معرفی بهترین هتل های ۳ ستاره دبی

9
بهترین هتل های 3 ستاره دبی

آیا قصد سفر به شهر بلند آوازه دبی را دارید؟ به دنبال کاهش هزینه های خود در سفر هستید؟ با بهترین هتل های 3 ستاره دبی آشنایی دارید؟ قطعا سفر به شهر مدرن دبی هزینه های بالایی را به همراه خواهد داشت که می توان با انتخابی عاقلانه، هزینه های سفر خود را کاهش داد و از مراکز تفریحی متعددی بازدید کرد. در شهر زیبای دبی با ترکیب دلنشینی از مدرنیته و سنت، به جهت رفاه حال گردشگران هتل های متعددی وجود دارد که همه افراد نسبت به بودجه خود، قادر به انتخاب یکی از آن ها خواهند بود.

[lwptoc title=”آنچه در ادامه خواهید خواند:”]

بهترین هتل های 3 ستاره دبی

معرفی برترین هتل های 3 ستاره دبی و اقامت اقتصادی در شهر لوکس دبی

اگر تا کنون هزینه های بالای هتل های فوق لاکچری دبی، شما را از مسافرت در این شهر شگفت انگیز بازداشته است، باید بدانید که در این شهر هتل های 3 ستاره باکیفیتی قرار دارند که به کاهش هزینه های سفر شما، کمک شایانی خواهند کرد. در ادامه به شرح برخی از این هتل ها خواهیم پرداخت تا نسبت به هزینه و موقعیت مکانی آن ها، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیشتر بدانید: جاهای دیدنی در دبی

هتل فورچون دیره  Fortune Deira Hotel

اگر معیار شما جهت انتخاب بهترین هتل 3 ستاره در دبی، موقعیت مکانی آن و دسترسی آسان به بازارها می باشد، قطعا از انتخاب هتل فورچون دیره پشیمان نخواهید شد. این هتل در وسط یکی از معروف ترین بازارهای دبی واقع شده است و به راحتی می توان با ایستگاه مترو به سایر مراکز خرید و تفریحی این شهر دسترسی داشت، شایان به ذکر است که تمامی اتاق های این هتل 3 ستاره، بالکن اختصاصی و مینی بار مجهز داشته و تمیزی و امکانات آن، احساس راحتی زیادی را به شما القا خواهد کرد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در رستوران هتل فورچون دیره، هر روز صبح صبحانه ای مجلل سرو شده و روزی بی نظیر را برای شما آغاز خواهد نمود.

هتل راو سیتی واک  Rove City Walk

دومین هتل 3 ستاره که قصد داریم در این مطلب از سفر مگ به شما همراهان عزیز معرفی کنیم، هتل راو سیتی واک می باشد که اقامتی به صرفه و راحت را در شهر زیبای دبی به ارمغان خواهد آورد. قطعا امکانات رفاهی این هتل فراتر از یک هتل 3 ستاره بوده و توجهتان را جلب خواهد کرد. از امکانات این هتل، می توان به باشگاه، استخر رو باز، رستوران و کافی شاپ اشاره نمود. هتل راو سیتی واک در جاده شیخ زاید واقع شده و فاصله کمی با جاذبه های گردشگری پارک صفا، پناهگاه طبیعت راس الخور و آبشار کانال آبی دارد.

هتل راو سیتی واک  Rove City Walk

هتل راو داون تاون Rove Down town

هتل راو داون تاون را می توان یکی از هتل های 3 ستاره دبی دانست که در میان گردشگران محبوب می باشد. اگر قصد سفر به همراه خانواده و فرزندانتان را دارید، این هتل به دلیل برنامه های مفرح گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. استخر رو باز، کافه، رستوران و اتاق بازی را می توان از جمله امکانات این هتل دانست که لحظات شاد و مفرحی را برای شما و همراهانتان رقم خواهد زد. از آن جایی که هتل راو داون تاون در منطقه زعبیل واقع شده است، امکان دسترسی آسان به آب نمای دبی و آبشار کانال آبی را به شما عزیزان می دهد.

بیشتر بدانید: بهترین تفریحات تابستانی در دبی

هتل نووتل سوئیت مال آف امارات  Novotel Suites Dubai of the emirates

از دیگر بهترین هتل های 3 ستاره دبی، هتل نووتل سوئیت مال آف امارات می باشد که در کنار مال آف امارات واقع شده و توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. در صورت اقامت در هتل نووتل سوئیت مال آف امارات، استخر روی سقف هتل و فضای عمومی این هتل را از دست ندهید. این هتل در خیابان آل برشا قرار دارد و نزدیک ترین جاذبه ها به این هتل، علاوه بر مال آف امارات، ساحل عمومی جمیرا و باغ معجزه دبی می باشد.

راو هلث کر Rove Healthcare City

قطعا آوازه بلندترین برج جهان که برج خلیفه می باشد را بسیار شنیده اید و مشتاق بازدید از این برج بی نظیر و تماشایی هستید. پس باید به شما مژده دهیم که هتل راو هلث کر یکی از بهترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد که در نزدیکی برج خلیفه واقع شده و تنها با 10 دقیقه رانندگی، می توانید به راحتی از این برج بازدید نمایید. همانند سایر هتل های ذکر شده در بالا، این هتل نیز امکانات بالا و باکیفیتی داشته و به دلیل موقعیت مکانی آن، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. دهکده سنتی، قاب دبی، برج خلیفه و برخی مراکز تفریحی از جمله نزدیک ترین جاذبه ها به هتل راو هلث کر سیتی بوده که بی شک اقامتی شیرین و جذاب را در آن تجربه خواهید کرد.

راو لا مر بیچ Rove la mer beach

قطعا با دیدن نام هتل نیز متوجه خواهید شد که این هتل به دو ساحل مرکاتو و لامر نزدیک بوده و با اقامت در آن، لحظات مفرحی در انتظار شما خواهد بود. اگر به دنبال فضایی صمیمی، ساده و در عین حال با کیفیت هستید، می توانید هتل راو لا مر بیچ را انتخاب کرده و علاوه بر کاهش هزینه های سفر خود، به راحتی از برج خلیفه، آب نمای دبی و ساحل لامر بازدید نمایید. لازم به ذکر است که این هتل در منطقه جمیرا واقع شده و یکی از شناخته ترین هتل های 3 ستاره دبی محسوب می شود.

راو لا مر بیچ Rove la mer beach

راو ات د پارک Rove at the park

هتل راو ات د پارک، از بهترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد که با داشتن امکانات رفاهی، تفریحی و سرگرمی، خاطره ای خوب از سفر به این شهر را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد. از آن جایی که این هتل به ساحل نزدیک می باشد، می توانید از صندلی های ساحلی هتل، پارک آبی، امکانات اسپا و دوچرخه سواری این مجموعه بهره مند شوید. هتل راو ات د پارک در منطقه جبل علی قرار داشته و به خلیج دبی و ساحل جبل نزدیک می باشد.

هتل راو ترید سنتر  Rove Trade Center

در این بخش قصد داریم از دیگر هتل های 3 ستاره دبی که در بهترین منطقه برای گردشگران واقع شده است بپردازیم. در این هتل 270 اتاق قرار دارد که تمامی آن ها مجهز بوده و اقامتی بی نظیر را برای شما رقم خواهد زد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برخی از اتاق ها چشم اندازی رو به شهر داشته و برخی دیگر رو به استخر. در این هتل رستورانی واقع شده که انواع غذاهای بین المللی را برای پذیرایی از مهمانان آماده کرده و غذاهای آن مناسب با هر ذائقه ای می باشد.

دارا بودن استخر فضای باز، استخر آب گرم، اتاق بازی، مرکز تناسب اندام، صندلی و چترهای ساحلی، ترانسفر فرودگاهی و … سبب محبوبیت و جذابیت این هتل 3 ستاره شده است. لازم به ذکر است که نگرانی بابت زبان عربی کارکنان این مجموعه نداشته باشید، زیرا به جهت ارتباط راحت با مهمانان به چندین زبان مسلط می باشند. بهتر است بدانید که هتل راو ترید سنتر 7 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی، 14 کیلومتر با برج خلیفه، 3/8 کیلومتر با دبی مال و 3/7 کیلومتر با مرکز خرید سیتی واک فاصله دارد.

هتل راو ترید سنتر  Rove Trade Center

هتل رز پلازا البرشا  Rose Plaza Hotel Al Barsha

هتل رز پلازا البرشا دارای اتاق های 40 متری و 20 متری بوده و دارای امکانات بسیاری از قبیل تراس، استخر فضای باز، استخر ویژه کودکان، استخر آب گرم، مرکز تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اجاره اتومبیل و … می باشند و به دلیل تسلط کارکنان به زبان هایی از قبیل فارسی، انگلیسی، روسی و … امکان برقراری ارتباط راحت با مهمان ها را فراهم کرده است.

هتل رز پلازا البرشا  Rose Plaza Hotel Al Barsha

سایر هتل های 3 ستاره دبی

اگر تصور کرده اید که بهترین هتل های 3 ستاره در دبی، تنها به موارد ذکر شده در بالا محدود می شود، باید بدانید که در شهر زیبای دبی، هتل های 3 ستاره متعددی وجود دارد که هر یک از آن ها مزیت هایی داشته و انتخاب بهترین آن ها، به اولویت شما بستگی دارد. این هتل ها عبارتند از:

  • هتل ‌زیمر این دارگون مارت
  • هتل پرایمر این دبی الجداف
  • هتل ایبیس الرقه دبی
  • هتل ایبیس دیره سیتی سنتز دبی
  • هتل ایبیس استایلز دبی ایرپورت
  • هتل جی فایو پورت سعید دبی

بیشتر بدانید: رزرو هتل در دبی

سخن پایانی

در این مطلب از سفر مگ به معرفی بهترین هتل های 3 ستاره دبی پرداختیم تا ضمن آشنایی با آن ها، با انتخاب یکی از این هتل ها نسبت به معیارهای خود، از هزینه های سفر به این شهر بکاهید و قادر به بازدید از مراکز تفریحی بیشتری باشید. در صورتی که شما نیز در هتل های ذکر شده در بالا اقامت داشته اید، تجربه شخصی خود را با سایر گردشگران عزیز به اشتراک بگذارید تا از تجربه شما بهره مند شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *