ارزانترین هتل ها در وان ترکیه: معرفی هتل های ارزان و باکیفیت در وان

74
ارزان ترین هتل های وان ترکیه

ارزانترین هتل ها در وان ترکیه کدامند؟ معمولاً بسیاری از مسافران ایرانی به‌دلیل نزدیکی وان به کشورمان، این مقصد را برای سفرشان انتخاب می‌کنند. پیدا کردن ارزانترین هتل در وان ترکیه راحت است ولی باید در نظر داشته باشید که تعادل نسبی میان کیفیت و قیمت، برقرار کنید. این نکته را هم در نظر بگیرید که با توجه به ارزان بودن این هتل‌ها، نباید انتظار بخشی از خدمات را داشته باشید.

این اقامتگاه‌ها را می‌توان جزو بهترین هتل های ارزان وان دانست که کیفیت و قیمت مطلوبی دارند و برای اقامتی به‌صرفه و اقتصادی مناسب هستند. 

ارزانترین هتل ها در وان ترکیه

از آنجایی که در شهر وان ترکیه هتل‌های متعددی از اقتصادی تا لوکس و گرانقیمت وجود دارد در این مطلب ارزانترین هتل های وان ترکیه را به شما معرفی می‌کنیم.

در این مطلب سعی می‌کنیم با در نظر گرفتن امکانات و خدمات مراکز اقامتی، لیست هتل های وان ترکیه با قیمت مناسب را ارائه کنیم.

هتل دیمت پارک  (Dimet Park hotel)

دیمت پارک یکی از ارزان‌ترین هتل‌های وان است که در نزدیکی تئاتر دولتی این شهر قرار دارد. این هتل اتاق‌هایی با اندازه‌ها و تعداد تخت‌های مختلف دارد و آن‌ها را با امکانات خوبی در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. این هتل، علاوه‌بر موقعیت خوبش، امکاناتی مثل رستوران، پارکینگ رایگان و اینترنت پرسرعت دارد. هر اتاق این هتل از نظر چشم‌انداز، ویژگی‌های خاص خودش را دارد؛ برای مثال، از پنجره برخی از اتاق‌های هتل دیمت پارک، نمایی زیبا از کوهستان و شهر به چشم می‌خورد.

موزه وان، استادیوم شهر آتاتورک و تئاتر دولتی وان از جمله جاذبه‌های اطراف هتل هستند که کمتر از یک کیلومتر با آن فاصله دارند. قلعه وان و خانه‌های قدیمی این شهر نیز در فاصله 5 کیلومتری از هتل واقع شده‌اند. هتل دیمت پارک  تنها 7 کیلومتر با فرودگاه وان فاصله دارد. 

امتیاز هتل دیمت پارک در گوگل: 3.3 از 5

امتیاز هتل دیمت پارک در تریپ ادوایزر: 2.5 از 5

امتیاز هتل دیمت پارک در بوکینگ: 7 از 10

آدرس هتل دیمت پارک: منطقه شریفیه وان، خیابان جمهوریت، خیابان عرفان باشتوق

بیشتر بدانید: تجربه سفر به وان

هتل دیمت پارک هتلی ارزان در وان ترکیه

هتل دوسکو (Hotel Dosco)

هتل دوسکو هم یک هتل ارزان در وان ترکیه است که همه‌جانبه به شما در کاهش هزینه‌های سفر، کمک می‌کند. این هتل، یک رستوران دارد که غذای ارزان و باکیفیت سرو می‌کند. هتل دوسکو، با 7 سال سابقه درخشان در سایت بوکینگ، خدماتی مثل تورهای گردشگری به نقاط مختلف وان را ارائه می‌دهد. در توصیف امکانات هتل دوسکو هم باید بگوییم که این هتل، از نظر امکانات، چیزی از بهترین هتل های ارزان وان کم ندارد و می‌تواند با آن‌ها رقابت کند.

امتیاز هتل دوسکو در گوگل: 4.3 از 5

امتیاز هتل دوسکو در تریپ ادوایزر: 3 از 5

امتیاز هتل دوسکو در بوکینگ: 7.6 از 10

آدرس هتل دوسکو: خیابان کوچبی

 هتل دوسکو یک هتل ارزان در وان ترکیه

 هتل دوسکو یک هتل ارزان در وان ترکیه

هتل رنسانس (Ronesans life hotel)

از جمله ارزان‌ترین هتل‌های وان می‌توان به هتل رنسانس اشاره کرد که در یک کیلومتری موزه وان قرار دارد. این هتل دارای اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره، اتاق‌های خانوادگی سه نفره، سوئیت‌هایی با دو اتاق  و سوئیت مخصوص ماه عسل می‌باشد و امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. تمامی واحدهای هتل به سیستم تهویه مطبوع، اتاق نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای، صندوق امانات، کمد لباس، کتری، حمام اختصاصی با دوش، دمپایی و سشوار  مجهز هستند.

موزه وان، استادیوم شهر آتاتورک و تئاتر دولتی وان از جمله جاذبه‌های اطراف هتل هستند که حدود یک تا یک‌ونیم کیلومتر با آن فاصله دارند. قلعه وان در فاصله 4 کیلومتری و خانه‌های قدیمی این شهر نیز در فاصله 4.5 کیلومتری از هتل واقع شده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل رنسانس فرودگاه وان است که حدود 5.8 کیلومتر با آن فاصله دارد.   

امتیاز هتل رنسانس لایف در گوگل: 4.3 از 5

امتیاز هتل رنسانس لایف در تریپ ادوایزر: 4 از 5

امتیاز هتل رنسانس لایف در بوکینگ: 7.8 از 10

آدرس هتل رنسانس لایف: شمال منطقه حافظیه وان، خیابان اسکی جوازی

هتل رنسانس لایف یک هتل ارزان در وان

هتل رنسانس لایف یک هتل ارزان در وان

هتل رسمینا (Resmina Hotel)

هتل رسمینا به‌عنوان یک هتل ارزان در وان ترکیه، امکانات معمول مثل سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، تلویزیون، یخچال و قهوه‌ساز خانگی دارد. البته این‌ها همه مزیت‌های اقامت در این هتل نیست. در محدوده 2 کیلومتری هتل رسمینا، بیش از 10 مورد از جاهای دیدنی وان قرار دارد. ضمن اینکه بیش از 50 رستوران خوب وان هم در این فاصله قرار دارند که از بهترینشان می‌توانیم به رستوران محل سیتی اشاره کنیم. این رستوران معروف، درست یک خیابان پایین‌تر از هتل رسمینا واقع شده است.

امتیاز هتل رسمینا در گوگل: 3.9 از 5

امتیاز هتل رسمینا در تریپ ادوایزر: 4 از 5

امتیاز هتل رسمینا در بوکینگ: 7.7 از 10

آدرس هتل رسمینا: خیابان زبیده خانم

هتل رسمینا یک هتل ارزان در وان ترکیه

هتل رسمینا یک هتل ارزان در وان ترکیه

هتل یاقوت (Yakut Hotel)

یاقوت یک هتل 3 ستاره است که در لیست ارزان‌ترین هتل‌های وان جای می‌گیرد. هریک از  اتاق‌های این هتل به سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاسی، تلویزیون صفحه تخت، میز، تلفن و کمد دیواری مجهز هستند و امکانات نسبتا خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به رستوران، بوفه صبحانه، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. کارکنان هتل علاوه بر زبان ترکی به دو زبان انگلیسی و فارسی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار می‌کنند.

هتل یاقوت (Yakut Van)

 هتل یاقوت در نزدیکی موزه وان و تئاتر دولتی وان واقع شده و کمتر یک کیلومتر با  آن فاصله دارد. فاصله هتل تا استادیوم شهر آتاتورک 1.6 کیلومتر، قلعه وان 4.5 کیلومتر و خانه‌های قدیمی این شهر 5.1 کیلومتر می‌باشد. دریاچه زیبای وان نیز در 10 کیلومتری این هتل واقع شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل یاقوت فرودگاه وان است که حدود 6 کیلومتر با آن فاصله دارد.

امتیاز هتل یاقوت در گوگل: 3.7 از 5

امتیاز هتل یاقوت در سایت تریپ ادوایزر: 3 از 5

امتیاز هتل یاقوت در سایت بوکینگ: 6.7 از 10

آدرس هتل یاقوت: بلوار کاظم کارابکیر

هتل یاقوت یک هتل ارزان در وان ترکیه

گرند هتل وان (Grand Hotel Van)

اگر با تور ترکیه به شهر وان سفر می‌کنید و به‌دنبال ارزانترین هتل در وان ترکیه هستید، هتل گرند هم یک هتل ارزان در وان ترکیه محسوب می‌شود که در خیابان جمهوریت واقع شده است. مهم‌ترین نقطه قوت و ویژگی این هتل، رستوران آن است که منوی انتخابی دارد. ضمن اینکه در گرند هتل، هر نوشیدنی را با بهترین کیفیت ممکن، پیدا می‌کنید.

در بین بهترین هتل های ارزان وان، به‌ویژه آن‌هایی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم، گرند هتل وان نزدیک‌ترین فاصله را به چند موزه دارد؛ به‌طوری که با حداکثر یک ربع پیاده‌روی به آن‌ها خواهید رسید. این را هم اضافه کنیم که برخی از خدمات گرند هتل وان، در سایر هتل‌های ارزان این شهر نظیر ندارد؛ برای مثال، این هتل خدمات خشک‌شویی هم به مشتریانش ارائه می‌دهد که در نوع خود بسیار عالی است.

امتیاز گرند هتل وان در گوگل: 4 از 5

امتیاز گرند هتل وان در تریپ ادوایزر: 3.5 از 5

امتیاز گرند هتل وان در بوکینگ: 6.5 از 10

آدرس گرند هتل وان: مرکز وان، خیابان جمهوریت

بیشتر بدانید: برآورد هزینه سفر به وان

گرند هتل وان یک هتل ارزان در وان ترکیه

گرند هتل وان یک هتل ارزان در وان ترکیه

هتل تامارا (Tamara Otel)

شاید نتوان به هتل تامارا لقب هتل ارزان وان داد؛ اما قطعاً این هتل یکی از بهترین و ارزانترین هتل های وان ترکیه محسوب می‌شود که می‌توانید برای اقامتی کم‌هزینه روی آن حساب کنید. هتل تامارا دو نوع اتاق استاندارد و دلوکس دارد که شما می‌توانید با توجه به بودجه‌تان، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این هتل 4 ستاره در منطقه‌ای واقع شده است که به بسیاری از مغازه‌ها و ارزانترین مراکز خرید وان دسترسی دارد. شما به‌راحتی و با پای پیاده، می‌توانید خریدهایتان را از مغازه‌های نزدیک این هتل انجام دهید.

امتیاز هتل تامارا در گوگل: 3.5 از 5

امتیاز هتل تامارا در تریپ ادوایزر: 3 از 5

امتیاز هتل تامارا در بوکینگ: 5.9 از 10

آدرس امتیاز هتل تامارا: مرکز وان، خیابان یوزباشی اوغلو

هتل تارما هتلی ارزان در وان ترکیه

هتل تارما هتلی ارزان در ترکیه

هتل رویال برک (Royal Berk Hotel)

هتل رویال برک ارزانترین هتل در وان ترکیه نیست؛ اما جزو بهترین هتل های ارزان وان محسوب می‌شود که با مراکز گردشگری مهمی مثل موزه‌های وان و مسجد اولو فقط چند دقیقه فاصله دارد. ضمن اینکه برای دسترسی به رستوران‌های محلی اطراف هتل رویال برک، کافی است پایتان را از هتل بیرون بگذارید، چند قدم راه بروید و به چندین رستوران خوب برسید.

همه اتاق‌های این هتل از وسایل و امکانات مدرن، پر شده است. از محبوب‌ترین خدمات هتل رویال برک، می‌توانیم به پارکینگ و اینترنت رایگان، خدمات‌رسانی سریع به هر اتاق و رفت‌وآمد راحت به فرودگاه اشاره کنیم. همین خدمات باعث شده هتل رویال برک در فهرست بهترین و ارزانترین هتل های وان ترکیه قرار بگیرد.

امتیاز هتل رویال برک در گوگل: 4 از 5

امتیاز هتل رویال برک در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

امتیاز هتل رویال برک در بوکینگ: 7.9 از 10

آدرس امتیاز هتل رویال برک: خیابان جمهوریت

هتل رویال برک یک هتل ارزان در وان ترکیه

هتل رویال برک یک هتل ارزان در وان ترکیه

هتل کانفوریوم (The Conforium Hotel Van)

هتل کانفوریوم یک هتل 5 ستاره است که به‌دلیل تخفیف‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهد، می‌توانیم آن ‌را در لیست بهترین هتل های ارزان وان قرار دهیم. از نظر موقعیت، این هتل نزدیک‌ترین فاصله را با مرکز شهر دارد. همچنین، کانفوریوم در مقایسه با ارزانترین هتل های وان ترکیه، امکانات برجسته‌تری دارد که از بینشان می‌توانیم به سونا و استخر سرپوشیده اشاره کنیم.

کارکنان هتل کانفوریوم آماده خدمات‌رسانی 24 ساعته به مشتریان هستند. اگر با ماشین شخصی سفر کرده‌اید، هتل کانفوریوم برای شما یک پارکینگ رایگان هم در نظر گرفته است. اگر هم قصد دارید در وان سوار هواپیما شوید، هتل کانفوریوم فقط 5 کیلومتر با نزدیک‌ترین فرودگاه فاصله دارد؛ بنابراین از بین هتل های وان، این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی دارد.

امتیاز هتل کانفوریوم در گوگل: 4.4 از 5

امتیاز هتل کانفوریوم در تریپ ادوایزر: 4 از 5

امتیاز هتل کانفوریوم در بوکینگ: 8.5 از 10

آدرس هتل کانفوریوم: بلوار کاظم کارابکیر

هتل کانفوریوم یک هتل ارزان در وان ترکیه

سخن پایانی

وان شهری ارزان است و پیدا کردن ارزانترین هتل در وان ترکیه، راحت است؛ اما دراین‌بین نباید از کیفیت غافل شویم. زیرا امنیت، بهداشت و موقعیت یک هتل، در هر قسمتی از سفرتان تأثیر می‌گذارد. ازاین‌رو در این مطلب، هتل‌هایی را معرفی کردیم که بازخوردهای مثبت بسیاری را از مسافران وان گرفته‌اند. سفر مگ آرزومند سفر خوش برای شما می باشد. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *