ماجراجویی در دبی پارک اند ریزورت

1
هر آن چه باید از دبی پارک اند ریزورت بدانید

سفر به شهر دبی، سفر به شهر شگفتی ها است، به گونه ای که بازدید از هر یک از جاذبه های گردشگری آن شما را حیرت زده خواهد کرد. یکی از این جاذبه های گردشگری متفاوت و خاص که بازدید از تمامی بخش های آن نیاز به چند روز زمان دارد، دبی پارک ریزورت می باشد که می توانید انواع تفریحات و سرگرمی ها از پارک های آبی گرفته تا تفریحات مناسب کودکان و بزرگسالان را در آن بیابید.

بخش های مختلف دبی پارک اند ریزورت به شرح زیر است:

  • موشن گیت دبی
  • پارک بالیوود دبی
  • لگولند دبی
  • پارک آبی لگولند دبی
  • پارک ریورلند دبی

بی شک تفریحاتی در این مجموعه گردشگری در انتظار شما است که آن ها را در هیچ کجای دیگر تجربه نخواهید کرد. با ما در این مطلب از سفر مگ همراه باشید تا هر آن چه باید از دبی پارک اند ریزورت بدانید را شرح دهیم.

با دبی پارک اند ریزورت آشنا شوید 

پیش از آن که بخش های مختلف مجموعه گردشگری دبی پارک اند ریزورت را معرفی کنیم، قصد داریم به طور کلی به شرح این مجموعه تفریحی و مهیج بپردازیم. در قلب شهر دبی، مجموعه تفریحی بی نظیری که نمونه آن را در خاورمیانه نمی توان یافت، قرار گرفته است که وسعت آن 760000 متر مربع بوده و اسباب شادی و سرگرمی گردشگران با هر سن و سالی را فراهم کرده است.

این پارک از بخش های متنوعی تشکیل شده که هر یک به تنهایی می تواند روزی سرشار از هیجان و خوشی را برای شما به ارمغان آورد. بنابراین به شما اطمینان می دهیم که تفریح مورد علاقه خود را در این مجموعه گردشگری خواهید یافت. قطعا با خواندن ادامه این مطلب به صحت این گفته پی خواهید برد.

بیشتر بدانید: بهترین زمان سفر به دبی، کی به دبی سفر کنیم؟

دبی پارک اند ریزورت

بخش های مختلف و مهیج دبی پارک اند ریزورت 

همان طور که پیش از این گفته شد، این مجموعه تفریحی در شهر دبی بخش های مختلفی را دارا می باشد که تمامی افراد می توانند از آن ها بهره مند شده و لذت سفر خود را دو چندان کنند. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بیشتر تفریحات این مجموعه مناسب کودکان 2 تا 12 ساله بوده و آن ها بیشترین لذت را در این پارک های موضوعی خواهند برد.

تفریح و شادی در پارک آبی لگولند 

در مجموعه دبی پارک اند ریزورت دبی، بزرگ ترین سرزمین لگو در خاورمیانه در انتظار شما و فرزندانتان می باشد تا شما را در دنیای لگوها غرق کرده و فرزندانتان لذت ساخت قایق با لگو و سپس گردش با آن قایق در رودخانه تنبل را تجربه نمایند. همچنین در این پارک آبی، 20 سرسره جذاب و هیجان انگیز قرار داده شده است تا لذت تفریح در این پارک را دو چندان کند. اگر تصور می کنید که تفریحات لگولند تنها به موارد ذکر شده محدود می شود، باید بدانید که تفریحات این پارک متعدد بوده، به گونه ای که شما را حیرت زده خواهد کرد که در زیر به شرح برخی از آن ها پرداخته ایم:

تفریح و شادی در پارک آبی لگولند 

کارخانه لگولند 

در لگولند بخشی به نام کارخانه قرار دارد که در آن بزرگ ترین فروشگاه لگو خاورمیانه را خواهید دید و با روش ساخت و بازی با انواع لگوها آشنا خواهید شد. کارخانه لگولند امکان بازی های ‌خانوادگی را نیز فراهم کرده است تا تمامی اعضای خانواده در کنار یکدیگر لذت برده و لحظات به یاد ماندنی را رقم بزنند.

لگوسیتی 

از جذاب ترین بخش های لگولند، می توان به لگو سیتی اشاره نمود که علاوه بر جنبه تفریحی، جنبه آموزشی نیز دارد. قطعا برای کودکان شما جالب خواهد بود که در مدرسه رانندگی شرکت کرده و گواهینامه رانندگی دریافت نمایند و سپس در کنار همسالان خود رانندگی با هواپیما، قایق و ماشین را تجربه کنند.

پادشاهی ها 

اگر دوست دارید کودک خود را به قلب تاریخ ببرید در لگولند بخشی به نام پادشاهی ها قرار دارد که قلعه ای بزرگ با الهام از معماری قرون وسطی می باشد. ماجراجویی در قلعه ای عجیب، ترن هوایی اژدها و چرخ و فلک در این بخش برای همه کودکان مهیج و جذاب خواهد بود.

ماجراجویی 

بخش ماجراجویی لگولند به آن دسته از کودکانی توصیه می شود که عاشق ماجراجویی، پیدا کردن گنج و … می باشند. در این بخش امکان سفر به اعماق آب با قطارهایی که از تونل های آکواریوم دار می گذرد، پیدا کردن گنج از اتاق فرعون و بازدید از خرابه های معبد مصر فراهم شده است که کودکان را غرق دنیایی متفاوت و حیرت انگیز خواهد کرد.

بخش تخیل و مینی لند را می توان از دیگر جاذبه های تفریحی لگولند دانست که بازدید از هر یک از آن ها سرشار از هیجان و شادی خواهد بود.

بیشتر بدانید: دیسکو های ایرانی در دبی

تماشای انیمیشن ها در دنیای واقعی در پارک موشن گیت

همه تصورات خود از انیمیشن و فیلم های سه بعدی را فراموش کرده و با فرزندان خود راهی پارک موشن گیت شوید. بی شک در این بخش با تفریحاتی مواجه خواهید شد که زمان و مکان را فراموش کرده و در دنیای جادویی و تخلیی غرق می شوید. پارک موشن گیت خود از بخش های مهیج و متنوعی تشکیل شده که عبارتند از:

تماشای انیمیشن ها در دنیای واقعی در پارک موشن گیت

دهکده اسمورف ها

اگر کودکانتان علاقه مند به دنیای اسمورف ها هستند، حتما سری به این دهکده جادویی بزنید تا هر آن چه که تاکنون تنها در انیمیشن ها دیده اند را در واقعیت لمس کنند. قطعا پس از دیدن اسمورف های دوست داستنی در گوشه و کنار این دهکده، به سختی قادر به خارج کردن کودکتان از این پارک خواهید بود. البته در این بخش می توانید از بازی های جذاب و هیجان انگیز، سواری های خانوادگی و نمایش تئاتر لذت ببرید.

کلمبیا پیکچرز 

آیا دوست دارید در شهر نیویورک با خون آشامان به مبارزه بپردازید؟ از سرعت زیاد لذت می برید؟ پس به همراه کودکانتان به کلمبیا پیکچرز رفته و به صورت سه بعدی، فیلم های کلمبیا پیکچرز را در واقعیت تماشا کنید. بازی و تفریح در این بخش، علاوه بر کودکان، شما را نیز به وجد خواهد آورد.

دریم ورکس

بخش دیگری از موشن گیت دبی، دریم ورکس می باشد که امکان تفریح و کاوش در 4 سرزمین خیالی شامل پاندای کونگ فو کار، ماداگاسکار، چگونه اژدهای خود را تربیت کنید، شرک و آشنایی با شخصیت های این انیمیشن ها در آن فراهم شده است. از دیگر جذابیت های دریم ورکس می توان به سفرهای خانوادگی هیجان انگیز، پرواز در آسمان ها با ترن هوایی و تماشای نمایش های تئاتر اشاره نمود.

استودیو سنترال 

اگر به تماشای فیلم های طلایی هالیوودی و پشت صحنه سه بعدی آن ها علاقه مندید، استودیو سنترال پارک موشن گیت را از دست ندهید. این استودیو مجهز، پیشرفته ترین سیستم های صوتی و تصویری را دارا می باشد که لذت تماشای فیلم ها را دو چندان خواهد کرد.

لاینز گیت 

خود را آماده بازدید از پر شورترین و محبوب ترین بخش موشن گیت کنید، جایی که در آن انواع تفریحات و سرگرمی های هیجان انگیز، رقص های پر انرژی، کالاهای مدرن، غذاهای لذیذ و وسایل بازی جذاب آماده کامل کردن سفر کوتاه شما در دبی پارک اند ریزورت می باشد.

پارک بالیوود برای دوست داران فیلم هندی 

آیا از تماشای فیلم هندی لذت می برید؟ تا به حال به این فکر کرده اید که به جای یکی از ابر قهرمانان بالیوودی نقش آفرینی کنید؟ پارک بالیوود دبی پارک اند ریزورت مهیای میزبانی از شما با جشنواره های رنگارنگ، رقص های پر شور و هیجان و … می باشد به گونه ای که تصور می کنید در خیابان های هند در حال قدم زدن هستید. بازی در نقش بازیگران مورد علاقه خود و اسکای فلایر را در این پارک از دست ندهید و از تماشای دره روستایی این بخش لذت ببرید.

پارک بالیوود برای دوست داران فیلم هندی 

بازدید از منطقه رایگان ریورلند را فراموش نکنید

وقت آن است سری به دهکده فرانسوی بزنیم و با غذاهای محلی این شهر آشنا شویم. البته به طور کلی ریورلند را می توان به چهار منطقه دروازه هند، روستای فرانسوی، شبه جزیره و نئون گلکسی تقسیم نمود که هر یک از آن ها شما را وارد دنیای دیگری خواهند کرد. همچنین در لیورلند دبی یک پارک عظیم  بادی با وسعت 1200 متر مربع واقع شده است که کودکان 5 سال به بالا لحظات مفرحی را در آنجا سپری خواهند کرد.

دبی پارک اند ریزورت به حدی سرگرمی های متنوع و مهیجی دارد که ذکر تمامی آن ها در این متن نمی گنجد و  تنها در صورت بازدید از آن متوجه عظمت و بی نظیری آن خواهید شد.

بازدید از منطقه رایگان ریورلند را فراموش نکنید

دبی پارک اند ریزورت کجا است؟ 

همان طور که گفته شد، این مجموعه تفریحی در شهر دبی واقع شده است و در صورتی که قصد بازدید از آن را دارید، باید به خیابان معروف شیخ زاید رفته و مقابل پالم جبل علی آن را بیابید. امکان رفتن به این پارک از طریق خط قرمز مترو، تاکسی و شاتل باس سرویس وجود دارد.

بیشتر بدانید: جاهای دیدنی در دبی

سخن پایانی

یکی از بهترین مجموعه های تفریحی در شهر لوکس و توریستی دبی که نمونه آن را در کل خاورمیانه نمی توان یافت، دبی پارک اند ریزورت نام دارد که در این مطلب از سفر مگ به معرفی بخش های مختلف آن پرداختیم تا پیش از سفر به دبی بخش های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در لیست تفریحات خود قرار دهید. البته پس از ورود به این پارک، انتخاب از بین تفریحات متعدد آن شما را دچار تردید می کند، زیرا در هر بخش، سرگرمی های فوق العاده ای وجود دارد که مایل به امتحان کردن تمامی آن ها خواهید بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *