معرفی مرکز خرید ویلاجیو قطر

5
معرفی مرکز خرید ویلاجیو قطر

دوحه به دلیل ثروت و زیبایی بی‌نظیرش شهرت جهانی دارد. این شهر با جاذبه های بسیار همه را شگفت زده کرده است. مرکز خرید ویلاجیو قطر به عنوان یکی از مکان های دیدنی قطر محسوب می شود که تجربه خرید متفاوتی به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. در این مقاله از سایت سفر مگ شما با مرکز خرید ویلاجیو قطر و امکانات آن آشنا خواهید شد.

[lwptoc title=”آنچه در ادامه خواهید خواند:”]

مرکز خرید ویلاجیو قطر

معرفی مرکز خرید ویلاجیو

مرکز خریدVillaggio  در منطقه Aspire Zone در انتهای غربی دوحه، پایتخت قطر قرار دارد. این مرکز خرید در خیابان الواب بین Hyatt Plaza و Sports City واقع شده است و دارای بیش از 200 فروشگاه از جمله بسیاری از برندهای معروف در بازارهای ایالات متحده، انگلستان، ایتالیا و آلمان می باشد.

این مرکز خرید با فضای داخلی به سبک ونیزی که در مساحتی به وسعت 360000 متر مربع ساخته شده است، هر ماه بیش از 1.5 میلیون نفر را به خود جذب می کند. ویلاجیو با داشتن ویژگی های چشمگیری مانند رستوران، سینما، سرگرمی، هیجان و خرید یکی از بهترین جاذبه های قطر می باشد. معماری و فضای داخلی از دیگر ویژگی هایی می باشد که آن را به مکانی محبوب برای مسافران و افراد ساکن قطر تبدیل کرده است.

تجربه خرید در ویلاجیو

بدون شک از خرید در فروشگاه های مرکز خرید ویلاجیو لذت خواهید برد. مارک های متنوعی از ارزان قیمت گرفته تا گران قیمت در این مرکز خرید وجود دارد. بعضی از این فروشگاه ها همه نوع امکانات رفاهی و اقلام موردنیاز برای خانه و آشپزخانه مانند دکوراسیون منزل و موارد دیگر را به شما ارائه می دهند.

در ویلاجیو شما می توانید همه برندهای مطرح جهانی از جمله Dior، Gucci، Dolce & Gabbana و Fendi،Louis Vuitton، Bvlgari و Cartier را در تالارهای Via Domo پیدا کنید.

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید ویلاجیو در قطر

در مرکز خرید ویلاجیو قطر خدمات و ملزوماتی مانند کارفور، داروخانه، سالن زیبایی، شعب بانک، وای فای، فهرست راهنمای اطلاعات دیجیتال و … ارائه می شود.

نکات قابل توجه درباره مرکز خرید ویلاجیو قطر:

  • پارکینگ مرکز خرید ویلاجیو می تواند بیش از 3300 خودرو را در یک زمان جای دهد.
  • ورود روزانه 50000 بازدید کننده آن را به محبوب ترین مرکز خرید در کشور تبدیل کرده است.
  • برای بیشتر افراد کانال سرپوشیده الهام گرفته شده از ونیز، از جاذبه های اصلی قطر محسوب می شود. قایق های گوندولا نیز در دسترس هستند تا بازدیدکنندگان از آن لذت ببرند و به گشت و گذار در اطراف بپردازند.
  • برندهای معروفی مانند گوچی و گابانا مد روز و بهترین تجربه شما از خرید در قطر را برآورده می کنند.
  • منطقه تفریحی اختصاصی با فعالیت‌هایی مانند کارتینگ، پیست یخی، سینما و یک پارک سرپوشیده در این مرکز خرید وجود دارد که می توانید بهترین اوقات خود را در کنار خانواده سپری کنید.

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید ویلاجیو در قطر

امکانات تفریحی مرکز خرید ویلاجیو مال

علاوه بر خرید، ویلاجیو برای ماجراجویی و ارائه امکانات تفریحی مشهور است. این مکان یکی از بزرگترین مراکز تفریحی در دوحه است که می توانید در آن از سینما یا بازی هایی مانند پیست اسکیت، سواری و غیره لذت ببرید.

مشتریان در کنار مرکز خرید در امتداد کانال آبی سوار قایق های گوندولا شده و در Via Domo، خیابانی با برندهای لوکس، پیاده می شوند. پارک موضوعی گوندولانیا با فعالیت‌های تعاملی مانند پیست کارتینگ، سالن بولینگ، ترن هوایی و رولر گلایدر در داخل مرکز خرید قرار دارد. همچنین بازدیدکنندگان می توانند از تماشای فیلم در سینماهای 4 بعدی یا Imax لذت ببرند. اجازه دهید به بهترین تفریحات موجود در ویلاجیو قطر نگاهی بیندازیم.

امکانات تفریحی مرکز خرید ویلاجیو مال

پارک موضوعی گوندولانیا

Gondolania بزرگترین و شناخته شده ترین مرکز تفریحی خانوادگی در دوحه است. این پارک موضوعی به عنوان جاذبه اصلی مرکز خرید ویلاجیو قطر در نظر گرفته می شود. بازدیدکنندگان در هر سنی بدون شک از انواع سواری ها و تفریحات لذت خواهند برد. جاذبه هایی مانند بولینگ، جنگ لیزری، ترن هوایی از فعالیت های هیجان انگیز موجود در گوندولانیا هستند.

منطقه جنگ لیزری در پارک به تجهیزات و ابزارهای پیشرفته مجهز شده است. می توانید به راحتی با دوستان خود این تفریح را برنامه ریزی کنید، زیرا منطقه جنگی می تواند همزمان برای 34 نفر فضا اختصاص دهد.

پیست یخی ویلاجیو

عموم مردم می توانند از سرگرمی در ویلاجیو در دوحه لذت ببرند، این مرکز خرید یک پیست روی یخ وسیع دارد که انواع کلاس های اسکیت و هاکی را نیز ارائه می دهد. مسابقات منطقه‌ای جام صحرا نیز در سطوح مختلف در این پیست برگزار می شود.

پیست یخی ویلاجیو

کارتینگ ویلاجیو

در پیست کارتینگ ویلاجیو، افراد حرفه‌ای و تازه‌کار می‌توانند مسابقه‌ای هیجان‌انگیز را تجربه کنند. این کارتینگ که در طبقه همکف قرار گرفته و مسیری به طول ۳۵۰ متر دارد، یکی از بخش‌های جذاب برای طرفداران بازی‌های مهیج و پرآدرنالین است.

مینی گلف مون‌شات در ویلاجیو

مینی گلف یکی از بخش‌های تفریحی مرکز خرید ویلاجیو برای کودکان و بزرگسالان می باشد. این بخش از قسمت های سرگرم‌کننده و مفرح برای کودکان و بزرگسالان محسوب می شود. مینی گلف مون‌شات در طبقه همکف پارک موضوعی گوندولانیا قرار گرفته است.

گوندولا سواری در ویلاجیو

مرکز خرید Villaggio به دلیل دکوراسیون ونیزی‌ در سراسر قطر شناخته شده است. گوندولا سواری در قلب مرکز خرید بیشتر به تجربه اصیل ونیزی می افزاید. در کانال های آبی تورهای قایق سواری وجود دارد تا بتوانید در گوشه و کنار این مرکز خرید در قطر بگردید. در ویلاجیو با داشتن حال و هوای ونیزی، تجربه قایق سواری برای کودکان و بزرگسالان لذت بخش خواهد بود.

سینما آی ‌مکس

دیدن فیلم های با کیفیت را در سینماهای IMAX مرکز خرید ویلاجیو تجربه کنید. جدیدترین فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی در یکی از پیشرفته‌ترین نمایشگرهای سینماهای IMAX نمایش داده می‌شوند. تجربه سینما و تئاتر چیزی است که هرگز نباید آن را در بازدید از این مرکز خرید از دست بدهید.

رستوران‌ های مرکز خرید ویلاجیو قطر

مرکز خرید ویلاجیو بهترین رستوران های قطر را در خود جای داده است. در این رستوران ها می توانید یک وعده غذایی لذیذ از فست فود گرفته تا غذاهای بین‌المللی را در کنار خانواده نوش جان کنید. تمامی رستوران ها در اینجا به دلیل خدمات و منوی عالی مشهور هستند. ویلاجیو گزینه های بسیاری از کافه‌ گرفته تا رستوران‌ها و فست‌فودهای برتر، برای شما تدارک دیده است.

رستوران‌ های مرکز خرید ویلاجیو قطر

ساعت کاری و نحوه دسترسی به مرکز خرید ویلاجیو قطر

مترو: با مترو دوحه می توان از طریق خط طلایی به مرکز خرید ویلاجیو قطر رسید و نزدیک ترین ایستگاه مترو العزیزیه است. این مرکز خرید حدود 14 دقیقه پیاده روی دارد.

تاکسی: اگر می خواهید بدون دردسر به مقصد برسید و علاقه ای به رفتن با اتوبوس یا مترو ندارید، می توانید تاکسی کرایه کنید. به راحتی می توان با تاکسی به مرکز خرید رسید.

ساعات کاری مرکز خرید ویلاجیو قطر:

  • شنبه و پنجشنبه – 09:00 صبح تا 11:00 شب
  • جمعه – 13:00 تا 11:00 شب
  • یکشنبه تا چهارشنبه – 09:00 صبح تا 10:00 شب

ساعت کاری و نحوه دسترسی به مرکز خرید ویلاجیو قطر

سخن آخر

مرکز خرید ویلاجیو قطر، امروزه بهترین جاذبه برای خانواده ها و گردشگران به منظور تفریح و خرید می باشد. این مکان با ارائه مجموعه وسیعی از مد، رستوران‌های برتر و گزینه‌های سرگرمی، همه را مجذوب کرده است. بنابراین، اگر قصد سفر به دوحه را دارید، حتما مرکز خرید ویلاجیو قطر را به برنامه سفر خود اضافه کنید. امیدواریم این مطلب از سفر مگ برای شما مفید بوده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *