کارت گردشگری دبی چیست؟ نحوه تهیه دبی کارت

2
کارت گردشگری دبی چیست؟ نحوه تهیه دبی کارت

کارت گردشگری دبی یکی از معدود امکاناتی است که کشور امارات به مهمانان خارجی خود ارائه می‌دهد. کشور پیشرفته امارات، دارای تفریحات و امکانات بسیار متنوعی است که برای گردشگران داخلی و خارجی مهیا شده‌اند. این امکانات، در کنار شهر‌های زیبا و جاذبه‌های دیدنی کم‌نظیر، دبی را به پر­ بازدید‌ترین‌ مقصد توریستی در خاورمیانه تبدیل کرده‌است. آیا مایل هستید که امکانات و تفریحات دبی را با تخفیفات ویژه‌ای دریافت کرده و پول کم‌تری بابت آن‌ها پرداخت کنید؟

 کارت گردشگری دبی یک راه جذاب برای صرفه‌جویی در هزینه‌های مسافرت به این شهر است که باعث می‌شود در مدت سفر خود با هزینه کمتر بتوانید از جاذبه‌های دیدنی این شهر بازدید کنید و با خاطره‌ای خوش از دبی عازم خانه شوید. خرید کارت گردشگری باید بر اساس برنامه سفر انجام شود، انتخاب کارت مناسب می‌تواند برنامه سفر شما را بهینه کند و از هزینه‌های اضافی برای گردش در این شهر جلوگیری نماید. کارت گردشگری دبی یا “iVenture Card” یکی از گزینه‌هایی است که گردشگران در دبی می‌توانند از آن استفاده کنند. دارندگان این کارت توریستی می‌توانند از امکانات و جاذبه‌های گردشگری این شهر به مدت محدود با تخفیف و به میزان اعتبار کارت خود بازدید نمایند. تخفیف‌های ویژه این کارت شامل ورودی به موزه‌ها، پارک‌های تفریحی، تورهای کویر و رستوران‌ها است. در این مقاله شما را با انواع کارت های تخفیف دار دبی و نحوه تهیه آنها آشنا خواهیم کرد.

انواع کارت گردشگری دبی

تنوع کارت‌های گردشگری دبی زیاد است و توریست‌ها بر حسب نیاز و بودجه خود می‌توانند کارت مناسب را تهیه کرده و در مدت حضور در شهر دبی از تخفیف‌های ویژه‌ استفاده نمایند. هر یک از این کارت‌ها، ویژگی‌ها و تخفیف‌های متنوعی دارند و قیمت خرید آن‌ها بر اساس میزان تخفیف و خدمات با یکدیگر متفاوت است.

کارت گردشگری Dubai Flexi Attractions Pass

کارت گردشگری “Dubai Flexi Attractions Pass” یکی از محبوب‌ترین و ارزن قیمت‌ترین کارت‌های گردشگری دبی برای مسافرانی است که اقامت کوتاهی در این شهر دارند. با تهیه این کارت می‌توانید از ۳ تا ۵ جاذبه گردشگری مختلف در شهر دبی را با تخفیف ۳۰ درصدی بازدید کنید. فرصت بازدید از برج خلیفه و یا سایر اماکن دیدنی شهر دبی در مدت سفر جزو امکاناتی است که با تهیه این کارت می‌توانید از صرفه جویی در هزینه‌ها بهره‌مند شوید.

کارت گردشگری Dubai Flexi Attractions Pass

کارت گردشگری DUBAI SELECT

گردشگرانی که با فرزند خردسال خود عازم شهر دبی شده‌اند، با تهیه کارت گردشگری “DUBAI SELECT” می‌توانند از بین ۴۹ جاذبه توریستی مختلف در این شهر، ۳ مورد را به دلخواه انتخاب کرده و از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شوند. این کارت برای توریست‌های بالای ۱۲ سال ۴۲۵ درهم و برای کودکان زیر ۱۲ سال ۴۰۵ درهم شارژ می‌شود.

بیشتر بدانید: بهترین مقصد سفر های خارجی در نوروز

کارت گردشگری DUBAI FLEX

اگر مدت اقامت شما در شهر دبی طولانی است و فرصت کافی برای گردش در این شهر را دارید، با تهیه کارت گردشگری “DUBAI  FLEX” می‌توانید از ۳ تا ۷ مورد از جاذبه‌های گردشگری این شهر را با تخفیف ۴۰ درصدی دیدن کنید.  با تهیه سه عدد از این کارت به‌صورت همزمان کارت شما تا سقف ۴۵۹ درهم برای بزرگسالان و ۴۲۹ درهم برای کودکان شارژ می‌شود. کسانی که بیش از ۵ کارت گردشگری دبی را به‌صورت همزمان تهیه کنند، کارت‌ آن‌ها تا سقف ۷۴۹ درهم برای بزرگسالان و ۶۸۹ درهم برای کودکان شارژ می‌شود.

کارت گردشگری Dubai Unlimited Attraction Pass

مسافرانی که باهدف کشف شهر دبی عازم امارات شده‌اند، با تهیه کارت گردشگری “Dubai Unlimited Attraction Pass” می‌توانند از ۴۹ مکان تفریحی مختلف در دبی با تخفیف ۶۰ درصدی بازدید کنند. این کارت مدت اعتبار محدودی دارد و گردشگران براساس برنامه سفر خود می‌توانند آن‌ را به صورت ۳، ۵ و یا ۷ روزه تهیه کنند. توجه داشته باشید که این کارت فقط در مدت مشخص شده اعتبار دارد و بعد از آن حتی اگر از امکانات استفاده نکنید هم منقضی می‌شود. هزینه این کارت با اعتبار ۳ روزه برای بزرگسالان ۱۳۸۹ درهم امارات و برای کارت ۵ روزه ویژه بزرگسالان ۱۹۷۹ درهم می باشد.

کاربردهای کارت گردشگری دبی

تصور کنید به دبی، شهر رؤیایی آسمان‌خراش‌ها و مراکز خرید لوکس سفر کرده‌اید و دلتان می‌خواهد از تمام تفریحات و جاذبه‌های این شهر شگفت‌انگیز لذت ببرید، اما نگران هزینه‌های سنگین بلیط ها هستید، با این کارت جادویی، دروازه‌های دنیایی از تجارب هیجان‌انگیز به روی شما گشوده خواهد شد.

دسترسی به جاذبه‌های گردشگری: فرصت بازدید از جاذبه‌های معروفی چون برج خلیفه، باغ وحش دبی، پارک‌های آبی، موزه‌ها، تورهای شهری و موارد دیگر را با تخفیف ۳۰ الی ۶۰ درصدی کارت گردشگری خواهید داشت. کارت‌های گردشگری دبی تخفیفات قابل توجهی را برای بازدید از این جاذبه‌ها فراهم می‌کنند.

تخفیفات در رستوران‌ها و مراکز عرضه مواد غذایی: اگر به چشیدن طعم‌های جدید در سفر به دبی علاقه دارید با کارت گردشگری می‌توانید فرصت غذا خوردن در رستوران‌های لوکس دبی را به‌دست آورید.

تخفیفات در فعالیت‌های تفریحی: برخی کارت‌های گردشگری به شما فرصت استفاده از تورهای کویر، پارک‌های آبی و شهربازی را با تخفیف ویژه می‌دهند.

دسترسی به حمل و نقل عمومی: برخی از کارت‌های گردشگری دبی امکان دسترسی رایگان یا با تخفیف به حمل و نقل عمومی شهری را هم برای صاحب کارت فراهم کرده‌اند.

بیشتر بدانید: جاهای دیدنی در دبی

اما چگونه می‌توان این کارت جادویی را دریافت کرد؟ (نحوه دریافت کارت گردشگری)

برای تهیه کارت گردشگری دبی می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های معتبر و رسمی که این کارت‌ها را ارائه می‌دهند و با استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی اقدام به خرید نمایید. حتماً در هنگام تهیه این کارت‌ها به وب‌سایت‌های رسمی مراجعه کنید تا از همه امکانات و تخفیف‌های این کارت‌ها بهره‌مند شوید.

قیمت کارت گردشگری دبی

در هنگام خرید هر چیزی، قیمت آن، جزو موضوعات مهم برای خریدار به شمار می آید. قیمت این کارت به عوامل مختلفی بستگی دارد،  برای مثال مدت زمان اعتبار کارت گردشگری یکی از این عوامل است. کارت تخفیف دار دبی از۳۶ ساعت اعتبار تا ۲ هفته اعتبار، ارائه می‌شود. هر چقدر مدت اعتبار آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. علاوه بر اعتبار، تعداد نفرات نیز روی قیمت کارت گردشگری دبی تاثیر می‌گذارد. به خاطر همین موارد است که قیمت این کارت برای کودکان، از ۵۰ یورو تا ۴۰۰ یورو متغیر می باشد. بزرگسالان نیز با توجه به تعداد نفرات و اعتبار کارت، می‌توانند آن را با هزینه ۵۰ تا ۵۵۰ یورو تهیه کنند.

بیشتر بدانید: بهترین رستوران ها در دبی

قیمت کارت گردشگری دبی

سخن آخر

در این مطلب از سفر مگ با کارت گردشگری دبی آشنا شدید. کارت گردشگری دبی یک راه جذاب برای صرفه‌جویی در هزینه‌های مسافرت به این شهر است که باعث می‌شود در مدت سفر خود با هزینه کمتر بتوانید از جاذبه‌های دیدنی این شهر بازدید کنید و با خاطره‌ای خوش از دبی عازم خانه شوید. خرید کارت گردشگری باید بر اساس برنامه سفر انجام شود، انتخاب کارت مناسب می‌تواند برنامه سفر شما را بهینه کند و از هزینه‌های اضافی برای گردش در این شهر جلوگیری نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *