بهترین تفریحات دبی در نوروز

4
بهترین تفریحات دبی در نوروز

بهترین تفریحات دبی در نوروز کدامند؟ اگر قصد سفر به دبی را در ایام نوروز دارید این مطلب را از دست ندهید. تعطیلات نوروز بهترین زمان سفر به دبی است چرا که دبی در بهار آب و هوای فوق العاده ای دارد و شما نیز زمان کافی برای بهره بردن از تفریحات دبی را دارید. با هم در این مطلب سری به تفریحات دبی می زنیم و شما را با بعضی از آنها آشنا می کنیم.

شهر رویایی دبی، مملو از تفریحات هیجان‌انگیز طبیعی و ساخته دست انسان است، که این موضوع موجب شده تا سالیانه توریست‌ها و گردشگران متعددی به این شهر جذاب و مفرح سفر کنند. لیستی از بهترین تفریحات دبی در نوروز شامل:

  • شهربازی ای ام جی
  • ساحل کایت بیچ
  • پارک آبی آتلانتیس
  • باغ گل و دهکده جهانی
  • سافاری
  •  یات‌های تفریحی و لوکس

جز پرطرفدارترین مکان های و تفریحات تعطیلات نوروز در دبی می باشد.

شهربازی IMG آی ام جی دبی:

آی ام جی، بزرگ‌ترین پارک موضوعی سرپوشیده در دنیا، دروازه‌ای به سوی دنیای هیجان و ماجراجویی را به روی شما می‌گشاید. ترن‌های هوایی نفس‌گیر، بازی‌های وحشتناک و دلهره‌آور و تجربه‌ای بی‌نظیر از شخصیت‌های کارتونی محبوب، تنها بخشی از جذابیت‌های این شهربازی شگفت‌انگیز است.

آدرس پارک آبی آی ام جی: شهربازی آی ام جی در مسیر شیخ محمد بن زاید قرار دارد.

ساعت بازدید از پارک آی ام جی: پارک آی ام جی در تمام روزهای سال باز است. ساعات کار شهربازی آی ام جی از شنبه تا چهارشنبه از ۱۲ ظهر تا ۹ شب و پنجشنبه و جمعه از ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب است.

قیمت بلیط پارک آی ام جی: قیمت بلیط ورودی پارک آی ام جی  189 درهم است. (قیمت مربوط یه دی ماه 1402 می باشد)

بیشتر بدانید: بهترین و معروفترین ترین محله های دبی

پارک آی ام جی دبی

ساحل کایت بیچ دبی:

ساحل کایت دبی، یکی از بهترین سواحل در بین مسافران ایرانی به شمار می رود چون انواع و اقسام تفریحات آبی و غیر آبی را در خود جای داده است. در این ساحل انواع زمین ها برای بازی های والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، تنیس و هند بال وجود دارد. تفریحات آبی از جمله غواصی، قایق سواری، جت اسکی، چتر سواری، بادبادک بازی و اسکی روی آب هم از امکانات این ساحل زیبا است. در قسمت های رفاهی و دیدنی این ساحل زیبا حمام های آفتاب و برگزاری کلاس اسکیت و تعداد زیادی کافه و رستوران و پارکینگ اتومبیل برای رفاه گردشگران وجود دارد.

آدرس ساحل کایت بیچ دبی: در نزدیکی ساحل جمیرا، ساحل کایت قرارگرفته است.

ساعت بازدید از ساحل کایت: ساعت بازدید برای عموم در تمامی ساعت شبانه روز امکان پذیر است.

قیمت بلیط ساحل کایت: برای ورود به ساحل زیبای کایت نیاز به پرداخت هزینه ندارید اما برای استفاده از تفریحات باید هزینه های متفاوت آن را به درهم پرداخت کنید.

بیشتر بدانید: کنسرت های نوروز 1403 در دبی

ساحل کایت بیچ دبی

پارک آبی آتلانتیس دبی:

پارک آبی آتلانتیس دبی، یکی از بهترین و بزرگترین پارک های آبی جهان است. افراد زیادی در تمام طول سال به دبی رفته و از آن دیدن می کنند. این پارک آبی در محوطه خارجی هتل آتلانتیس دبی ساخته شده است و یکی از مهم ترین جاذبه های دیدنی دبی محسوب می شود. اگر عاشق تفریحات آبی در یک محوطه و فضای امن و لوکس هستید، به هیچ عنوان پارک آبی هتل آتلانتیس دبی را از دست ندهید.

آدرس پارک آبی آتلانتیس دبی: پارک آبی آتلانتیس دبی در محوطه خارجی هتل آتلانتیس واقع در جزیره پالم جمیرا قرار دارد.

ساعت شروع و پایان پارک آبی آتلانتیس: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد ازظهر می باشد.

قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس: قیمت بلیط ورودی پارک آبی برای بزرگسالان 272 درهم و کودکان 242 (کودکان زیر 7 سال)می باشد. (قیمت مربوط به دی ماه 1402 می باشد)

بیشتر بدانید: در دبی کجا پول چنج کنیم ؟ نکات طلایی چنج کردن پول در دبی

پارک آبی آتلانتیس دبی

باغ گل دبی (میراکل گاردن):

یکی از عجیب‌ترین جاذبه‌های شهر دبی که شایسته‌تر این بود که آن را در دسته عجایب هفت‌گانه جهان قرار می‌دادند و به‌عنوان هشتمین عجایب معرفی می‌کردند. این باغ گل به‌قدری گسترده، عجیب، رنگارنگ و منحصربه‌فرد است که در نگاه اول هر بیننده‌ای فراموش می‌کند موقعیت مکانی آن در دل کویر و گرمای طاقت‌فرسای عربستان است. جز یکی از بهترین تفریحات دبی در نوروز است که دیدن آن هر بیننده ای را به وجد می آورد.

آدرس باغ گل دبی: منطقه ۲، خیابان البرشا ۳، دبی لند قرار دارد.

ساعت بازدید از باغ گل جهانی دبی: یکشنبه تا چهارشنبه از ۱۶:۰۰ الی ۰۰:۰۰ و پنجشنبه تا شنبه از ۱۶:۰۰ الی ۰۱:۰۰  می باشد.همچنین در نظر داشته باشید در فصل تابستان تعطیل می باشد.

قیمت بلیط باغ گل جهانی دبی: قیمت بلیط ورودی تور برای هر نفر 81 درهم می باشد.(قیمت مربوط به دی ماه 1402 می باشد)

میراکل گاردن دبی

تور سافاری در دبی:

گشت و گذار با خودروهای سافاری یکی از بهترین تفریحات نوروز و سرگرمی ‌ها برای گردشگران تا زمانی که هنوز شدت گرما زیاد نشده، می باشد که مردم این شهر نیز به آن علاقه بسیار زیادی نشان می دهند. در کنار سافاری چیزهای دیگری را نیز تجربه خواهید کرد و بعد از یک ماشین ‌سواری پر از هیجان ‌و شادی بر روی تپه‌ های شنی و تماشای غروب زیبای صحرا می نشینید. تا شب در کمپ ساحلی استراحت میکنید و در کنار بوفه شام، از سرگرمی ‌هایی همانند شتر سواری، اسکی روی شن، موتورسواری در پیست شنی و نقاشی بر روی بدن با حنا لذت خواهید برد و تجربه ای وصف نشدنی را به خاطره می گذارید.

آدرس سافاری دبی: در منطقه بیابانی لحباب دیزرت قرار دارد.

ساعت ترانسفر سافاری دبی: بهار و تابستان: ترانسفر رفت حدود ۱۵:۳۰ و ترانسفر برگشت حدود ۲۱:۰۰

پاییز و زمستان: ترانسفر رفت حدود ۱۴:۳۰ و ترانسفر برگشت حدود ۲۰:۰۰ است.

قیمت بلیط تور سافاری دبی: قیمت های تور سافاری برای بزرگسالان 139 درهم و کودکان 3 تا 10 سال 129درهم می باشد( قیمت مربوط به دی ماه 1402 است)

سافاری دبی

یات تفریحی دبی:

یات‌ها نوع خاصی از قایق‌ها هستند که از نظر ابعاد و اندازه بزرگتر از قایق‌های معمولی بوده و کاربرد اصلی آن‌ها برای استفاده‌ی شخصی در قالب قایق‌هایی لوکس و مجلل و یا برای استفاده‌ی عمومی بعنوان قایق‌های تفریحی است. یکی از امکانات تفریحی و خاص در سفر به امارات، اجاره یات در دبی است. این تفریح ماجراجویانه و منحصربفرد، در سالیان اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و تفریح با یات در دبی، به یکی از تفریحات نمادین و لوکس این شهر تبدیل شده است. دبی که همواره به اقدامات خلاقانه و جسورانه در ساخت جاذبه‌های گردشگری مدرن و مجلل شهرت دارد، سیاحت با یات را نیز به فهرست این اقدامات اضافه کرده است.

آدرس یات تفریحی دبی: در قسمت دبی مارینا می باشد.

ساعت و مدت زمان نیاز به بازدید از یات تفریحی دبی: بستگی به نوع انتخابی تور دارد و ساعت کاری یات ها از ساعت 8 الی 22 می باشد.

قیمت یات های تفریحی دبی: بسته به تعداد و اندازه یات دارد که میانگین اجاره یک یات 300  درهم می باشد. (قیمت مربوط به دی ماه 1402 می باشد)

یات های تفریحی دبی

تور دهکده جهانی دبی:

دهکده جهانی دبی یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر است که کشورهای مختلف را در کنار هم جمع کرده و مقصد بسیار جذابی برای تفریح و گردش با خانواده می‌باشد. دهکده جهانی (global village) یکی از برترین جاذبه‌های دبی است که توانسته فرهنگ و محصولات کشورهای مختلف را به جهانیان معرفی کند. مردم در فضای وسیع این دهکده می‌توانند با آداب و رسوم بیش از ۹۰ کشور آشنا شوند و از محصولات و صنایع دستی این کشورها خرید کنند. این دهکده با هدف توسعه روابط بین مردم کشورهای مختلف در سال ۱۹۹۷ در شهر دبی راه اندازی شده و سالانه گردشگران خارجی بسیاری در زمان سفر به کشور امارات و شهر دبی از این دهکده جهانی بازدید می‌کنند.

آدرس دهکده جهانی دبی: در اتوبان شیخ زاید (E11) قرار دارد.

ساعت کاری و مدت زمان بازدید از تور دهکده جهانی: ساعت کاری یکشنبه تا چهارشنبه: ۱۶:۰۰ الی ۰۰:۰۰ و پنجشنبه تا شنبه و تعطیلات رسمی ۱۶:۰۰ الی ۱:۰۰ بامداد و مدت زمان بازدید 8 ساعت است.

قیمت بلیط تور دهکده جهانی: قیمت بلیط تور بصورت میانگین 22 درهم است.( قیمت مربوط به دی ماه 1402 می باشد)

تور دهکده جهانی

در پایان …

اگر در تعطیلات نوروز 1403 قصد سفر به دبی را دارید، ما در این مقاله سعی کردیم تفریحات پرطرفدار ویژه خانواده ها با تمامی سلیقه ها را عنوان کنیم. تفریحات دبی ازنظر تنوع و بهره‌مندی از استانداردها، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. به‌جز تفریحاتی که توسط انسان‌ها ساخته شده‌اند، دبی تفریحات طبیعی هم دارد. در مجموع می‌توان گفت که این شهر، یک مجموعه کامل از جاذبه‌های مختلف است که هر شخص با هر سلیقه‌ای را جذب می‌کند. اگر تاکنون به دبی سفر کرده‌اید، کدام‌یک از فعالیت های پیشنهادی در دبی، توجه شما را بیشتر جلب کرده است؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *