لیست کنسرت های دبی ۲۰۲۳-۱۴۰۲

19
لیست کنسرت های دبی 2023-1402

کنسرت های دبی در امارات، همیشه  عالی و با کیفیت برگزار می شوند. چه عاشق پاپ، راک، هیپ هاپ یا بالیوود باشید، به زودی عاشق اجرای موسیقی زنده در دبی خواهید شد. برای آشنایی با کنسرت های دبی ۲۰۲۳ و اطلاع از زمان و محل برگزاری هر اجرا به ادامه این مطلب توجه کنید. تقویم کنسرت‌های دبی تعطیلات آخر هفته‌تان را مملو از سرگرمی‌ نگه می‌دارد، زیرا اجراکنندگانی با رتبه برتر در کوکا کولا آرنا، اپرای دبی و دیگر مکان‌های در سطح جهانی روی صحنه می‌روند. لیستی از کنسرت های دبی گردآوری شده تا سفر خود را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کنید.

[lwptoc title=”در ادامه خواهید خواند…”]

کنسرت های دبی

برترین کنسرت های دبی در سال 2023-1402 به شرح زیر فهرست شده اند.

پینک فلوید

گروه موسیقی راک انگلیسی به اپرای دبی بازخواهد گشت تا همه چیز را جشن بگیرد. این گروه آهنگ های مشهور خود را در کنسرتی به مناسبت پنجاهمین سالگرد انتشار آلبوم برجسته آن‌ها، The Dark Side of the Moon، به نمایش می‌گذارند.

تاریخ: ۶ می ۲۰۲۳ (شنبه ، ۱۶ اردیبهشت۱۴۰۲)

بلیط: شروع قیمت از ۱۹۵ درهم

جرج واصوف و آدام (George Wassouf & Adam)

سالن اپرا دبی در ماه می (اردیبهشت) میزبان سلطان الطراب جورج وصوف و هنرمند شگفت‌انگیز آدام خواهد بود. در رویدادی که مطمئناً یکی از باشکوه‌ترین شب‌های دبی خواهد بود، شرکت کنید.

تاریخ: ۵ می ۲۰۲۳ (جمعه ، ۱۵ اردیبهشت۱۴۰۲)

بلیط: شروع قیمت از ۳۵۰ درهم

موزیکال ماتیلدا

در اپرای دبی پس از مدت ها انتظار، اجرای موزیکال برنده چند جایزه با الهام از اثر معروف رولد دال، موزیکال ماتیلدا از کمپانی رویال شکسپیر، سرانجام به دبی می آید. موزیکال ماتیلدا با بازیگران تماشایی و اجراهای برنده جوایز، بیش از ۱۲ سال است که قلب ها را به دست آورده است، بیش از ۱۰۰ جایزه را در طول عمر خود به دست آورده و قرار است با حضور کوتاه خود در اکتبر، عموم مردم را در دبی شگفت زده کند.

تاریخ: ۳ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۱الی ۲۰ مهر ۱۴۰۲ )

بلیط : شروع قیمت از ۳۲۵ درهم

کارناوال پروانه

فستیوال موسیقی کارناوال پروانه در آمفی تئاتر دبی مدیاسیتی برگزار می شود. آماده باشید تا در یک روز هیجان انگیز غوطه ور شوید که نوید می دهد تجربه موسیقی شما را به ابعاد جدیدی ارتقا دهد. مجذوب بیش از ۳۰ دی جی و هنرمند بین المللی شوید که آماده هستند صحنه را با اجراهای زنده هیجان انگیز روشن کنند. این مجموعه دارای مجموعه‌ای از نوازندگان خارق‌العاده است که هر کدام آماده هستند تا شما را به یک سفر موسیقایی ببرند که قبلاً هرگز نرفته اید. برای اطلاعات بیشتر آی دی اینستاگرام به آدرس butterflycarnivaldxb@ را دنبال کنید یا از وب سایت فستیوال به آدرس www.butterflycarnival.com دیدن کنید.

تاریخ : شنبه ۱۱ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۰ آبان ۱۴۰۲)

بلیط: می توانید از همین امروز بلیط را پیش خرید کنید که قیمت آن ۲۱۹ درهم است و نرخ بلیط در اولین دوره فروش آن ۲۶۹ درهم خواهد بود و در دوره های بعدی به ۴۴۹ درهم هم می رسد. همچنین یک پکیج خوراکی و نوشیدنی با قیمت ۶۷۰ درهم وجود دارد که با آن می توانید به مدت ۴ ساعت نوشیدنی نامحدود به همراه ژتون غذا داشته باشید.

لیست کنسرت های دبی ۲۰۲۳

کنسرت هانس زیمر دبی در ماه ژانویه قرار است میزبان اولین اجرای هانس زیمر در امارات باشد. هانس زیمر که به‌خاطر اجراهای ارکستری بزرگش معروف است و بارها جوایز مختلفی برنده شده است. بلیط ها از ۲۹۵ درهم شروع می شود.

زمان :  ۲۷ و ۲۸ ژانویه

مکان : کوکاکولا آرنا، دبی

تام اودل، خواننده و آهنگساز، به عنوان بخشی از تور بین المللی خود، در اپرای دبی روی صحنه خواهد رفت. او برخی از محبوب‌ترین آثار خود را در اینجا در دبی برای طرفداران خود اجرا خواهد کرد. قیمت‌ بلیط های کنسرت از ۲۵۰ درهم شروع می‌شود.

زمان : چهارشنبه، ۴ فوریه ۲۰۲۳

مکان : سال اپرای دبی

جرج واصوف و آدام (George Wassouf & Adam) سالن اپرا دبی در ماه می (اردیبهشت) میزبان سلطان الطراب جورج وصوف و هنرمند شگفت‌انگیز آدام خواهد بود. در رویدادی که مطمئناً یکی از باشکوه‌ترین شب‌های دبی خواهد بود، شرکت کنید.

تاریخ: ۵ می ۲۰۲۳ (جمعه ، ۱۵ اردیبهشت۱۴۰۲)

بلیط: شروع قیمت از ۳۵۰ درهم

پینک فلوید گروه موسیقی راک انگلیسی به اپرای دبی بازخواهد گشت تا همه چیز را جشن بگیرد. این گروه آهنگ های مشهور خود را در کنسرتی به مناسبت پنجاهمین سالگرد انتشار آلبوم برجسته آن‌ها، The Dark Side of the Moon، به نمایش می‌گذارند.

تاریخ: ۶ می ۲۰۲۳ (شنبه ، ۱۶ اردیبهشت۱۴۰۲)

بلیط: شروع قیمت از ۱۹۵ درهم

لوئیس کاپالدی، خواننده و ترانه سرای اسکاتلندی، سرانجام پس از به تعویق انداختن تاریخ از سال ۲۰۲۲، در دبی اجرا خواهد کرد. این کنسرت اکنون در روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد. طرفدارانی که قبلا بلیت این کنسرت را خریداری کرده‌اند، می‌توانند در تاریخ امسال از آن استفاده کنند.

زمان : ۷ اکتبر  ۲۰۲۳ (۱۵ آذر ۱۴۰۲)

مکان: کوکا کولا آرنا، دبی

تور جهانی’End of the Road’ گروه KISS

زمان : ۱۳ اکتبر۲۰۲۳

مکان: کوکاکولا آرنا

گروه افسانه ای آمریکایی KISS قرار است اواخر امسال در دبی موسیقی راک اجرا کنند. KISS بیشتر به خاطر ظاهر منحصر به فرد، آرایش سیاه و سفید و آهنگ های موفقی مانند I Was Made For Lovin’ You  و Black Diamond شناخته می شوند. پیش فروش بلیت ها در ساعت ۱۰ صبح به وقت امارات در روز دوشنبه، ۵ ژوئن شروع می شود. باید سریع عمل کنید، زیرا پیش فروش فقط ۲۴ ساعت قبل از فروش عمومی بلیط باز است. کمترین نرخ بلیط ۲۹۵ درهم است. اکنون می توانید از طریق coca-cola-arena.com ثبت نام کنید.

کنسرت های خارجی در دبی سال ۲۰۲۳

Bryan Adams (04.11.2023)

برایان آدامز، خواننده و ترانه‌سرا کانادایی در روز شنبه، ۴ نوامبر (۱۳ آبان ۱۴۰۲)، در کوکاکولا آرنا دبی اجرا می‌کند. راکر سوپرستار که بیشتر برای موفقیت‌هایش مانند تابستان ۶۹ و هر کاری که انجام می‌دهم شناخته می‌شود، به عنوان بخشی از تور جهانی خود با پانزدهمین آلبوم استودیویی خود، So Happy It Hurts، وارد دبی خواهد شد. بلیط ها در حال فروش هستند، می توانید آنها را مستقیماً از وب سایت کوکا کولا آرنا خریداری کنید( coca-cola-arena.com ). قیمت بلیط از ۱۹۹ درهم شروع می شود.

تور جهانی’End of the Road’ گروه KISS (13.10.2023)

گروه افسانه ای آمریکایی KISS قرار است اواخر امسال در دبی موسیقی راک اجرا کنند. چهار قطعه نمادین در روز جمعه ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر ۱۴۰۲) در کوکاکولا آرنا دبی به عنوان بخشی از تور «پایان جهان» به روی صحنه می‌رود.  KISS بیشتر به خاطر ظاهر منحصر به فرد، آرایش سیاه و سفید و آهنگ های موفقی مانند I Was Made For Lovin’ You  و Black Diamond شناخته می شوند. پیش فروش بلیت ها در ساعت ۱۰ صبح به وقت امارات در روز دوشنبه، ۵ ژوئن شروع می شود. باید سریع عمل کنید، زیرا پیش فروش فقط ۲۴ ساعت قبل از فروش عمومی بلیط باز است. کمترین نرخ بلیط ۲۹۵ درهم است.

Ben&Ben (14.10.2023)

پرفروش‌ترین گروه بن اند بن فیلیپین برای اولین نمایش خود در امارات متحده عربی در ۱۴ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۲ مهر ۱۴۰۲) در کوکاکولا آرنا دبی روی صحنه خواهند رفت. قیمت بلیط ها از ۱۹۹ الی ۲۹۹ درهم است.

Davido (02.09.2023)

به دنیای هیجان انگیز کاوش و همکاری فرهنگی خوش آمدید. در ۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۱شهریور ۱۴۰۲) ، یک نمایش قابل توجه قرار است در کوکاکولا آرنا برگزار شود. این اجرا با هدف تقویت تبادلات بین آفریقا و دبی، فراتر از مرزها و تجلیل از غنای فرهنگ های مختلف برگزار می گردد. قیمت بلیط ها از ۱۷۵ الی ۳۷۵ درهم  است.

Asha Bhosle (08.09.2023)

نماد افسانه ای موسیقی هند صحنه کوکاکولا آرنا را برای جشن تولد ۹۰ سالگی خود انتخاب کرده است. آشا بهوسله به عنوان بخشی از جشن تولدش، آهنگ‌های برتر خود را که بیش از ۸ دهه فعالیت حرفه‌ای باورنکردنی در بر می‌گیرد، اجرا خواهد کرد و این مطمئنا یکی از برترین کنسرت های دبی خواهدبود. نرخ بلیط از ۹۰ الی ۲۵۰۰ درهم و تاریخ برگزاری۸ سپتامبر ( ۱۷ شهریور ۱۴۰۲) می باشد.

کنسرت های ایرانی در دبی سال ۱۴۰۲

کنسرت اندی و کوروس

اندی و کوروس دو ستاره افسانه ای پاپ فارسی هستند. حضور این دو نفر در کنار هم به کنسرت انرژی و جذابیت بسیاری می بخشد. علاوه بر اجرای آهنگ های بسیار معروف نیلوفر و خدای آسمون ها، ممکن است مخاطبان را با اهنگ جدیدی شگفت زده کنند.  بعد از ۲۰ سال برای اولین بار کنسرت اندی و کوروس در دبی برگزار خواهد شد.

مکان: سالن مرکز تجارت جهانی

زمان: جمعه۲۵ اگوست ۲۰۲۳ ( ۳ شهریور ۱۴۰۲ )

قیمت بلیط:  ۲۰۰ درهم

 کنسرت های ایرانی در دبی سال ۱۴۰۲

کنسرت های دبی شهریور ۱۴۰۲

Davido

زمان: ۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۱ شهریور ۱۴۰۲)

مکان: کوکاکولا آرنا

داویدو، نوازنده آمریکایی-نیجریه ای، به دبی باز می گردد تا جمعیت را شگفت زده کند. این خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی روز شنبه ۲ سپتامبر سال جاری همراه با مهمانان ویژه در کوکاکولا آرنا روی صحنه می رود تا اجرای بهترین آهنگ های آفریقایی را ارائه دهد. بلیت‌های این نمایش را می‌توانید در وب‌سایت کوکاکولا آرنا با قیمت‌هایی که از ۱۷۵ درهم شروع می‌شود، خریداری کنید. نمایش ساعت ۹ شب شروع می شود.

Asha Bhosle

زمان : ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۷ شهریور ۱۴۰۲)

مکان : کوکاکولا آرنا

نماد افسانه ای موسیقی هند صحنه کوکاکولا آرنا را برای جشن تولد ۹۰ سالگی خود انتخاب کرده است. آشا بهوسله به عنوان بخشی از جشن تولدش، آهنگ‌های برتر خود را که بیش از ۸ دهه فعالیت حرفه‌ای باورنکردنی در بر می‌گیرد، اجرا خواهد کرد. نرخ بلیط از ۹۰ الی ۲۵۰۰ درهم می باشد.

A1 and 911

زمان: جمعه ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳

مکان: مدیا سیتی دبی ، The Agenda

گروه A1 و ۹۱۱ در ۲۲ سپتامبر(۳۱ شهریور ۱۴۰۲) به دبی می روند. بلیط ها در حال فروش است، بنابراین ممکن است بخواهید عجله کنید و بلیط خود را بگیرید. قیمت ها از ۱۰۰ درهم شروع می شود. محل برگزاری کنسرت مدیا سیتی دبی است.

کنسرت های دبی در پاییز ۲۰۲۳

Bryan Adams

زمان: ۴ نوامبر ۲۰۲۳

مکان: کوکاکولا آرنا

برایان آدامز، خواننده و ترانه‌سرا کانادایی در روز شنبه، ۴ نوامبر(۱۳ آبان ۱۴۰۲)، در کوکاکولا آرنا دبی اجرا می‌کند. راکر سوپرستار که بیشتر برای موفقیت‌هایش مانند تابستان ۶۹ و هر کاری که انجام می‌دهم شناخته می‌شود، به عنوان بخشی از تور جهانی خود با پانزدهمین آلبوم استودیویی خود، So Happy It Hurts، وارد دبی خواهد شد. بلیط ها در حال فروش هستند، می توانید آنها را مستقیماً از وب سایت کوکا کولا آرنا خریداری کنید. قیمت بلیط از ۱۹۹ درهم شروع می شود.

Ben&Ben

زمان: ۱۴ اکتبر ۲۰۲۳

مکان: کوکاکولا آرنا

پرفروش‌ترین گروه بن اند بن فیلیپین برای اولین نمایش خود در امارات متحده عربی در ۱۴ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۲ مهر ۱۴۰۲) در کوکاکولا آرنا دبی روی صحنه خواهند رفت. قیمت بلیط ها ۱۹۹ الی ۲۹۹ درهم است.

Matilda the Musical

زمان: ۳ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳

مکان: اپرای دبی

در چند سال گذشته، اپرای دبی با تعدادی موزیکال فوق العاده از Mamma Mia ما را به وجد آورده است. امسال، مرکز هنرهای نمایشی اعلام کرده است که نمایش موزیکال بسیار محبوب دیگری به نام موزیکال ماتیلدا روی صحنه خواهد رفت. اجرای برنده چند جایزه توسط کمپانی رویال شکسپیر به مدت ده روز از سه شنبه ۳ تا ۱۲ اکتبر (۱۱الی ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ) در  اپرای دبی به روی صحنه می رود. بلیت ها اکنون در سایت dubaiopera.com در حال فروش هستند و از ۳۲۵ درهم شروع می شود.

Kiss

زمان : ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳

مکان : مکان: کوکاکولا آرنا

گروه افسانه ای آمریکایی KISS قرار است اواخر امسال در دبی موسیقی راک اجرا کنند. چهار قطعه نمادین در روز جمعه ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر ۱۴۰۲) در کوکاکولا آرنا دبی به عنوان بخشی از تور «پایان جهان» به روی صحنه می‌رود. بلیت های پیش فروش در ساعت ۱۰ صبح به وقت امارات در روز دوشنبه، ۵ ژوئن به فروش می رسد. باید سریع عمل کنید، زیرا پیش فروش فقط ۲۴ ساعت قبل از فروش عمومی بلیط باز است. کمترین نرخ بلیط ۲۹۵ درهم است. اکنون می توانید از طریق coca-cola-arena.com ثبت نام کنید.

Dizzee Rascal

زمان: شنبه ۲۸ اکتبر ۲۰۲۳

مکان: باشگاه گلف امارات

اسطوره موسیقی بریتانیایی دیزی راسکال تنها برای یک شب در ۲۸ اکتبر (۶ آبان ۱۴۰۲) در کلاب گلف امارات در دبی روی صحنه می رود. طرفداران می توانند از اجرای زنده آهنگ های برتر او مانند Dance Wiv Me، Bonkers، Holiday، Up Look Sharp Fix لذت ببرند. بلیت ها اکنون با قیمت ۲۲۵ درهم فروخته می شوند.

Matteo Bocelli

زمان: ۲۱ دسامبر ۲۰۲۳

مکان: Downtown Dubai- اپرای دبی

هنرمند با استعداد متئو بوچلی در ۲۱ دسامبر روی صحنه خواهد بود. پسر خواننده مشهور اپرا آندره آ بوچلی با تفاسیر خیره‌کننده‌اش از  آهنگ‌های کلاسیک و معاصر، تماشاگران را به هیجان خواهد آورد.قیمت بلیط از ۱۷۵ درهم شروع می شود.

کنسرت های کریسمس دبی

جشن های سال نو

تاریخ – ۳۱ دسامبر(۱۰ دی ۱۴۰۲)

شب سال نو یکی از بزرگترین جشن های امارات است. هر سال، این کشور در سال جدید با نمایش های آتش بازی تماشایی و رکوردشکنی در مکان های مختلف به صدا در می آید. به غیر از نمایش آتش بازی نمادین برج خلیفه، نمایش های دیگری در پالم جمیرا، دبی مارینا، دهکده جهانی، شارجه و ابوظبی ارزش تماشا را دارند، به همین دلیل است که این کشور هر ساله شاهد هجوم گردشگران در شب سال نو است.

فستیوال موسیقی UNTOLD

زمان: فوریه ۲۰۲۴

مکان: اکسپو سیتی دبی

این یکی از بزرگترین فستیوال های موسیقی جهان است که باید طرفداران موسیقی الکترونیک از آن بازدید کنند، و اکنون جشنواره موسیقی UNTOLD رومانی به دبی می آید. اولین فستیوال موسیقی UNTOLD خارج از رومانی در اکسپو سیتی دبی در فوریه ۲۰۲۴ (بهمن ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد و تعدادی از بزرگترین دی جی های جهان را برای نمایشی فراموش نشدنی از موسیقی و سرگرمی به همراه خواهد داشت.در این بازه زمانی کنسرت های مختلفی برگزار می شوند.لیست به زودی اعلام خواهد شد، اما برای اینکه اولین نفری باشید که می دانید، اینجا ثبت نام کنید.

برترین فستیوال های موسیقی دبی

فستیوال موسیقی اولترا (Ultra Music Festival)

فستیوال بزرگ موسیقی الکترونیک ماه مارس امسال در ابوظبی برگزار می‌شود. این اولین بار در تاریخ این فستیوال است که به خاورمیانه می‌آید. این فستیوال دو روزه با دو استیج جداگانه با موسیقی‌های الکترونیک، هاوس و تکنو قرار است استادیوم را به لرزه دربیاورد. از جمله غول های صنعت موسیقی الکترونیک و سبک هاوس، از جمله کالوین هریس، اسکریلکس و افرو جک، آماده آتش زدن صحنه هستند و مطمئناً یکی از رویدادهای برتر در امارات خواهد بود.

زمان: تاریخ ۴ و ۵ مارس ۲۰۲۳ (۱۴ و ۱۳ اسفند ۱۴۰۱) –  مکان: اتحاد پارک- یاس آیلند ابوظبی

جشنواره موسیقی کارناوال پروانه

برای یک سفر فراموش نشدنی در جشنواره موسیقی کارناوال پروانه در دبی آماده شوید. صحنه موسیقی دبی با فستیوال موسیقی مورد انتظار پروانه کارناوال، تلفیقی خارق‌العاده از فضای پر جنب و جوش کارناوال با ریتم‌های تپنده یک جشنواره موسیقی هیجان‌انگیز، آماده است تا تجربه بی‌نظیری را کسب کنید.

زمان: ۱۱ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۰ آبان ۱۴۰۲) –  مکان: آمفی تئاتر مدیا سیتی دبی

الرو (Elrow XXL)

جشنواره موسیقی الرو امسال نیز با جشنی بزرگ به دبی می‌آید. الرو XXL برای اولین بار در خاورمیانه در روز شنبه ۱۸ فوریه در دبی دیزاین دیستریکت برگزار می‌شود. از اجراهای هیجان انگیز برخی از بهترین هنرمندان از سراسر جهان، از جمله آریل فری، ادریس البا، و آرماند ون هلدن، با حال و هوای مهمانی رنگارنگ با بیش از ۱۰۰۰۰ نفر لذت ببرید. این کنسرت پارتی با شهرت جهانی تجربه‌ای بی نظیر است که انتظار می‌رود یکی از بهترین رویدادهای ۲۰۲۳ در دبی باشد.

هزینه ورودی: از ۳۰۰ درهم – زمان: شنبه ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن ۱۴۰۱) – مکان: دبی دیزاین دیستریکت

Sole DXB 

یکی از برترین کنسرت های دبی 2023، Sole DXB، در دسامبر امسال به دبی دیزاین دیستریکت بازخواهد گشت. این جشنواره سه روزه از جمعه ۸ دسامبر تا یکشنبه ۱۰ دسامبر ۲۰۲۳ برگزار می شود. برای جمعیت شهری دبی، Sole DXB یکی از جذابترین رویدادهای تقویم دبی است که به دلیل موسیقی، هنر و سبک زندگی شناخته می‌شود. زمان: ۸ الی ۱۰ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۷ الی ۱۹ آذر ۱۴۰۲)- مکان: Dubai Design District

برترین فستیوال های موسیقی دبی

سخن آخر

امارات بدون شک یک مرکز بین المللی برای انواع رویدادها است، همیشه اتفاقات جالبی در این کشور در حال وقوع است. از ستارگان بین‌المللی گرفته تا برترین خوانندگان موسیقی‌های عربی و آهنگسازان بالیوودی، در برترین کنسرت‌های دبی در سال ۲۰۲۳  شرکت می کنند.شما هم می توانید از این فرصت استفاده کرده و در کنسرت خواننده محبوبتان شرکت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *