معرفی بهترين هتل های مالدیو (ارزان قیمت و لوکس)

16
بهترین هتل های مالدیو: هتل های ارزان قیمت و لوکس

آیا قصد سفر به مالدیو را دارید؟ شناخت بهترين هتل های مالدیو میتواند به شما کمک کند تا بهترین گزینه را متناسب با شرایط سفر خود انتخاب کنید. مالدیو مجموعه‌ای از چند جزیره می باشد که در اقیانوس هند قرار گرفته است. اين كشور به دلیل دارا بودن مكان هاي اقامتي با  انواع امکانات رفاهی و مدرن، هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می كند. جزایر مرجانی و آب های زلال زیبا و طبيعت بكر مالدیو در تمام دنیا بی نظیر است. گردشگران از فرودگاه پایتخت مالديو، ماله به سایر نقاط می‌روند. هتل های متنوعی در مالديو وجود دارد كه برای خانواده ها، گروه های بزرگ، مسافرانی كه تنها سفر می كنند و همچنین افرادی که بودجه کمی دارند، جذاب می باشد.

در ادامه اين مطلب از سفر مگ لیستی از بهترين هتل های مالدیو از هتل های ارزان قیمت گرفته تا ریزورت ها و هتل های لوکس به شما معرفی می‌شود و با مقایسه دقیق می‌توانید بهترین و مناسب ترین هتل را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

[lwptoc title=”آنچه در ادامه خواهید خواند:”]

بهترین هتل های مالدیو

مالدیو، سرزمین هزار جزیره

مالدیو، جمهوری هزاران جزیره با میلیون‌ها درخت نخل، سواحل شنی سفید بی‌پایان، تالاب‌های لاجوردی، صخره‌های مرجانی رنگارنگ پر از هزاران گونه ماهی، ویلاها و هتل های ساحلی و آبی است. اما مالدیو فقط محدود به این موارد نیست، بلکه شامل زندگی روزمره مردم محلی، فرهنگ و سنت‌های غنی می باشد. مالدیو بهشتی برای تعطیلات است که قطعاً دوست دارید هميشه به آن بازگردید.

بهترین هتل های مالدیو کدامند؟

مالدیو که به طور گسترده به عنوان منحصر به فرد ترین مقصد برای سفر در نظر گرفته می شود، مجموعه ای از هتل ها و ريزورت های فوق العاده لوکس و اقتصادی را در خود جای داده است که مظهر بهشتی استوایی برای ماه عسل، آفتاب دوستان، غواصان و افراد مشهور است.

بهترین زمان برای اقامت در هتل های مالدیو چه زمانی است؟

بهترین زمان برای بازدید از مالدیو بین نوامبر تا آوریل (آبان تا فروردين) است، خارج از فصل باران های موسمی که جزایر در خشک ترین حالت خود هستند. اوج قیمت در تعطیلات عید پاک وجود دارد، اما اگر بتوانید زمان جایگزینی برای بازدید در ماه مارس (نیمه دوم اسفند ماه) و آوریل (نیمه دوم فروردین ماه) پیدا کنید، با هوای آفتابی و ريزورت های خلوت مواجه خواهيد شد.

بهترین ويلا ها و هتل های روی آب مالدیو

بهترین ویلاهای روی آب در مالدیو تجربه ای بی نظير را با طراحی های منحصر به فرد، امکانات لوکس، حفظ حریم خصوصی و درهایی که به سمت دریا باز می شوند، به شما ارائه می دهند. اين هتل ها بهترین محل اقامتی هستند که می توانید در سفر به مالدیو در نظر بگيريد. در ادامه بهترین ویلاهای روی آب را در ريزورت های برجسته مالدیو برای بررسی شما گردآوری کرده‌ایم.

بهترین ويلا ها و هتل های روی آب مالدیو

ويلا دو خوابه روی آب در Anantara Kihavah

از سكوی ویلای روی آب خود در Anantara Kihavah، در روز از مناظر بی‌وقفه اقیانوس هند و کهکشان راه شیری در شب لذت ببريد. این ويلای زيبا در انتهای یک راه چوبی طولانی قرار دارد، احساس می‌کنيد که از بقیه ريزورت جدا شده است. جدا از یک استخر بی‌نهایت خیره‌کننده و دو اتاق خواب بزرگ، یک باشگاه ورزشی خصوصی و یک سوئیت اسپا با پنل‌های شیشه‌ای دارد تا بتوانید هنگام ماساژ به ‌ماهی‌ها نگاه کنید.

ویلا با استخر روی آب در Raffles Maldives Meradhoo

در 40 مایلی شمال خط استوا قدم بزنید و با اشتياق به یکی از دورافتاده ترین ريزورت های مالدیو برويد. جای تعجبی ندارد که در اين مكان افق‌های وسیع، آب‌های فیروزه‌ای را خواهید دید. در اینجا، ویلاهای روی آب جدا از جزیره هستند و در یک حلقه منحصر به فرد در روي دریا قرار دارند. همه ويلاها دارای سكو های چوبی بزرگ با بانوج ماکرامه، پنل های تماشای کف شیشه ای و استخرهای خصوصی باشکوه هستند.

ویلا با استخر روی آب در Raffles Maldives Meradhoo

ویلاهای آبی بزرگ در فیرمونت مالدیو

با اقامت در یکی از خانه‌های ییلاقی روی آب در The Fairmont Sirru Fen Fushi، بدون خیس شدن پاهایتان، ماهی‌های تار، پرتوها، دلفین‌ها و لاک‌پشت‌ها را ببینید. اين ويلاها دارای سكوهای چوبی و استخرهای فوق العاده، به‌علاوه ظاهر شیک و مدرن مالدیوی دارند که سقف‌های طاق‌دار و چوب‌های کنده‌کاری‌شده با رشته‌هایی از چراغ‌های ماکرامه را در خود جای داده اند. هنگامی که شب فرا می رسد، آسمان در اینجا فوق العاده است.

ویلاهای آبی بزرگ در فیرمونت مالدیو

اقامت ارزان در بهترین هتل های مالدیو

دو موضوع اصلی در مورد بودجه برای چنین سفری هزینه سفر و نرخ هتل می باشد. اقامت در هتل هاي ساحلی نسبتاً مقرون به صرفه تر است. مطمئناً اين مطلب برای همه کسانی که آرزوی گذراندن تعطیلات ارزان قیمت در این جزایر بی نظير اقیانوس هند را دارند، مفید خواهد بود. در ادامه بهترین هتل‌های مقرون به صرفه و ارزان در مالدیو را معرفی می كنيم.

ريزورت اینناهورا مالدیو Innahura

بهشتی برای غواصان و عاشقان ساحل، ریزورت اینناهورا مالدیو، جدیدترین هتل افزوده شده به مجموعه هتل های کراون اند چامپا می باشد. اين هتل جزیره‌ای 3 ستاره که در نوامبر 2018 افتتاح شد، در جزیره Innahura در لبه جنوب شرقی جزیره مرجانی Lhaviyani واقع شده است و با یک هواپیمای دریایی خوش‌منظره با فاصله ای حدود 40 دقیقه از فرودگاه ماله قابل دسترسی است.

تفرجگاه جزیره دارای 78 خانه ییلاقی ساحلی است که با یک بار روی آب، بار اصلی و یک رستوران ساحلی به سبک بوفه تکمیل شده است. خانه‌های ییلاقی ساحلی برای ماه عسل، سفرهای خانوادگی طولانی مدت و هر کسی که دوست دارد یک یا دو هفته یک اقامت خوب و ارزان داشته باشد، بسیار مناسب است. مرکز غواصی، ورزش‌های آبی مختلف، ورزش در باشگاه‌های ورزشی پیشرفته، بدمینتون، تفريحات ساحلی، والیبال ساحلی مکمل امکانات اين ريزورت هستند.

ريزورت اینناهورا مالدیو Innahura

Soneva Jani

هتل سونوا جانی یکی از زیباترین طرح های معماری را در این لیست دارد. اين هتل فوق‌العاده خوب طراحی شده است و قطعاً باید از آن بازدید کرد. مهمانانی که در اینجا اقامت می کنند به امکاناتی مانند سونا، رستوران، کلاس های یوگا، درمان های اسپا و موارد دیگر دسترسی دارند.

ريزورت آنانتارا ولی مالدیو Anantara Veli

ريزورت Anantara Veli  مالديو باید در لیست هر تازه عروسی باشد زیرا یک مکان باورنکردنی برای ماه عسل است. این هتل به دلیل خدمات بی عیب و نقص و امکانات لوکس، منتخب مسافران تریپ ادوایزر در سال 2022 بوده است. در اين هتل یک مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز، یک اسپای زیبا و یک ساحل خصوصی برای لذت بردن مهمانان وجود دارد.

اقامت لوکس در بهترین هتل های مالدیو

انتخاب چند هتل برتر در مقصدی که ده ها هتل عالی را در خود جای داده خيلی دشوار است. ريزورت های موجود در این فهرست به دلایل مختلفی نشان‌دهنده بهترين هتل های مالديو جهت اقامتی رويايی هستند و همگی دارای مکان‌هایي باشکوه، ريزورت هايی فوق‌العاده، رستوران‌هایی عالی، سواحل دیدنی، اسپاهايی در سطح جهانی، امکانات تفریحی و … می باشند. شما را با چند نمونه از اين هتل های لوكس مالديو آشنا مي كنيم.

کورومبا مالدیو

Kurumba ريزورت اصلی مالدیو است. هنگامی که این جزیره خصوصی در سال 1972 افتتاح شد، شامل 30 اتاق ساده بود که از مرجان، الوار نارگیل و کاهگل نخل ساخته شده بود، با برق محدود و آب شور برای دوش گرفتن. پنجاه سال بعد، این جزيره به مکاني پیچیده با 180 اتاق، سوئیت و ویلا و همچنین هشت رستوران، یک آبگرم رویایی و تعدادي از بهترین کارکنان در این تجارت تبديل شده است. اين ريزورت تنها ده دقیقه با قایق تندرو از فرودگاه فاصله دارد.

ريزورت THE ST REGIS MALDIVES VOMMULI

ريزورت نمادین St. Regis Maldives Vommuli در جزایر مرجانی دالو در فاصله 40 دقیقه ای با هواپیمای دریایی در جنوب غربی ماله با مناظر رویایی، پوشش گیاهی انبوه استوایی، ساحلی با شن و ماسه سفید، تالاب بکر و اقیانوس هند فیروزه ای درخشان احاطه شده است. اين ريزورت با ترکیبی از طراحی معاصر و صنایع دستی محلی، شامل 77 ویلاي لوكس مي باشد. اين ويلاها دارای تراس های خصوصی گسترده ای هستند که به سواحل بکر و استخرهای با شکوه با منظره اقیانوس هند به عنوان پس زمینه ای آرام منتهی می شوند.

این اقامتگاه همچنین دارای یکی از بزرگترین ویلاهای سه خوابه روی آب در مالدیو به نام «جان جاکوب آستور» است. مهمانان می‌توانند در شش رستوران و بار، اوقات خوشی را تجربه نموده و در اسپای روی آب، آرامش خود را بازیابی کنند.

ريزورت THE ST REGIS MALDIVES VOMMULI

ALILA KOTHAIFARU مالدیو

هتلAlila Kothaifaru  مالدیو در جزیره‌ای به مساحت 11.2 هکتار در منطقه (را آتول) Raa Atoll، از طریق یک سفر 45 دقیقه‌ای با هواپیمای دریایی از پایتخت مالدیو، ماله قابل دسترسی است. معماری زیبای مینیمالیستی هتل شامل آلاچیق‌های تراس‌دار، ویلاها و استخري است که با دقت در چشم‌انداز موجود ادغام شده‌اند تا مهمانان را در محیط طبیعی زیبا غرق کنند.

سازه‌های کم ارتفاع و فضای داخلی معاصر دارای فضاهای روباز و پالت آرامش‌بخش رنگ‌ها الهام‌گرفته از جزیره هستند و محیطی ایده‌آل برای آرامش کامل و ارتباط با طبیعت ایجاد می‌کنند. در اين مكان رويايی چندين ویلا با استخر وجود دارد که 44 ویلا در امتداد ساحل و 36 ویلا روی آب قرار گرفته اند و دسترسی مستقیم به دریا دارند.

ALILA KOTHAIFARU مالدیو

بهترين هتل های مالدیو برای خانواده ها

مالدیو ممکن است بیشتر به خاطر ماه عسل شناخته شود، اما استراحتگاه های خصوصی آن نیز جزو رویاهای تعطیلات خانوادگی محسوب می شود. ویلاهای بزرگ به این معنی است که فضای زیادی برای همه وجود دارد، همچنين کلاب های کودکان، رستوران ها و استخرها همگی در دسترس شما هستند. برخی از بهترین هتل های مالدیو مورد علاقه برای خانواده ها عبارتند از :

جزیره میرو Meeru

این استراحتگاه شاد و بهترین هتل برای خانواده ها در یک جزیره طبیعی بزرگ در گوشه ای آرام از ماله قسمت آتول شمالی واقع شده است. میرو از اکثر جزایر مالدیو بزرگتر مي باشد. زمین گلف با فضای سبز، زمین تنیس، زمین بدمینتون و زمین فوتبال در قلب جزیره قرار دارد. در جایي دیگر، یک مرکز غواصی، دو استخر، دو اسپا، پنج رستوران، سه بار و 286 باغ رنگارنگ، ساحل و ویلاهای آبی در اين مكان جای گرفته اند.

جزیره میرو Meeru

JA Manafaru

سفري طولانی‌تر به با یک پرواز داخلی 90 دقیقه‌ای از پایتخت به اضافه 45 دقیقه سواری با قایق تندرو برای رسیدن به جزيره خصوصي و هتل JA Manafaru  برای خانواده هايی كه بچه‌های بزرگ‌تری دارند، مناسب‌تر است. اين هتل، مجموعه ای به ظاهر بی پایان از فعالیت های فضای باز، از کلاس های آشپزی گرفته تا پاراسلینگ، تنیس، بدمینتون و والیبال دارد.

ویلاهای خانوادگی دارای استخرهای خصوصی هستند و برای خانواده ها یک مزیت به شمار می آيد. اما جاذبه واقعی در اینجا، جزیره مرجانی بكر Haa Alif است که مملو از صخره های مرجانی رنگارنگ سالم، پرتوهای مانتا، لاک پشت ها، مارماهی ها و پرتوهای عقابی می باشد.

هتل های مالدیو

هتل فور سيزن لاندا گیراوارو

این هتل جزیره‌ای یکی از بهترین هتل های مالدیو برای اقامت خانوادگی با نوجوانان به شمار می آيد. همه ویلاهای ساحلی یا ويلاهای بر روی آب در هتل فور سيزن بسیار بزرگ هستند و دارای استخرهای خصوصی و هکتارها فضای باز می باشند، بنابراین بچه‌ها می‌توانند بدون مزاحمت برای كسی بازی كنند و بخندند. برنامه‌های ماجراجویانه آنها را تشویق می‌کند تا بازی‌های ویدیویی را کنار بگذارند و جزیره را كاوش کنند.

سخن آخر

مالدیو دارای طبیعت بکر و هتل های بسیار متنوعی است. شما مي توانيد طبق سليقه و معيارهايتان هتل دلخواه خود را برای داشتن اقامتی به ياد ماندنی رزرو كنيد. امیدواریم مواردی را که توصیه و معرفي كرديم مورد پسند شما قرار گرفته باشد. اگر در هتل‌هایی که در این مطلب معرفی کرده ایم اقامت داشته‌اید، نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *