بلک فرایدی ترکیه: مراکز خرید معروف در جمعه سیاه استانبول

2
بلک فرایدی ترکیه: بهترین مراکز خرید در جمعه سیاه استانبول

آیا شما هم قصد خرید از ترکیه در بلک فرایدی را دارید؟ قبل از بررسی همه جانبه جمعه سیاه در ترکیه به این پرسش پاسخ می دهیم که بلک فرایدی چیست؟ شاید اگر چند سال پیش به بلک فرایدی اشاره می کردید، اطرافیان تان متعجب می شدند و از آن بی خبر بودند، اما در سال های اخیر کسی از شنیدن نام آن تعجب نخواهد کرد. بلک فرایدی یا حراج جمعه استثنایی ترین روز حراج در جهان است. در این روز همه فروشندگان جهان کالاهای خود را با تخفیف های باورنکردنی عرضه می کنند.

مردم سراسر جهان اغلب برای خرید با تخفیف در این روز خاص آماده می شوند. بلک فرایدی ترکیه بیشتر در شهرهای استانبول، ازمیر، آنکارا و وان برگزار می شود. جمعه سیاه در استانبول فقط مختص به یک روز خاص نیست، بلکه یک هفته طول می کشد، پس از پایان هفته نیز ممکن است بیشتر کالاها با قیمت کاهش یافته عرضه شوند. در این مقاله، تمام آنچه را که باید درباره بلک فرایدی ترکیه بدانید را به شما خواهیم گفت.

[lwptoc title=”آنچه در ادامه خواهید خواند:”]

بلک فرایدی ترکیه

تاریخچه بلک فرایدی

بلک فرایدی یا حراج جمعه سیاه در ایالات متحده، روز بعد از شکرگزاری است که در واقع آخرین جمعه ماه نوامبر بوده و شروع فصل خرید کریسمس می باشد. در حال حاضر بسیاری از مردم در مورد بلک فرایدی از طریق فروشگاه های آنلاین بزرگی مانند آمازون آگاه شده اند، این فروشگاه های آنلاین کالاهای خود را از چند روز قبل از جمعه سیاه با تخفیف های ویژه می فروشند.

طبق آخرین آمار، نزدیک به نیمی از آمریکایی ها در حراج های جمعه سیاه خرید می کنند و به همین دلیل است که این رویداد برای فروشگاه های آنلاین و مراکز خرید بسیار مهم است. اما جمعه سیاه در ترکیه چطور؟ این روز در استانبول به جمعه افسانه ای معروف می باشد.

جمعه سیاه چیست و بلک فرایدی ترکیه چه روزی است؟

بلک فرایدی یا جمعه سیاه، آخرین جمعه ماه نوامبر است که همه فروشگاه‌ها و برندها تخفیفات زیادی روی اجناس خود در نظر می‌گیرند. در این روز اگر فروشگاهی، در طول سال فروش خوبی نداشته باشد، می‌تواند قسمتی زیادی از آن را جبران کند. این حراج شامل خرید آنلاین و حضوری از فروشگاه‌ها می‌شود.

تاریخ بلک فرایدی ۲۰۲۳ در روز جمعه ۲۴ نوامبر و بلک فرایدی به تاریخ ایران برابر با ۳ آذر ۱۴۰۲ است. در اغلب کشورهای جهان مانند آمریکا، انگلیس، هلند، فرانسه، ترکیه و حتی ایران نیز تخفیفات ویژه ای در این روز ارائه می‌شود.

جمعه سیاه چیست و بلک فرایدی ترکیه چه روزی است؟

خرید اینترنتی از سایت های معروف در بلک فرایدی ترکیه

سایت بلک فرایدی ترکیه چیست؟ فروشگاه HepsiBurada یک فروشگاه آنلاین بسیار محبوب در ترکیه است که می توانید از پیشنهاد جمعه سیاه با قیمت های باورنکردنی آن خرید کنید. البته در این سایت موارد بیشتری وجود دارد، می توانید قیمت لوازم الکترونیکی و لوازم برقی در ترکیه و مواردی از این قبیل را جستجو کنید و در بلک فرایدی تخفیف های خوبی دریافت خواهید کرد. یکی از مزیت های خرید از هپسی بورادا این است که با نرخ خرید بیش از 50 لیر از سایت، ارسال رایگان دریافت می کنید.

یکی دیگر از مهم ترین سایت های خرید اینترنتی که در طول سال تخفیف های مختلفی را ارائه می دهد، سایت ترندیول ترکیه است که در ترکیه و حتی ایران بسیار محبوب بوده و در واقع کار آن جمع آوری تخفیف های مختلف از سایت های مختلف فروش آنلاین در ترکیه می باشد.

این سایت همچنین تخفیف های بسیار زیادی از 20 تا 80 درصد جمعه سیاه را به شما ارائه می دهد. فقط باید برنامه ریزی کنید که زمان رسیدن کالا با مدت اقامت شما در ترکیه مطابقت داشته باشد و یا سفارش های خریدتان را به آنلاین شاپ های ایرانی مطمئن بسپارید تا آنها ثبت سفارش خریدها و ارسال بار را برای شما انجام دهند.

مراکز خرید معروف برای بلک فرایدی ترکیه

جمعه سیاه در ترکیه از عصر روز قبل یعنی روز دوم آذر در اپلیکیشن برندهای مختلف و از ۱۲ شب در وبسایت‌های آنلاین شروع می‌شود و حدود یک هفته طول می‌کشد. نکته جالب دیگر در مورد جمعه افسانه ای ترکیه این است که پس از گذشت یک هفته همچنان تخفیف ها وجود دارد، اما این بار به جای 70 یا 50 درصد تخفیف، 30 درصد تخفیف قطعی می شود. در بلک فرایدی ترکیه حراج از صبح زود شروع می شود و تا ساعت 11 شب در برخی فروشگاه ها به صورت شبانه روزی و در برندهایی مانند پوما، ویکتوریا سیکرت و نایک ادامه دارد.

مراکز خرید معروف برای بلک فرایدی ترکیه

بهترین مراکز خرید استانبول برای بلک فرایدی

بلک فرایدی استانبول کجا خرید کنیم؟ بیشتر تخفیف ها را می توانید در سه مرکز خرید معروف استانبول پیدا کنید، مرکز خرید زورلو سنتر استانبول و ایستینیه پارک هر ساله تخفیف های زیادی را برای خرید ارائه می دهند. در این مراکز می توانید هر آنچه را که می خواهید، از انواع لوازم الکترونیکی گرفته تا وسایل شخصی و البته تعداد زیادی فروشگاه های پوشاک را می توانید پیدا کنید.

جواهر مال استانبول یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول برای مسافران ایرانی به شمار می رود. در این مرکز خرید بسیاری از برندهای معروف ترک و اروپایی شعبه دارند. علاوه بر این موارد بسیاری از فروشگاه های استانبول علاوه بر تخفیف های مختلف در جمعه سیاه، تخفیف های ویژه ای نیز ارائه می دهند.  پس صبح ها کفش راحتی بپوشید و به مغازه های خیابان استقلال و مراکز خرید شهر بروید و از خریدتان لذت ببرید.

بهترین مراکز خرید استانبول برای بلک فرایدی

نکات و دستورالعمل هایی برای خرید در بلک فرایدی ترکیه

  • از قبل انتخاب کنید که کدام فروشگاه‌ها را می‌خواهید ببینید، این کار باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود.
  • فرصت ها محدود هستند، بنابراین اگر تصمیم دارید بعدازظهر 27 نوامبر به خرید بروید، ممکن است چیز زیادی باقی نماند.
  • قیمت ها را از قبل بررسی کنید، برای خرید حساب شده باید بدانید دقیقا چقدر سود خواهید کرد، بنابراین همیشه قیمت محصول خود را بدانید تا بتوانید خرید بسیار خوبی برای جمعه سیاه در استانبول داشته باشید.

نکات و دستورالعمل هایی برای خرید در بلک فرایدی ترکیه

نکاتی برای خرید پوشاک در بلک فرایدی ترکیه

  • یکی از بهترین چیزهایی که می توانید در جمعه سیاه ترکیه یا استانبول بخرید لباس است. اکثر فروشگاه های لباس 70 درصد تخفیف دارند و حتی برندهای معروف نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
  • برای خرید لباس در اسرع وقت به فروشگاه مراجعه کنید تا به هیچ وجه انتخاب خود را از دست ندهید، قبل از شروع این رویداد شاید بد نباشد سری به فروشگاه های مورد نظر خود بزنید، لباس مورد نظر خود را انتخاب کرده و از رنگ، اندازه و سایز آن مطمئن شوید.
  • در بلک فرایدی ترکیه می توانید لباس های خارج از فصل را با بهترین قیمت ها خریداری کنید، مثلاً قیمت لباس های تابستانی بسیار کمتر از لباس های زمستانی هستند و شامل تخفیف های بیشتری می شوند.
  • برای خرید از برندها می توانید به مرکز زورلو و مگا اوت لت ونیزیا بروید، در آنجا از بسیاری از برندها خرید کنید، مخصوصاً در مرکز خرید زورلو، قطعاً مارک های بسیار خاصی پیدا خواهید کرد که در مراکز دیگر نمی توانید پیدا کنید.
  • حراج بلک فرایدی ترکیه به فروشگاه‌های آنلاین نیز گسترش یافته است، بنابراین اگر حوصله ماندن در صف و شلوغی مراکز خرید را ندارید، می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین مانند ترندیول سر بزنید.
  • برای خرید برندهای باکیفیت ترکیه می توانید به خیابان استقلال و خیابان نیشانتاشی مراجعه کنید.
  • زیاد روی لوازم خانگی تمرکز نکنید، زیرا قیمت آنها تغییر زیادی نخواهد داشت.

نکاتی برای خرید پوشاک در بلک فرایدی ترکیه

سخن آخر

بلک فرایدی یا جمعه سیاه فرصتی استثنائی برای عاشقان خرید به‌وجود می‌آورد تا کالای مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار ارزان‌تر از برند یا فروشگاه مورد علاقه خود خریداری کنند. در این مقاله هر چیزی که لازم بود در مورد خرید در بلک فرایدی ترکیه بدانید را برای شما توضیح دادیم. امیدواریم برای بلک فرایدی امسال خریدهای خوبی داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *