پارک آبی آتلانتیس یا وایلد وادی کدام بهتر است؟

21
پارک آبی آتلانتیس بهتر است یا وایلد وادی

تفاوت پارک آبی آتلانتیس و وایلد وادی؟ در این مطلب قصد داریم با هم در پاسخ به این پرسش، پارک آبی آتلانتیس و وایلد وادی که جز محبوب ترین پارک های دبی هستند را بررسی کنیم. یکی از محبوب ترین تفریحات دبی، وقت گذراندن در پارک آبی است که تجربه سفری هیجان انگیز را برای شما بهمراه دارد.

پارک آبی وایلدوادی و پارک آبی آتلانتیس دو مورد از معروف ترین پارک های آبی دبی هستند که هر کدام ویژگی و مزایای خاص خود را دارند. پارک آبی آتلانتیس از نظر تنوع بازی های آبی در مقایسه با وایلد وادی نظر گردشگران بیشتری را به خود جذب کرده همچنین وایلد وادی بازی های متنوعی برای کودکان دارد. ولی اگر هزینه برای شما دارای اهمیت است، پیشنهاد ما به شما پارک آبی واید وادی است.

معرفی پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی می باشد که از سال 1999 فعالیت خود را آغاز کرده است. این پارک آبی دارای 30 سرسره آبی، 10 استخر و چندین جاذبه دیگر است که برای افراد با هر سن و توانایی مناسب است، می باشد. در ادامه به معرفی بهترین قسمت های پارک آبی وایلد وادی می پردازیم:

  • جمیراِ اِسکرا: بلندترین سرسره آبی است که دارای ارتفاع 33 متر و سرعت آن 80 کیلوتر بر ساعت است. وارد تونلی به طول 80 متر می شوید که در کسری از ثانیه زیر پای شما خالی می شود و درون استخر شناور می شوید.
  • سرسره برج سورج: سرسره مارپیچ برج سورج، یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین سرسره‌های پارک آبی وایلد وادی است. با سوار شدن در آن، گویی ناگهان طعمه‌ای برای اژدهایی مارپیچ شده‌اید که در نهایت شما را به درون استخری پایین برج می‌بلعد. اگر میخواهید همراه با دوستان خود به سرسره برود این سرسره را به شما پیشنهاد میکنیم که ظرفیت 2 الی 5 نفره دارد.
  • سرسره مستر بلستر: اگر از طرفداران تِرن هوایی هستید این سرسره را حتما امتحان کنید. این تِرن در ارتفاع ۱۵ متری قرار دارد و شما را با سرعتی به سمت بالا و در مسیری مارپیچ به سمت پایین می‌کشد.
  • سرسره تنترم الی: این سرسره، شما را در یک گرداب آبی هیجان‌انگیز غرق می‌کند و با عبور از سه گرداب شدید، ضربان قلب شما را به اوج می‌رساند. در نهایت، شما با سرعتی سرسام‌آور به درون استخری از آب پرتاب می‌شوید.
  • سفر به رودخانه جوها: اگر از هیجان خسته شده‌اید و به دنبال آرامش هستید، رودخانه جوها بهترین گزینه برای شماست. این رودخانه ۳۶۰ متری، شما را در مسیری آرام و لذت‌بخش می‌چرخاند و از آبشارهای متعدد پارک آبی وایلد وادی می‌گذراند. می‌توانید به تنهایی یا با دوستان و خانواده‌تان در این رودخانه شناور شوید و از مناظر اطراف لذت ببرید. البته، کودکان را نیز فراموش نکنید و با دقت از آن‌ها مراقبت کنید تا در رودخانه نیفتند.
  • یوها دوو و مرداب: پارک آبی وایلد وادی، به فکر کودکان نیز بوده است. در این پارک، یک بخش مخصوص کودکان وجود دارد که با بیش از ۱۰۰ وسیله و سرگرمی آبی، لحظات شادی و هیجان را برای کودکان رقم می‌زند. والدین نیز می‌توانند با خیال راحت، فرزندان خود را به این بخش بسپارند و از سایر بخش‌های پارک لذت ببرند.

علاوه بر این، پارک آبی وایلد وادی، امکانات مناسبی برای بانوان باردار و افراد معلول نیز فراهم کرده است. همچنین، رستوران‌های متنوعی در این پارک وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها غذاهای خوشمزه را میل کنید.

بیشتر بدانید: بهترین تفریحات دبی در نوروز

پارک آبی وایلد وادی

معرفی پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس، یک دنیای آبی شگفت‌انگیز است که در قلب دبی خودنمایی می‌کند. این پارک با مساحتی بالغ بر ۴۲ هکتار، بزرگترین پارک آبی جهان است و مجموعه‌ای بی‌نظیر از وسایل بازی هیجان‌انگیز را در خود جای داده است. در ادامه به معرفی بازی ها و مکان های تفریحی آن می پردازیم.

  • سرسره پرش با ایمان: همانطور که از اسم این سرسره پیداست شما باید ایمان قوی به سازنده این سرسره داشته باشید که بتوانید آنرا امتحان کنید. این سرسره تقریبا بصورت عمودی شما را از بالای ساختمان 9 طبقه با سرعت سرسام آوری به استخر میفرستد.
  • سرسره آکواکندا: یکی از بلند ترین سرسره های تیوپی پارک آتلانتیس است که بعد از سوار شدن روی تیوپ با سرعت 35 کیلومتر از پیچ و تاپ ها عبور کرده به استخر میفتید.
  • سرسره زوم رنگو: این سرسره به شکل U طراحی شده که همراه با تیوپ پیچ و تاپ هیجان انگیزی را میتوانید تجربه کنید. این سرسره شما را به شکل عمودی بالا میبرد و با سرعت زیادی به استخر پرتاب میکند.
  • سرسره انتقام خدای دریا: لذت سقوط آزاد را با سرسره انتقام خدای دریا تجربه کنید. همانطور که اسم آن دلهره و ترسی در شما ایجاد میکند، سقوط از این سرسره هیجان زیادی را به شما میدهد.
  • سرسره رقابت: اگر از دوستداران رقابت هست و همراه دوستان خود سفر کرده اید تجربه این سرسره را به شما پیشنهاد میکنیم. مانیتورهای هوشمند سرعت شما را اندازه گیری می کند و برنده را اعلام میکنند.
  • رودخانه خروشان: با سوار شدن بر روی تیوپ و پیچ و تاپ های هیجان انگیز از دور تا دور پارک آبی آتلانتیس دیدن کنید.
  • ساحل رهایی از خود: پناهگاه شما برای آرامش و استراحت است. در این مکان می توانید از کار و استرس خلاص شوید.
  • آکوواریوم: به شما پیشنهاد می کنیم از این آکواریوم جذاب دیدن کنید. تماشای 65000 موجود دریایی شما را به اوج دریا میبرد.
  • اسپلشرز منطقه بازی کودکان: اگر شما کودک دارید این بخش از پارک آبی آتلانتیس مخصوصا کودکان طراحی شده و شرایطی را برای والدین فراهم می کند تا از دیگر تفریحات بتوانند لذت ببرند.

بیشتر بدانید: قوانين نوع پوشش در پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی آتلانتیس دیی

مقایسه پارک آبی آتلانتیس و وایلد وادی (تفاوت پارک آبی آتلانتیس و وایلد وادی)

در این بخش از مطلب تفاوت های پارک آبی آتلانتیس و وایلد وادی را بررسی می کنیم.

از نظر مکان و محیط

پارک آبی آتلانتیس : در قلب جزیره پالم جمیرا و در کنار هتل‌های لوکس آتلانتیس قرار دارد. این موقعیت مکانی، دسترسی آسان به امکانات و خدمات فراوانی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

پارک آبی وایلد وادی: در دل صحرای اطراف دبی، با تم بیابانی و صحرایی خود، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی از زندگی در بیابان را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

طراحی و امکانات

پارک آبی آتلانتیس: با طراحی خیره‌کننده و الهام‌گرفته از تمدن آتلانتیس افسانه‌ای، تجربه‌ای بصری بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زند.

پارک آبی وایلد وادی: با تم بیابانی خود، شما را به دنیای هیجان‌انگیز زندگی در صحرا می‌برد.

امکانات آبی

پارک آبی آتلانتیس: با مجموعه‌ای بی‌نظیر سرسرها، اوج هیجان را می توانید تجربه کنید.

پارک آبی وایلد وادی: با مجموعه ای از سرسرها و سرسرهای اختصاصی کودکان می توانید در کنار خانواده لذت سفری متفاوت و هیجان اگیز را تجربه کنید.

تجربه خانوادگی

پارک آبی آتلانتیس: با امکانات و سرگرمی‌های بی‌نظیر خود، برای تمام اعضای خانواده، از کودکان گرفته تا بزرگسالان مناسب است.

پارک آبی وایلد وادی: با امکانات متنوع خود، برای تمام اعضای خانواده، از کودکان گرفته تا بزرگسالان، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم می‌زند. ولی بدلیل ارزان تر بودن این پارک به افراد دارای کودک پیشنهاد می شود.

خدمات و تسهیلات

از نظر رستوران و کافی شاپ هر دو در یک سطح قرار دارند و خدمات زیادی را به گردشگران اراِئه میدهند. ولی در پارک آبی آتلانتیس بدلیل موقعیت مکانی که دارد، شما می توانید به فروشگاه های اطراف هم سری بزنید.

تفاوت پارک آبی آتلانتیس و وایلد وادی

قیمت و هزینه ها

از نظر قیمت بلیط، پارک آبی وایلد وادی دارای قیمت مناسب تری است.

بیشتر بدانید: بهترین و معروفترین ترین محله های دبی

نام پارک آبیقیمت(درهم)
 بلیط پارک آبی آتلانتیس بزرگسال272 
بلیط پارک آبی آتلانتیس کودکان242 
بلیط پارک آبی وایلد وادی بزرگسال214 
بلیط پارک آبی وایلد وادی کودکان210 
قیمت ها مربوط به دی ماه 1402 می باشد
پارک های آبی دبی

سوالات متداول

بلیط پارک آبی آتلانتیس  و وایلد وادی برای کودکان رایگان است؟ بله بلیط برای کودکان زیر 2 سال در پارک آتلانتیس رایگان و زیر 3 سال در پارک وایلد وادی رایگان می باشد.

پارک آبی آتلانتیس بهتر است یا وایلد وادی؟ آتلانتیس بزرگتر و دارای ساحل اختصاصی است، اما وایلد وادی ارزان تر و برای خانواده هایی با بچه های کوچک تر بهتر است.

ساعت شروع و پایان پارک آبی ها به چه صورت است؟ در مقاطع مختلف سال متفاوت است. حدودا 09:00 الی 17:30.

چه نوع پوششی در پارک آبی آتلانتیس مجاز است؟ انواع مایو ها( بیکینی یا بورکینی ) بدون دکمه و زیپ مجاز است.

با مترو میشه به پارک آبی وایلد وادی رفت؟ نزدیک ترین مترو 30 دقیقه پیاده به پارک آبی فاصله دارد.

آیا اجازه داریم غذا و نوشیدنی همراه خود بیاوریم؟ خیر آوردن غذا و نوشیدنی ممنوع است ولی آوردن غذا و نوشیدنی کودک مجاز است.

در آخر…

پارک آبی آتلانتیس جدیدتر از پارک آبی وایلد وادی است ولی این به این معنا نیست که واید والدی قدیمی است. بلندترین سرسره در پارک آبی وایلد وادی قرار دارد. پارک آتلانتیس از نظر قیمتی گران تر از وایلدوادی بوده و دارای یک ساحل اختصاصی است و مجموعه ای از هتل آتلانتیس است. پارک ابی آتلانتیس بهتر است یا وایلد وادی؟ در این مطلب به بررسی تفاوت های پارک آبی آتلانتیس و وایلد وادی پرداختیم، امیدواریم این مطلب برای شما در انتخاب موثر بوده باشد.

منبع: کجارو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *