ساحل کایت دبی: مکانی برای تفریح و خاطره‌سازی

6
کایت بیچ دبی

ساحل کایت دبی (Kite Beach) یکی از بهترین سواحل دبی در بین مسافران ایرانی است، علت آن وجود انواع و اقسام تفریحات آبی و غیر آبیست. در این ساحل همچنین انواع زمین های بازی مختلف و رشته های ورزشی نظیر والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، تنیس و هندبال هم تعبیه شده است که در کنار سایت های تفریحات آبی نظیرغواصی، قایق سواری، جت اسکی، چتر سواری، بادبادک بازی و اسکی روی آب در زمره بهترین مناطق تفریحی دبی قرار دارد. همچنین این ساحل گزینه ای مناسب برای آفتاب گرفتن است اما به خاطر داشته باشید که در ساحل کایت بیچ وسایل لازم برای آفتاب گرفتن وجود ندارد و شما باید لوازم مورد نیاز برای آفتاب گرفتن را به همرا داشته باشید اما در صورت لزوم می توانید حوله و وسایل شنا را اجاره کنید.

اگر از آن افرادی هستید که  از هیجان، ماجراجویی و ورزش خسته نمی‌شوید و احیانا به دبی سفر کرده‌اید یا اصلا قصد سفر دارید، پس چرا والیبال ساحلی، کایاک سواری، یا ورزش‌های آبی را امتحان نکنید؟ فقط این‌ها نیستند و چیزهای بیشتری وجود دارد! ساحل کایت دبی همچنین دارای تعداد زیادی کامیون غذا و رستوران است که غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را سرو می‌کنند. حتی اگر از نور خورشید و این تفریحات هم خوشتان نمی‌آید، به فضای داخلی ساحل بروید و اسکیت و رامپولین را انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم در مورد ساحل بادبادک یا همان ساحل کایت صحبت کنیم با ما همراه باشید.

تفریحات ساحلی کایت بیچ دبی

علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی، ساحل کایت دبی را بهشت خود می‌دانند، اما این ساحل شنی جذاب، فقط برای عاشقان آب نیست! در ادامه، با تعدادی از بهترین تفریحات ساحل کایت آشنا می‌شویم که سفر شما را به دبی، خاطره‌انگیزتر می‌کنند.

بیشتر بدانید: پارک آبی آتلانتیس یا وایلد وادی کدام بهتر است؟

کایت بردینگ:

همانطور که از نام ساحل پیداست، کایت‌سواری یکی از محبوب‌ترین تفریحات این ساحل است. تماشای رقص رنگارنگ کایت‌ها در آسمان، تجربه‌ای منحصر به فرد است. اگر در این ورزش تازه کار هستید، مدارس کایت بردینگ زیادی وجود دارد که درس ارائه می‌دهند.

ساحل کایت بیچ دبی

موج سواری:

موج‌های خروشان خلیج فارس، ساحل کایت را به مکانی ایده‌آل برای موج‌سواری تبدیل کرده‌اند. چندین باشگاه آموزشی موج سواری هم وجود دارد که برای همه سطوح، از مبتدی تا موج سوار پیشرفته، درس ارائه می‌دهند.

ساحل کایت بیچ دبی

پدال بورد:

اگر به دنبال یک تفریح آرامش‌بخش هستید، پدال بورد را امتحان کنید. در سکوت ساحل، روی پدال بوردتان بایستید و از زیبایی‌های خلیج فارس لذت ببرید.

قایق‌سواری:

قایق‌سواری، تفریحی هیجان‌انگیز برای تمام سنین است. با قایق‌سواری، می‌توانید از مناظر ساحل کایت و برج‌های معروف دبی، از زاویه‌ای متفاوت لذت ببرید.

والیبال ساحلی:

ساحل کایت دبی دارای چندین زمین والیبال ساحلی است که می‌توانید در آن‌ها به بازی با دیگران بپیوندید. این یک راه سرگرم‌کننده برای آشنایی با دیگران و لذت بردن از ساحل با دوستان است.

کامیون های حمل غذا:

ساحل کایت دارای تعداد زیادی از کامیون‌های حمل غذا است. آن‌ها همه چیز را از کاسه‌های اسموتی گرفته تا همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده برای شما سرو می‌کنند.

هتل های کایت بیچ دبی:

به دنبال مکانی برای استراحت پس از یک روز عالی از شنا، ورزش و تفریح در ساحل کایت دبی هستید؟ هتل‌های زیادی در این منطقه وجود دارد که مطابق با نیاز و بودجه شما باشد. چه به دنبال یک استراحتگاه مجلل در کنار ساحل باشید یا یک هاستل مقرون به صرفه، کایت بیچ دبی شما را تحت پوشش قرار داده است.

اقامتگاه ساحل کایت بیچ دبی

بیشتر بدانید: بهترین و توریستی ترین محله های دبی برای رزرو هتل کجاست؟

رستوران های ساحل کایت دبی:

اگر بعد از یک روز کایت سواری و استراحت در ساحل احساس گرسنگی می‌کنید. ساحل کایت دبی مکانی فوق‌العاده با انواع رستوران‌ها و کامیون‌های غذا برای رفع هوس‌های شماست. از برگرهای لذیذ گرفته تا غذاهای دریایی تازه، در کایت بیچ دبی چیزی برای همه وجود دارد. اگر یک چیز خاص و مجلل می‌خواهید؟ برای صرف غذای عالی با چشم انداز به یکی از رستوران‌های کنار ساحل بروید. چیزی معمولی‌تر می خواهید؟ برای دیدن غذاهای خیابانی خوشمزه، کامیون‌های غذا را انتخاب کنید.

چگونه به ساحل کایت دبی برویم؟

این ساحل در امتداد جاده ساحلی جمیرا قرار دارد که یکی از جاده‌های اصلی شهر است. چند راه برای رسیدن به ساحل کایت دبی وجود دارد:

خدمات تاکسی و سواری:

تاکسی‌ها و خدمات سواری مانند اوبر و کریم به طور گسترده در دبی در دسترس هستند. این‌ها راهی مناسب برای رسیدن به ساحل کایت خواهند بود. به سادگی مقصد خود را به راننده بگویید و او شما را مستقیماً به ساحل می‌رساند. فقط هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.

حمل و نقل عمومی:

تراموا دبی در نزدیکی ساحل کایت توقف دارد که آن را به گزینه‌ای مناسب برای کسانی که با بودجه کم سفر می‌کنند، تبدیل کرده است. از ایستگاه تراموا، فقط یک پیاده‌روی کوتاه تا ساحل خواهد بود.

خودرو شخصی:

اگر ماشین کرایه‌ای یا وسیله نقلیه شخصی خود دارید، می‌توانید به سمت ساحل کایت دبی برانید و در یکی از پارکینگ‌های رایگان نزدیک ساحل پارک کنید.

پیاده روی یا دوچرخه سواری:

اگر در منطقه مجاور اقامت دارید، می‌توانید به راحتی پیاده‌روی کنید یا با دوچرخه به ساحل کایت بروید.

kite beach dubai

هزینه ورودی ساحل کایت دبی

برای ورود و دسترسی به ساحل کایت دبی هزینه ورودی وجود ندارد. این ساحل به صورت رایگان برای عموم باز است. بازدیدکنندگان می‌توانند از ساحل و امکانات آن بدون هزینه پذیرش لذت ببرند. هزینه‌های مربوط به فعالیت‌ها یا امکانات خاصی در ساحل کایت به صورت جداگانه وجود دارد.

امکانات ساحل کایت دبی

  • اجاره چتر و تخت ساحلی
  • دوش در ساحل و اتاق تعویض لباس
  • محل شارژ گوشی
  • اینترنت wifi  رایگان

برای کایت بیچ دبی چه بپوشیم؟

ساحل کایت یک ساحل عمومی در دبی است و کد لباس نسبتاً نه چندان سختگیرانه‌ای دارد. فقط باید به چند نکته توجه داشت:

همراه داشتن مایو مناسب(زنان می‌توانند بیکینی، مایو یک تکه یا تانکینی بپوشند و مردان می‌توانند کت شنا یا شورت بپوشند)، ضد آفتاب و کفش مناسب، جز ملزومات است.

بیشتر بدانید: قوانین دبی و کارهای ممنوعه در دبی (قوانین عجیب دبی که نمی دانید)

در آخر…

ساحل کایت دبی واقعاً یک ساحل به تمام معنا است، با چشم‌اندازهای خیره‌کننده، آب‌های شفاف و آفتاب بی‌پایان، مکان مناسبی برای استراحت و غوطه‌ور شدن در نور است. ساحل کایت دبی، با تنوع تفریحات و امکانات رفاهی، مقصدی ایده‌آل برای تمام سلیقه‌هاست. در سفر به دبی، گذراندن یک روز در این ساحل زیبا را از دست ندهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *