زیباترین مکان های پاییزی ژاپن

1
زیباترین مکان های پاییزی ژاپن

مکان های پاییزی ژاپن را می شناسید؟ پاییز به عنوان زیباترین فصل سال در ژاپن در نظر گرفته می شود، زیرا برگ های رنگارنگ پاییزی مناظر زیبایی را در سراسر کشور به نمایش می گذارند. مکان های زیبایی برای بازدید در پاییز ژاپن وجود دارد. در این مطلب تعدادی از بهترین مناظر پاییزی ژاپن را انتخاب کرده ایم که قطعاً باید در طول سفر به ژاپن از آنها دیدن کنید.

[lwptoc title=”آنچه در ادامه خواهيد خواند:”]

مزايای بازديد از مكان های ديدنی ژاپن در پاييز 

مزايای بازديد از مكان های ديدنی ژاپن در پاييز

پاییز زمان جذابی برای سفر به ژاپن محسوب می شود. خیابان‌ها مملو از رنگ‌های پاییزی هستند. بسیاری از معروف ترین درختان اين کشور مانند افرا و ژینکو مناظر ژاپن را به رنگ های قرمز و زرد در می آورند. علاوه بر زيبايی مكان های پاییزی ژاپن، در اين فصل دمای هوا خنک‌تر بوده، جمعیت گردشگران نيز كاهش خواهد داشت و قیمت‌ها کمی مقرون‌به‌صرفه‌تر از فصل ساکورا (شكوفه های گيلاس) است.

از كدام مكان های پاييزی در ژاپن ديدن كنيم؟

از آنجایی که ژاپن مملو از باغ های نفیس و مکان های دیدنی است، بسیاری از گردشگرانی که به این کشور سفر می کنند امیدوارند فصل پاییز را در این کشور تجربه کنند. در پاييز شهرهایی مانند اوزاکا، کیوتو، نارا، توکیو و هوکایدو رنگ های زیبایی به خود می گيرند. در ادامه تعدادی از بهترين جاذبه ها و مكان های پاييزی ژاپن را به شما معرفی می كنيم.

مکان های پاییزی ژاپن

تالاب تسوتانوما Tsutanuma

تسوتانوما یک تالاب زیبا در پارک ملی Towada-Hachimantai است. اطراف این تالاب را درختان راش احاطه کرده اند که در پاییز رنگ خود را به قرمز و نارنجی تغییر می دهند و با انعکاس در تالاب مناظر خیره کننده ای ایجاد می کنند.

بهترین زمان برای دیدن مناظر صبح زود هنگام طلوع است، زیرا خورشید رنگ طلایی درخشانی را بر روی تالاب و درختان اطراف می افکند. هر سال پاییز، عکاسان زیادی به آنجا می آیند و سعی می کنند زیباترین لحظات صبح را ثبت کنند.

معبد کوهستانی Yamadera

معبد ریشاکوجی که بیشتر با نام یامادرا شناخته می‌شود، یک معبد خوش منظره و بالای کوه در شمال شرقی شهر یاماگاتا، استان یاماگاتا است. یامادرا که در لغت به معنای “معبد کوهستانی” می باشد شامل چندین سالن و ساختمان در دامنه کوه هوجو بوده و در مجموع 1015 پله سنگی برای بالا رفتن از کوه وجود دارد. این معبد همچنین به عنوان مکانی که شاعر افسانه‌ای ژاپنی، باشو ماتسوئو، هایکوی معروف خود «فریاد سیکادا» را نوشته است، شناخته می‌شود.

از منظره خیره کننده یامادرا می توان در طول سال لذت برد، با این حال پاییز بهترین زمان است، زیرا طبیعت اطراف رنگ های زیبای پاییزی را به نمایش می گذارد و این مکان را به یکی از بهترین مکان های پاییزی ژاپن تبدیل می سازد.

معبد کوهستانی یامادرا

کارناوال کوچیا Kochia

کارناوال کوچیا یک رویداد فصلی محبوب است که در پارک ساحلی هیتاچی در استان ایباراکو برگزار می شود. دارای بیش از 30000 گیاه کوچیا در زمینی به وسعت 350 هکتار است که در طول پاییز به فرش صورتی رنگی از کوچیا تبدیل می شود.

رنگ بوته های کوچیا از تابستان تا پاییز به تدریج از سبز به صورتی تغییر می کند، همچنین در کنار کوچیا مزرعه ای پر از گل ستاره ای(شاه اشرفی) نیز قرار دارد. بازدیدکنندگان می توانند از قدم زدن در مسیرهای مخصوص پیاده روی در کنار مزارع با تماشای زیبایی شگفت انگیز دو گیاه پاییزی جذاب لذت ببرند.

کارناوال کوچیا Kochia

معبد کیومیزودرا Kiyomizudera

پایتخت باستانی، کیوتو، بهترین مقصد ژاپن برای تماشای برگ های پاییزی است، زیرا مناظر زیبای برگ های رنگی و بناهای تاریخی را می توان در بسیاری از مکان ها مشاهده کرد. کیومیزودرا، معبد بودایی با بیش از 1200 سال قدمت و بخشی از بناهای تاریخی میراث جهانی یونسکو، یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری در این شهر می باشد.

حدود 1000 درخت در محل معبد وجود دارد که به آرامی رنگ های گرم پاییزی را به خود می گیرند. منظره خیره کننده زیبایی از برگ های پاییزی را می توان در مقابل منظره نمادین تراس چوبی بزرگ کیومیزودرا مشاهده کرد.

معبد کیومیزودرا Kiyomizudera

معبد انکو-جی Enko-ji

از آنجایی که می توان از مناظر باشکوه برگ های پاییزی در تعدادی از مکان های تاریخی کیوتو لذت برد، معابد و زیارتگاه ها در طول این فصل بسیار شلوغ می شوند. معبد انکوجی یکی از بهترین رازهای کیوتو است که در حومه شهر قرار دارد.

معبد انکوجی دارای یک باغ زیبا با حوض می باشد که از سالن اصلی قابل مشاهده است. در طول سال مناظر خیره کننده ای را به نمایش می گذارد، اما در پاییز که برگ ها قرمز و زرد می شوند، می توان از زیباترین منظره معبد لذت برد. حتی پس از ریزش برگ ها، زمین توسط فرشی از برگ های رنگی پوشیده می شود. این معبد همچنین دارای یک باغ سنگی زیبا و مسیر بامبو است.

معبد انکو-جی Enko-ji

آبشار ناچی  Nachi Fall

آبشار ناچی یکی از معروف ترین آبشارهای ژاپن در ناچیکاتسورا، استان واکایاما واقع شده است. آبشار ناچی با ارتفاع 133 متر بلندترین آبشار ژاپن می باشد. در فاصله کوتاهی از آبشار ناچی، معبد سیگانتوجی، معبد بودایی وجود دارد. منظره معبد سه طبقه با آبشار ناچی در پس زمینه، یکی از زیباترین مناظر و مکان های پاییزی ژاپن است. درختان اطراف آبشار و معبد، رنگ های زیبایی را در پاییز به نمایش می گذارند.

آبشار ناچی  

خیابان متاسکویا Metasequoia

خیابان متاسکویا جاده ای زیبا با دو ردیف موازی از درختان غول پیکر متاسکویا در شهر تاکاشیما، استان شیگا قرار دارد. تقریباً 500 درخت متاسکویا در جاده استانی کوآراجی ماکینوساوا به طول تقریباً 2.4 کیلومتر کاشته شده است.

درختان متاسکویا در طول سال رنگ خود را تغییر می دهند و بازدیدکنندگان می توانند از مناظر مختلف در هر فصل لذت ببرند. درختان در تابستان با رنگ سبز و در پاییز به رنگ طلایی تبدیل می شوند.

خیابان متاسکویا

نکاتی برای رفتن به مكان های پاييزی ژاپن

  • قبل از حرکت به مقصد، خوب است بدانید در پاییز چه اتفاقاتی در ژاپن رخ خواهد داد. بهترین زمان برای سفر به ژاپن در پاییز، اواخر اکتبر ( اواخر مهر) تا اوایل نوامبر (نيمه دوم آبان) است.
  • منطقه هوکایدو پاییز را زود تجربه می كند. در همین حال، مناطق توکیو، کیوتو و اوزاکا پاييز را در اواخر نوامبر تا اوایل دسامبر ( اواخر آبان الی نيمه اول آذر) تجربه خواهند کرد.
  • در هنگام سفر به مقصد های پاييزی ژاپن ، باید غذاهایی را امتحان کنید که فقط در پاییز در دسترس خواهند بود. برخی از غذاهایی که در پاییز می توانيد امتحان كنيد عبارتند از: قارچ شین مای، سانما، یاکیمو، کوری و ماتسوتاکه.
  • در ژاپن اغلب جشنواره های پاييزی برگزار می شود که همیشه ساکنان محلی و گردشگران خارجی در آن شرکت می کنند.

سخن آخر

پاییز در ژاپن یکی از بهترین فصل ها برای سفر به این کشور محسوب می شود. برگ های رنگارنگ پاییزی جاذبه اصلی در این زمان از سال هستند. اگر در این روزها در فکر سفر به ژاپن هستید، برنامه ریزی برای بازدید از این مکان های پاییزی ژاپن را آغاز کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *