پوشش زنان در پارک آبی استانبول: انتخاب مایو مناسب در پارک آبی استانبول

7
پوشش زنان در پارک آبی استانبول

پوشش زنان در پارک آبی استانبول باید چگونه باید باشد؟ آیا قوانینی در مورد نوع پوشش در استخرهای استانبول وجود دارد؟ یکی از جاذبه های گردشگری استانبول، پارک آبی این شهر است. اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما پارک آبی استانبول را در ذهن تان داشته باشید. یکی از سؤالات رایج، نحوه پوشش زنان در پارک‌های آبی است. در این مطلب از سفر مگ قصد داریم نوع پوشش زنان در پارک آبی استانبول را بررسی کنیم.

پوشش زنان در پارک آبی استانبول، با توجه به محدودیت و آزادی های فردی تعیین می‌شود. زنانی که دارای محدودیت می‌باشند، لباس هایی با پوشش بیشتر را انتخاب می کنند. اگر خودمان محدودیتی در پوشش نداشته باشیم، منع قانونی درمورد پوشش زنان در پارک آبی استانبول وجود ندارد. همچنین بسته به نوع فعالیت ما در پارک های آبی، انتخاب مایو مناسب جز فاکتورهای مهم است.

انتخاب مایو مناسب در پارک آبی استانبول

یکی از شهرهای مهم تجاری، تفریحی و گردشگری کشور ترکیه، شهراستانبول است. از تفریحات هیجان انگیز و پرجاذبه این شهر، پارک های آبی می‌باشد. لباس های ضد آب مانند انواع مایو مناسب برای پارک آبی استانبول است‌. پوشیدن لباس های گشاد و دست و پا گیر، دکمه و یا زیپ دار ممنوع می‌باشد؛ ممکن است این نوع لباس ها برای دیگران خطرآفرین شود. مایوهای یک تکه و انواع تاپ و شورتک نیز مناسب این مکان می‌باشد. رنگ لباس شنا بهتر است از بین رنگ های روشن و یا شاد انتخاب شود. آقایان می‌توانند از یک شورتک ضد آب به تنهایی استفاده کنند. پوشش زنان در پارک آبی استانبول، با توجه به محدودیت و آزادی های فردی تعیین می‌شود.

زنانی که دارای محدودیت می‌باشند، لباس هایی با پوشش بیشتر را انتخاب کنند. اگر قصد آفتاب گرفتن دارید می‌توانید از مایوهای دو تکه استفاده کنید. لباسی را برای این مکان انتخاب کنید که فیت تنتان باشد، لباس های بسیار جذب یا گشاد گزینه ای مناسب نیست. مایوهای آستردار اندام شما را زیباتر نشان داده و از پوشش بیشتری برخوردار است. پوشیدن مایوهای سبکی که آب کمی جذب می‌کنند باعث می‌شوند تا شما احساس آرامش بیشتری داشته باشید. برای اینکه اندامتان در انواع لباس های شنا زیبا باشد، بهتر است از مدل ها و طرح هایی که با اندامتان تناسب دارد، استفاده کنید.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد: آب و هوای استانبول در نوروز

راهنمای انتخاب لباس مناسب برای پارک آبی استانبول (پوشش زنان در پارک آبی استانبول)

برای شنا، انتخاب لباس مناسب بسیار مهم است. لباس شنا باید طوری باشد که بتوانید در آب به راحتی حرکت کنید و به شما حس آزادی و راحتی بدهد. همچنین، لباس شنا باید به دلیل تماس با آب، مقاوم و با دوام باشد.

مایوهای زنانه به دو دسته‌ی «یک‌تکه» و «دو‌تکه» تقسیم می‌شوند. مایوهای یک تکه‌ای برای شنا کردن مناسب‌ترند. و مایوهای دو تکه بیشتر برای آفتاب گرفتن و برنز کردن استفاده می‌شوند، زیرا بخش کمتری از پوست را می‌پوشانند.  فراموش نکنید لباس شنا باید به شکل مناسبی به بدن شما بنشیند و به شما اجازه حرکت آسان و راحت در آب را بدهد.

پوشش زنان در پارک آبی استانبول

مشخصات لباس مناسب پارک آبی استانبول

مهم‌ترین نکته در انتخاب لباس مناسب پارک آبی استانبول، نوع فعالیتی است که انجام می‌دهید. کیفیت ساخت و مواد استفاده شده و میزان مقاومت لباس نیز از فاکتورهای مهم در زمان خرید محسوب می‌شوند. در پارک‌های آبی بهتر است از لباس‌هایی که سنگین هستند و یا اکسسوری دارند خودداری کنید، چون این نوع لباس‌ها ممکن است در آب به شما یا اطرافیانتان آسیب وارد کند. همچنین لباس شنای شما باید دارای کیفیت بالایی باشد و در آب رنگ پس نزند.

نکاتی برای انتخاب مایو:

بهتر است مایو شما از الیاف مصنوعی با کیفیت ساخته شده باشد.

مایویی را انتخاب کنید که حتما آستر داشته باشد.

پوشیدن لباس محافظ، برای محافظت از پوست شما در برابر اشعه‌های خورشیدی مناسب است.

بد نیست لباس شما جیب کوچکی داشته باشد.

بهترین لباس شنای زنانه لباسی است که هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نکند.

در انتخاب رنگ لباس رنگ‌های روشن و شاداب را ترجیح بدهید.

بیشتر بدانید: ساعات کاری مراکز دیدنی و تاریخی استانبول

برای رفتن به پارک آبی چی ببریم؟

نوشتن یک چک لیست از وسایلی که برای رفتن به پارک آبی نیاز دارید، از ضروریات است. لباس مناسب پارک آبی، مایو و یا لباس ضد آب برای رفتن در آب اولین مورد می‌باشد. اگر محدودیت در نوع پوشش دارید می‌توانید از یک لباس ضدآب پوشیده تر برای این مکان استفاده کنید. یک حوله متوسط نیز با خود همراه داشته باشید که پس از پایان بازیهای آبی، خود را با آن خشک کنید. سشوار مسافرتی نیز یک از وسایلی است که باعث می‌شود شما با بیرون آمدن از آب ظاهری زیبا و شکیل داشته باشید.

لباس زیر یکی از مواردی است که در صورت خیس شدن لباس زیر قبلی، حتما به کار می‌آید. یک دست لباس اضافه راحت و آزاد که با بیرون آمدن از استخر یا آب بتوانید آن را راحت به تن کنید از واجبات است. صندل یا دمپایی استخری در پارک آبی، پیاده روی و خوشگذرانی را برای شما آسانتر خواهد کرد. با توجه به سرباز بودن مکان های آبی از یک کرم ضد آفتاب مناسب برای محافظت از پوستتان استفاده کنید. اگر دوست دارید در کنار استخر و دریاچه حمام آفتاب بگیرید یک روغن بدن مخصوص نیز همراه خود داشته باشید. بردن یک بطری آب و کمی تنقلات در صورت دور بودن مسافت بوفه ها، برای رفع تشنگی به شما کمک خواهد کرد.

پوشش زنان در پارک آبی استانبول (ملزومات رفتن به استخر)

بهترین پارک های آبی استانبول

از بهترین پارک های آبی استانبول می توان به کلاب دلفین استانبول، آکوا مارین استانبول، اسفانبول، توزلا مارینا، کالیسوم و جواهیر هیلی آدا اشاره کرد.

بیشتر بدانید: 8 مورد از جاذبه های معروف استانبول

آکوا کلاب دلفین استانبول (Aqua Club Dolphin)

سرسره‌های آبی مرتفع موجود در کلاب دلفین استانبول از بی‌نظیرترین تجربیاتی هستند که در سفر به استانبول می‌توانید به دست آورید. دلفین کلاب استانبول در سال ۲۰۱۱ ساخته شد؛ اما اکنون با گذشت ده سال از زمان احداثش از بزرگترین پارک های آبی استانبول است و از نظر برخی از افراد محلی، می‌توانیم آن را بهترین پارک آبی استانبول هم بدانیم.

کودکان، هرگز خاطره تفریح در پارک آبی دلفین کلاب استانبول را فراموش نخواهند کرد؛ زیرا هیجان بازی در سونامی، سرسره‌های بلند، محدوده واترپلو و بسیاری از قسمت‌های جذاب این پارک آبی استانبول، همیشه به یادشان می‌ماند؛ از طرفی بزرگ‌سالان هم سرسره‌های هیجان‌انگیز و سکوهای پرش مختلفی را در این پارک آبی خواهند یافت.

بهترین پارک های آبی استانبول (Aqua Club Dolphin)

آکوا مارین استانبول (Aqua Marine)

حالا نوبت به گشت‌وگذار در آکوا مارین استانبول، لوکس‌ترین و بزرگترین پارک آبی استانبول می‌رسد. موسیقی‌های هیجان‌انگیز، انواع خوراکی و‌ نوشیدنی، صندلی‌ها و تخت‌های مخصوص ماساژ یا حمام آفتاب، سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز، سیاه‌چاله‌های آبی، سقوط آزاد، دوش‌های حمام بهداشتی و مجزا و بسیاری از امکانات دیگر، پارک آبی آکوامارین را به محل مناسبی برای تفریحات خانوادگی تبدیل کرده است.

بهترین پارک های آبی استانبول (Aqua Marine)

اسفانبول استانبول، پارک تفریحی ویالند (Isfanbul, Vialand Park)

وقتی صحبت از پارک های آبی استانبول است، نمی‌توانیم نام اسفانبول استانبول را نادیده بگیریم. اسفانبول از آن دسته پارک های آبی است که درون تم پارک قرار گرفته است. البته شما ممکن است پیش از این، اسفانبول را با نام ویالند شناخته باشید. پارک آبی ویالند استانبول در این اواخر به اسفانبول تغییر نام پیدا کرده است. این پارک هم‌سن پارک آبی کلاب دلفین است. اگرچه ساختش حدود ۲ سال زمان برد، اما آغاز احداثش در سال ۲۰۱۱ بود. پارک آبی اسفانبول در سال ۲۰۱۵ رتبه ۵ پارک‌های موضوعی اروپا را به دست آورده است.

از تفریحات موجود در اسفانبول می‌توانیم به سرسره های آبی غول‌پیکر، سیاه‌چاله، ترن آبی، رودخانه خروشان، چرخش ۳۶۰، ترن ماجراجو و بسیاری موارد دیگر اشاره کنیم که همگی در کنار یکدیگر اسفانبول را به یک شهر جادویی و سرشار از آدرنالین تبدیل کرده‌اند. بسیاری معتقدند اسفانبول بهترین پارک آبی استانبول است؛ چراکه تمام سنین از تفریحات آن لذت می‌برند و تنوع خوبی در وسایل بازی‌اش وجود دارد.

بهترین پارک های آبی استانبول (Isfanbul, Vialand Park)

سخن پایانی

همانطور که گفته شد اگر خودمان محدودیتی در پوشش نداشته باشیم، منع قانونی وجود ندارد. مهم‌ترین نکته در انتخاب لباس مناسب پارک آبی استانبول، نوع فعالیتی است که انجام می‌دهید. برای پارک آبی استانبول بهتر است لباس‌های شنا، مایو زنانه، شورت زنانه و تی‌شرت مناسب را انتخاب کنید. همچنین، حتماً از لباس‌هایی که در آب سنگین نمی‌شوند و برای شما راحت هستند استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *