بهترین تفریحات سرپوشیده دبی مناسب برای تابستان

4
تفریحات سر پوشیده در دبی مناسب برای تابستان

 بهترین تفریحات سرپوشیده دبی برای تابستان کدامند؟ آشنایی با تفریحات سرپوشیده دبی بهترین گزینه برای روزهای گرم تابستان در دبی است تا هم به شما و خانواده‌تان خوش بگذرد و هم از شدت گرما‌ مریض نشوید. دنیای شگفت‌انگیز دبی هیچ‌گاه از شگفتی خالی نمی‌شود و حتی در اوج گرمای خرماپزان، راه‌های بی‌شماری برای خنک ماندن و لذت بردن از سفر به این شهر رویایی پیش روی شماست. در این مطلب قصد داریم، شما را با تعدادی از تفریحات سرپوشیده دبی در فصل تابستان آشنا کنیم.

با وجود گرمای تابستان، دبی با تفریحات سرپوشیده جذاب و متنوع، خنکای دلچسبی را به شما هدیه می‌دهد. سفر به دبی دراین فصل، تجربه‌ای منحصر به فرد و خاطره‌انگیز از گشت و گذار در دنیای شگفتی‌ها خواهد بود. فهرستی از تفریحات سرپوشیده دبی در تابستان را برای شما آماده کردیم.

  • پارک آبی آتلانتیس
  • پارک آبی وایلد وادی
  • پارک موضوعی لگولند
  • پارک آبی لاگونا
  • موزه آینده
  • آی ام جی وردز
  • دیپ دیو دبی
  • سیاره سبز یا گرینلند
  • اسکی دبی
  • انفینیتی دی لومییر
  • شهر مشاغل کیدزانیا
  • کشتی کروز

پارک آبی آتلانتیس دبی

پارک آبی آتلانتیس یکی از بهترین پارک آبی های دبی بوده که تفریحات پر ماجرا و هیجان انگیزی را برای کودکان و بزرگسالان فراهم کرده است. یکی از امکانات بی نظیر این پارک، ساحل اختصاصی به طول ۷۰۰ متر بوده که می توانید لحظاتی را در آرامش و سکوت به استراحت بپردازید. در پارک آتلانتیس بیش از ۳۰ سرسره مهیج از جمله سرسره پرش با ایمان، سرسره آکواکندا، سرسره زوم رنگو، سرسره انتقام خدای دریا، سرسره رقابت و … وجود دارد که در هر یک از آن ها می توانید همزمان ترس و هیجان را تجربه کنید.

آدرس: آتلانتيس د پالم، جاده كرسنت

بیشتر بدانید: پارک آبی آتلانتیس یا وایلد وادی کدام بهتر است؟

 بهترین تفریحات سرپوشیده دبی برای تابستان

پارک آبی وایلد وادی دبی

اگر دوست دارید به سرزمین عجایب سفر کنید، حتما سری به پارک آبی وایلد وادی بزنید. این پارک به حدی مهیج و جذاب است که انتخاب تنها تعدادی از بازی های آن سخت و دشوار خواهد بود.

آدرس: خیابان جمیرا، جنب برج العرب

پارک آبی وایلدوادی دبی

پارک موضوعی لگولند دبی

از دیگر پارک های تفریحی و شناخته شده در شهر دبی، لگولند می باشد که با داشتن بخش های متفاوت از جمله پارک آبی، ماشین های پدالی، سینمای ۴ بعدی و … مکانی مناسب برای کودکان و بزرگسالان در فصل تابستان می باشد. قسمت مینی لند این پارک، سرپوشیده بوده و امکان بازدید از اماکن معروف ساخته شده با لگو برای گردشگران عزیز فراهم شده است.

آدرس: اتوبان شیخ زاید (E11)، روبروی منطقه جبل علی

بیشتر بدانید: بهترین و معروفترین ترین محله های دبی

پارک لگولند دبی

پارک آبی لاگونا دبی

قطعا در گرمای تابستان هیچ چیز به اندازه بازی در پارک های آبی، شما را به وجد نمی آورد. یکی از پارک های آبی جدید و زیبای دبی، پارک آبی لاگونا می باشد که سعی کرده است در میان پارک های آبی بی نظیر این شهر خوش بدرخشد. این پارک با داشتن تفریحات مفرح و متعدد و نوساز بودن، قیمت پایین تری نسبت به سایر پارک های آبی داشته که سبب محبوبیت در میان گردشگران شده است. پارک لاگونا مناسب همه افراد با هر سلیقه ای می باشد.

آدرس: جمیرا 1، لامر

پارک آبی لاگونا دبی

موزه آینده دبی

موزه‌ی آینده دبی، پس از هفت سال ساخت و ساز، در فوریه ۲۰۲۲ به روی عموم باز شد. این بنای خیره‌کننده که گویی از دل آینده به زمین آمده، شما را به سفری شگفت‌انگیز به دنیای پنجاه سال بعد می‌برد.

آدرس: بزرگراه شیخ زاید، روبه‌روی امارات تاورزچ

آیا میدانید: لوکس ترین و گران ترین هتل های دبی کدامند؟

موزه اینده دبی

آی ام جی وردز دبی

آی ام جی، دنیای ماجراجویی است و بزرگ‌ترین پارک موضوعی سرپوشیده‌ دنیا به شمار می‌آید. این شهربازی ارائه‌دهنده‌ انواع بازی‌های هیجان‌انگیز نظیر ترن هوایی و بازی‌های وحشتناک و دلهره‌آور است که آدرنالین شما را به‌شدت بالا می‌برد. اکثر این بازی‌ها براساس شخصیت‌های کارتونی ساخته شده‌اند.

آدرس: خیابان شیخ محمد بن زاید (E311)، City of Arabia

آی ام جی وردز دبی

دیپ دیو دبی

استخر عمیق دبی؛ جایی که رویاهای غواصی شما به حقیقت می‌پیوندد! با شیرجه زدن در این استخر می‌توانید از شهر غرق‌شده‌، آپارتمان، کتابخانه، انواع بازی‌ها و حتی یک ماشین مخصوص زیر‌آب دیدن کنید. ورود به این استخر برای افراد ده سال به بالا ممکن است.

مهم نیست باتجربه هستید یا مبتدی، کارکنان مجرب استخر عمیق دبی، با ارائه آموزش‌ها و تجهیزات لازم، شما را در سفری هیجان‌انگیز به عمق بیش از 60 متری همراهی می‌کنند.

آدرس: دبی، ند الشبا ۱

دیپ دیو دبی

سیاره سبز یا گرینلند دبی

برای اینکه بتوانید ‌یک جنگل بارانی استوایی را در یک هوای خوب و با تهویه مطبوع تجربه‌ کنید به گرینلند بروید. واحه های سرسبز و سرپوشیده با درختان بلند و آبشارهای جذاب و هزاران گونه گیاه و جانور عجیب که یکی از تفریحات سرپوشیده دبی مخصوص کودکان محسوب می‌شود .دارای سطوح و اکوسیستم‌های مختلف است.

آدرس: سیتی واک، The Green Planet

گرینلند دبی

اسکی دبی

وقت رفتن به پیست اسکی است.‌ مکانی سرپوشیده و پر از یخ که باید با لباس گرم به آنجا بروید. با هر سطحی از مهارت که باشید کسی کنار شما است تا با آسیب رساندن به خودتان سفرتان را خراب نکنید. دامنه‌ها و تپه‌های پوشیده از برف را با اسنوبرد یا اسکی طی‌ کنید و آموزش ببینید تا هر کجا بتوانید اسکی سواری‌کنید. تجهیزات لازم در این‌مکان در اختیار شما قرار  دارد.‌ در سرما از شکلات داغ لذت ببرید، با پنگوئن‌ها ملاقات‌ کنید و سفر تو  را بسازی.

آدرس: بزرگراه شیخ زاید، مال امارات، Ski Dubai

بیشتر بدانید: در دبی کجا پول چنج کنیم ؟ نکات طلایی چنج کردن پول در دبی

اسکی دبی

نمایشگاه انفینیتی دی لومییر دبی

گالری هنرهای دیجیتال دبی مال، با وسعت 2700 متر مربع، دنیایی شگفت‌انگیز از هنر مدرن را به شما معرفی می‌کند. در این گالری، بیش از 130 پروژکتور و 58 بلندگو، تصاویر و موسیقی‌های خلاقانه‌ای را به نمایش می‌گذارند که تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما رقم می‌زنند.

آدرس: داون تاون دبی، دبی مال، طبقه دوم، نمایشگاه هنر دیجیتال Infinity des Lumières

نمایشگاه انفینیتی دی لومییر دبی

شهر مشاغل کیدزانیا دبی

کیدزانیا در دبی مال شهرکی با هفت هزار متر مربع وسعت و بیش از چهل فعالیت مختلف مخصوص کودکان چهار تا شانزده سال است. در کیدزانیا بچه‌ها می‌توانند در موقعیت‌های واقعی زندگی قرار بگیرند، نقش شغل‌های مختلف را بازی کنند و حتی واحد پول مخصوص کیدزانیا دریافت کنند.

آدرس: داون تاون دبی، دبی مال، Kidzania

کیدزانیا دبی

کشتی کروز

یکی از تفریحات تابستانی محبوب در دبی که اکثر گردشگران از آن استقبال می‌کنند، کشتی تفریحی کروز  است، با وجود گران‌بودن نرخ ورودی و بلیت آن، همچنان در لیست محبوب‌ترین تفریحات تابستانی دبی قرار دارد. در این کشتی می‌توانید انواع موسیقی زنده، نوشیدنی و غذاهای خوشمزه و تجربیات جدید و جالبی را تجربه کنید و حتی شاید ممکن است که تجربه کشتی‌های کروز یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های سفرتان به دبی را برای شما بسازد، همچنین میتوانید در سایت چطور، با تفریحات لاکچری و جذاب دبی آشنا شوید.

کشتی کروز در دبی

در آخر

دبی تابستان های بسیار گرمی دارد و ممکن است که حتی یک سری از جاهای دیدنی دبی در فصل تابستان بسته شوند، اما این بدین معنی نیست که شما در تور تابستانی دبی نمی توانید خوش بگذرانید. یادتان باشد که در دبی به قدری اماکن دیدنی و اماکن تفریحی متنوع وجود دارد که شما با سفر به دبی در هر فصلی از سال می توانید اوقات بی نظیری را سپری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *