کدوم پارک آبی دبی رو بریم؟ بهترین پارک‌های دبی برای یک روز تفریحی و هیجان‌انگیز

2
کدوم پارک آبی دبی رو بریم؟

کدوم پارک آبی دبی رو بریم؟ بهترین پارک های آبی دبی کدامند؟  اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید حتما این سوالات ذهن شما را درگیر کرده است. برای آشنایی با تفریحات شگفت انگیز شهر مدرن دبی خصوصا بهترین پارک آبی های دبی، تا انتهای این مطلب با سفرمگ همراه باشید.

انتخاب پارک آبی مناسب در این شهر، با توجه به تنوع و تعداد پارک‌ها، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. عواملی که در انتخاب پارک آبی مناسب در دبی باید به آنها توجه کرد، سن و سلیقه افراد، نوع فعالیت مورد نظر، موقعیت مکانی، قیمت و نظرات گردشگران است. تعدادی از پارک‌های آبی محبوب دبی از نظر اکثر گردشگران که می توان به آنها اشاره کرد، پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر را در رتبه نخست، پارک آبی وایلد وادی در رتبه دوم، پارک آبی لاگونا در رتبه سوم و پارک آبی لگولند دبی را در رتبه چهارم است. ولی این به معنای بد بودن مابقی پارک های آبی نیست. 

انتخاب پارک آبی مناسب در دبی: کدوم پارک آبی دبی رو بریم؟

شاید تا به حال در پارک‌های آبی مختلفی در دنیا تفریح کرده باشید، اما پارک‌های آبی دبی تجربه‌ای کاملاً متفاوت و منحصر به فرد را برای شما رقم خواهند زد. این پارک‌ها با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات، هیجان و سرگرمی را به معنای واقعی به شما هدیه می‌دهند. در سفر به دبی، حتماً یک روز را به تفریح در یکی از پارک‌های آبی این شهر اختصاص دهید. بدون شک، این تجربه به یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات سفر شما تبدیل خواهد شد. در ادامه، به معرفی تعدادی از پارک‌های آبی محبوب دبی می‌پردازیم.

شاید این مطلب برای شما جالب باشد: آب و هوای دبی در نوروز

پارک آبی آتلانتیس دبی (آکواونچر)

پارک آبی آتلانتیس دبی از پارک آبی های معروف شهر دبی است. در چهار فصل سال، پارک آبی آتلانتیس دبی مملو از گردشگر از سراسر جهان است. پارک آبی آتلانتیس دبی در جزیره نخل جمیرا، نخل آتلانتیس، جاده کرسنت واقع شده و دسترسی به آن با مترو و اتوبوس امکان‌پذیر است.

اگر به پارک آبی آتلانتیس رفتید، ۳ سرسره در انتظار شما است:
– یکی سرسره رقابت یا Slitherine که در ساختمانی شبیه معابد مایاها در مکزیک ساخته شده و رقابتی سر می‌خورید. برنده کسی است که سرعت بیش‌تری داشته باشد و سرعت به صورت الکترونیکی رصد می‌شود.
– سرسره سرنوشت یا ایمان که The Leap Of Fate که در معبد مایاها واقع شده و تجربه عبور از تونل شیشه‌ای را به شما می‌دهد. انواع ماهی و کوسه نیز در کنار شما عبور می‌کنند!
– سرسره انتقام خدای دریا یا Poseidon’s Revenge که سرسره سقوط آزاد بوده و لذت سقوط آزاد در آب را تجربه می‌کنید.
رودخانه خروشان و ترن آبی و زوم رنگو و کار کوندای آبی آتلانتیس از دیگر وسایل بازی مفرح و خاطره‌انگیز پارک آبی آتلانتیس است که در نظر داشته باشید. سایر تفریحات این پارک شامل این موارد است:

سرسره پرش

آکواریوم آبی تالار گمشده

ماجراجویی در رودخانه‌های آتلانتیس

سرسره ترن آبی آتلانتیس

سرسره مسابقه

بخش دلفین‌ها

منطقه اختصاصی تفریح کودکان

اطلاعات کاربردی پارک آبی آتلانتیس

آدرس: امارات، دبي، آتلانتيس د پالم، جاده كرسنت

ساعت کاری: آکواریوم لاست چمبرز همه روزه از ۱۰:۰۰ الي ۲۱:۰۰

پارک آبی آکواونچر همه روزه از ۸:۴۵ الي ۱۷:۳۰

بیشتر بدانید: معرفی بهترین تفریحات تابستانی در دبی

پارک آبی آتلانتیس دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلدوادی یکی از معروف ترین پارکهای آبی دبی است. این پارک آبی در نزدیکی برج خلیفه واقع شده است. در پارک آبی وایلد وادی 30 وسیله بازی و سرگرمی وجود دارد که مناسب خانواده ها نیز می باشد. تم این پارک آبی مرتبط با شخصیت اصلی افسانه جورا (Juha) از داستان های کهن عربی است. محبوب‌ترین لوازم بازی در این پارک آبی به شرح زیر است:

سرسره جمیرا اِسکِرا

ترن سواری مستر بلسترز

موج سواری در استخر موج

برج سورج

گرداب تنتروم اَلِی

مکانی برای تفریح کودکان

اطلاعات کاربردی پارک آبی وایلد وادی

آدرس: امارات، دبی، خیابان جمیرا، جنب برج العرب

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ الي ۱۸:۰۰

بیشتر بدانید: قوانين نوع پوشش در پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک ابی وایلد وادی دبی

پارک آبی لاگونا دبی

پارک آبی لاگونا با توجه به موقعیت مناسب و نوساز بودن آن قیمت بسیار مناسبی دارد که توانسته محبوبیت نسبتاً خوبی در بین مردم کسب کند و جزو یکی بهترین پارک آبی دبی جای گیرد. پارک آبی لاگونا پارک مخصوص بانوان نیز می باشد که برای احترام به عقاید مسلمانان، یک شب در هفته (پنج شنبه شب ها از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۰۰:۰۰ ) را به بانوان اختصاص داده تا آسوده خیال به تفریح بپردازند. توجه داشته باشید که در این تایم حتی اجازه همراه داشتن تلفن همراه هم داده نمی شود تا حریم شخصی بازدید کنندگان به صورت کامل حفظ شود. در این زمان ورود پسر بچه های زیر ۹ سال نیز مجاز می باشد و می توانند به همراه مادر خود وارد پارک آبی شوند. این پارک از چند قسمت عمده تشکیل شده است که به ترتیب عبارتند از:

اسکیت WaveOz 180

سقوط آزاد

استراحتگاه پارک آبی لاگونا

رودخانه آرام

مسابقه هیجانی

آب‌ بازی پارک آبی لاگونا

اسپلش پد

اطلاعات کاربردی پارک آبی لاگونا

آدرس: دبی، منطقه لامر، خیابان جمیریه ۱

ساعت کاری: ۱۰ تا ۱۸

Laguna Waterpark

پارک آبی لگولند دبی

پارک آبی لگولند دبی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی برای کودکان به شمار می‌رود و مناسب خانواده‌هایی است که کودکانی تا سن ۱۲ سال دارند. در این مجموعه‌ جذاب، ۲۰ جاذبه و سرسره‌ آبی با موضوعیت لگو وجود دارد؛ جایی که در آن بچه‌ها فرصت دارند تا خلاقیت و تصورات‌شان را رها کنند و از حضور در پارک و بازی در کنار همسن‌های خود لذت ببرند. یک استخر موج و سافاری برای تفریح بچه‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین در این مجموعه رودخانه‌ای وجود دارد که بچه‌ها می‌توانند در آن با قایق‌هایی که خودشان با لگو ساخته‌اند، قایق‌رانی کنند.

سایر بخش‌های پارک آبی لگولند شامل این موارد است:

اسپلش اوت

توئین چیز رز

ویو رایدر

تیدال تیوپ

استخر موج لگو

رد راش

جوکر ساکر

سافاری دوپلو

اطلاعات کاربردی پارک آبی لگولند

آدرس: پارک و استراحتگاه دبی، دبی، امارات متحده عربی

ساعت کاری: همه روزه غیر از چهارشنبه ها از ۱۰:۰۰ الی ۱۷:۰۰

لگو لند دبی

پارک آبی اسپلش ان پارتی دبی

 پارک آبی کودکان اسپلش ان پارتی از جاذبه های گردشگری دبی در امارات متحده عربی به شمار می‌آید و مقصدی مهیج برای کودکان شما است. این پارک از ایمن‌ترین پارک‌های آبی نوجوانان و کودکان در خاورمیانه بوده و با نظر مثبت والدین در تریپ ادوایزر نیز مواجه شده است.
سرسره‌های پارک آبی اسپلش ان پارتی دبی، به اندازه کافی امن و راحت برای استفاده کودکان و نوجوانان در قشرهای مختلف سنی است.

اطلاعات کاربردی پارک آبی اسپلش ان پارتی دبی

آدرس: دبی، در منطقه الصفا ۲ خیابان A8 

ساعت کاری: روزهای هفته از ۹ صبح تا ۸ شب و در روزهای پایانی هفته و تعطیلات از ۹ صبح تا ۹ شب

بیشتر بدانید: اجاره خودرو ارزان در دبی و رنت خودروهای اقتصادی

اسپلش ان پارتی دبی

پارک آبی یاس ابوظبی در دبی

پارک آبی یاس ابوظبی از بهترین پارک‌های شهر دبی محسوب می‌شود که در امارات و در جزیره تفریحی یاس واقع شده است. این پارک آبی که فعالیت خود را از سال 2013 آغاز کرد، مساحتی به اندازه 15 هکتار و مجهز به بیش از 40 سرسره و امکانات تفریحی است. پارک آبی ابوظبی به 8 بخش مختلف تقسیم شده که هرکدام از آن‌ها تفریحات خاص خود را دارند. این بخش‌ها شامل، شاهین، جبل، دلفین، هملولز، بندیت، مرح، بخش ابوظبی، بخش واحه و شهر جوانان هستند. بزرگ‌ترین سرسره شش نفره جهان و طولانی‌ترین ترن‌ هوایی خاورمیانه را می‌توانید در این پارک مشاهده کنید. این پارک دارای امکانات متعددی از جمله انواع کافه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌هایی جهت خرید سوغات، کابانا هایی با فضا دل‌انگیز، سرویس بهداشتی و… می‌باشد. از بهترین قسمت‌های تفریحی پارک ابوظبی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

سرسره داماوا

سرسره فالکونز فلج

رودخانه رها

حلقه لیوا

ترن آبی و معلق بندیت بمبر

بشکه حباب

سرسره کوهان حملول

سرسره سقوط جبل

کاباناهای ال‌وها

سینما 5 بعدی سینپاش

غواصی مروارید

اطلاعات کاربردی پارک آبی یاس ابوظبی در دبی

آدرس: جزیره یاس غرب، ابوظبی

ساعت کاری: از ساعت 10 الی 18

1

سخن پایانی

دبی شهری است مملو از انواع تفریحات که یکی از پرطرفدارترین تفریحات در بین گردشگران آن، پارک آبی می باشد. در پاسخ به این سوال که کدوم پارک آبی دبی رو بریم؟ باید گفت، این شهر چندین پارک آبی متفاوت دارد که از نظر جذابیت در بین بازدید کنندگان می توان پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر در رتبه نخست، پارک آبی وایلد وادی در رتبه دوم، پارک آبی لاگونا در رتبه سوم و پارک آبی لگولند دبی را در رتبه چهارم بهترین پارک آبی دبی قرار داد. این ۴ پارک آبی محبوب را می توان از بهترین پارک های آبی دبی معرفی کرد. لازم به ذکر است که پارک های آبی دبی در زمستان نیز فعالیت می کنند و به طور کلی می توان گفت در تمامی فصول باز می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *