بهترین و توریستی ترین محله های دبی برای رزرو هتل کجاست؟

5
بهترین و توریستی ترین محله های دبی برای رزرو هتل

بهترین محله دبی برای رزرو هتل کجاست؟ اگر شما نیز قصد سفر به ستاره خاورمیانه (شهر دبی) را دارید و با این پرسش پر تکرار مواجه شده اید، با ما در این مطلب از سفر­ مگ همراه باشید تا به شما بهترین و مناسب ترین مناطق برای رزرو هتل ها در دبی را معرفی کنیم.

بهترین و توریستی ترین محله های دبی برای رزور هتل :

  • منطقه جمیرا
  • مرکز شهر دبی
  • منطقه دیره
  • منطقه دبی مارینا
  • منطقه بر دبی
  • منطقه البرشا
  • محله الصفوح دبی

شهر دبی که در سال های اخیر به یکی از مدرن ترین و زیباترین شهرهای دنیا تبدیل شده، گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. گردشگران برای بیشترین بهره از سفر خود و بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری متعدد، به دنبال بهترین نقاط گردشگری این شهر می باشند که در این مطلب اطلاعات کاملی را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. هدف سفر مگ ارائه اطلاعات مفید و کاربردی برای افزایش کیفیت و لذت سفر شما می باشد.

[lwptoc title=”آنچه در ادامه خواهید خواند:”]

توریستی ترین محله های دبی برای رزرو هتل

با بهترین محله های دبی برای رزرو هتل آشنا شوید

اگر تصور می کردید که مناسب ترین و توریستی ترین محله های دبی برای رزرو هتل تنها به 2 یا 3 محله محدود می شود، باید بدانید که در این شهر پر آوازه مناطقی وجود دارد که می توانید با رزرو هتل در آن محله ها، امکان بازدید از مراکز تفریحی زیادی را داشته باشید. بنابراین ادامه این مطلب را با دقت مطالعه نمایید تا نسبت به علایق خود، بهترین منطقه را برگزینید.

بیشتر بدانید:  بهترین هتل های 3 ستاره دبی

رزرو هتل در منطقه جمیرا

به عقیده بسیاری از گردشگرانی که به دبی سفر کرده اند، منطقه جمیرا از بهترین مناطق این شهر به جهت اسکان و رزرو هتل محسوب می شود. بنابراین اگر به دنبال مدرن ترین ها در دبی هستید، ما به شما اقامت در منطقه جمیرا را توصیه می کنیم. شایان به ذکر است که منطقه جمیرا نقش مهمی را در گردشگری این شهر ایفا کرده و لوکس ترین و مدرن ترین هتل ها و بلندترین برج ها را در بر گرفته است، بی دلیل نیست که به این منطقه جمیرا به معنی زیبا گفته می شود. از جمله تفریحات دبی در این ناحیه، می توان به بازار جمیرا، مسجد جمیرا، پارک آبی وایلد وادی و … اشاره نمود.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که یکی از گران ترین و مجلل ترین هتل های این منطقه، هتل آتلانتیس جمیرا می باشد. البته بهتر است بدانید که در این منطقه امکان رزرو هتل های 5 ستاره تا 3 ستاره وجود داشته و انتخاب آن به علایق و بودجه شما بر می گردد. از سایر هتل های منطقه جمیرا، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • Dubai Marina
  • JA Ocean View Hotel
  • Jannah Marina Hotel Apartments
  • Pearl Marina Hotel Apartments

مزیت رزرو هتل در این منطقه نزدیکی به معروف ترین مراکز تفریحی این شهر است و دیگر نیازی به طی کردن مسافت زیاد جهت بازدید از برج خلیفه، پارک وایلد وادی و … نمی باشد.

بیشتر بدانید:  رزرو هتل در دبی

رزرو هتل در مرکز شهر دبی

از دیگر مناطق بی نظیر دبی جهت گرفتن هتل، مرکز شهر دبی یا همان داون تاون دبی می باشد که می توان آن را به عنوان کانون گردشگری دبی نیز معرفی کرد. از دلایل محبوبیت این منطقه همین بس که برج خلیفه در آن قرار دارد. وجود بزرگ ترین برج جهان (برج خلیفه)، بزرگ ترین مرکز خرید دنیا (دبی مال)، بزرگ ترین آب نمای موزیکال جهان و سالن اپرای دبی سبب شده است که بسیاری از گردشگران این منطقه زیبا، مدرن و جذاب را جهت اقامت در این شهر بلند آوازه انتخاب نمایند.

رزرو هتل در مرکز شهر دبی 

البته داون تاون دبی علاوه بر این که از بهترین و توریستی ترین محله های دبی برای رزرو هتل محسوب می شود، یکی از قطب های مهم سرمایه گذاری و اقامت در این شهر نیز می باشد. نزدیک بودن ساحل جمیرا به این منطقه و وجود پارک های ساحلی و مراکز خرید متعددی در اطراف آن از دیگر دلایل محبوبیت این منطقه در میان گردشگران شده است.

رزرو هتل در منطقه دیره

سومین محله ای که قصد داریم در این مطلب از سفر مگ به شما عزیزان معرفی کنیم، منطقه دیره می باشد. یکی از بهترین و در عین حال قدیمی ترین مناطق دبی دیره است که در شرق این شهر واقع شده و به جهت حفظ اصالت و بافت قدیمی این شهر، هر ساله میزبان گردشگران بسیاری می باشد. بنابراین اگر به دنبال منطقه ای هستید که با رنگ و بوی اصالت عربی بیشتر آشنا شوید، ما به شما منطقه دیره را پیشنهاد می دهیم.

بی شک قدم زدن در میان بازارهای دیره با بافت سنتی، لذت سفر شما را دو چندان خواهد کرد. از جمله جاذبه های نزدیک به منطقه دیره دبی، می توان به پارک ساحلی الممرز، دلفیناریوم دبی، برج های دو قلو دبی، تفرجگاه ساحلی السیف، موزه زنان بنت البنات، زیف مال و … اشاره نمود که علاوه بر گردشگری، امکان خرید از بهترین برندهای مطرح جهان را به شما گردشگران عزیز خواهد داد.

بیشتر بدانید: بهترین تفریحات تابستانی در دبی

رزرو هتل در منطقه دیره 

رزرو هتل در دبی مارینا

بی شک می توان یکی از 50 محله جذاب جهان را منطقه دبی مارینا دانست که بسیار لوکس و مدرن بوده و از بهترین و توریستی ترین محله های دبی برای رزرو هتل محسوب می شود. در تفرجگاه ساحلی این منطقه و رستوران های شیک آن می توانید سفری مهیج و بی نظیر را تجربه کنید.

قدم زدن در مسیر پیاده روی دبی مارینا واک نیز خصوصا به هنگام غروب آفتاب، شما را غرق لذت خواهد کرد. گالری وان، ساختمان pier 7 و تورهای کشتی هاس تفریحی و زیپ لاین این منطقه را نیز از دست ندهید. شایان به ذکر است که محل سکونت برخی از ثروتمندان دبی در این منطقه بوده که شما نیز با رزرو هتل در دبی مارینا، تجربه ای بی نظیر در یکی از مجلل ترین مناطق دبی را خواهید داشت.

بیشتر بدانید: بهترین هتل های 3 ستاره دبی

رزرو هتل در دبی مارینا 

رزرو هتل در بر دبی

از دیگر مناطق زیبا، قدیمی و تاریخی شهر دبی که می توان آن را در لیست بهترین و توریستی ترین محله های دبی برای رزرو هتل قرار داد، منطقه بر دبی می باشد. بنابراین اگر در میان برج های سر به فلک کشیده و مدرن دبی، به دنبال اسکان در منطقه ای سنتی هستید، منطقه بر دبی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. از آن جایی که در این منطقه تجار ایرانی به فعالیت مشغول اند، می توانید معماری ایرانی را نیز در برخی مناطق آن مشاهده کنید.

در صورتی که به دنبال کاهش هزینه های سفر خود هستید، ما به شما رزرو هتل در منطقه بر دبی را توصیه می کنیم، زیرا هزینه اقامت و زندگی در این محله نسبت به سایر مناطقی که در بالا اشاره کردیم ارزان تر می باشد. همچنین به دلیل نزدیکی بر دبی به دریا، آن منطقه حال و هوای دریایی داشته و موزه ماهیگیری نیز در آن واقع شده است. با وجود ارزان تر بودن اقامت در این منطقه، یکی از بلندترین هتل های جهان به نام هتل رز ریحان رتانا در بر دبی قرار دارد و می توانید تجربه ای متفاوت و بی نظیر را در این منطقه تجربه نمایید.

رزرو هتل در بر دبی 

رزرو هتل در منطقه البرشا

از دیگر مناطق محبوب میان گردشگران جهت رزرو هتل، منطقه البرشا می باشد که محیطی بسیار امن و آرام داشته و دارای مراکز خرید متعدد و بازارهای سنتی زیبایی می باشد که بازدید از آن ها خالی از لطف نخواهد بود. زمین اسکی دبی، پارک البرشا، باغ معجزه دبی (میراکل گاردن) نیز در این منطقه قرار داشته و به دلیل نزدیکی به محله جمیرا و الصفوح، گزینه بسیار مناسبی برای اقامت و رزرو هتل می باشد. البته از دیگر دلایل محبوبیت البرشا، می توان به مناسب بودن هزینه اقامت و سیستم حمل و نقل مناسب آن اشاره نمود.

رزرو هتل در منطقه البرشا 

رزرو هتل در محله الصفوح دبی

محله الصفوح دبی را می توان از دیگر بهترین و توریستی ترین محله های دبی برای رزرو هتل دانست که جاذبه های گردشگری متعددی از قبیل پیست اسکی سرپوشیده، معبد هندوها، کلیسا، ساحل قصر سیاه در این منطقه قرار داشته و اقامت شیرین و رویایی را برای شما رقم خواهد زد. شایان به ذکر است که در این منطقه هتل های لوکس و زیبایی قرار دارد و جز محله های گران دبی محسوب شده و امکان دسترسی آسان به برج العرب، مارینا و جمیرا از این محله وجود دارد.

همان طور که گفته شد در محله الصفوح هتل های متعددی قرار دارد که می توانید نسبت به بودجه و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید. منطقه الفهیدی و بسکتیه را نیز می توان در دسته بهترین مناطق دبی جهت رزرو هتل معرفی کرد که هر دو این محله ها تاریخی بوده و سبک و سیاق سنتی دارند.

بیشتر بدانید: لوکس ترین و گران ترین هتل های دبی

رزرو هتل در محله الصفوح دبی 

سخن پایانی

در این مطلب از سفر مگ به معرفی بهترین و توریستی ترین محله های دبی برای رزرو هتل پرداختیم تا به هنگام سفر به شهر زیبای دبی، بهترین انتخاب را جهت اسکان و اقامت خود داشته و سفری به یادماندنی را تجربه نمایید. همان طور که گفته شد، می توان زیباترین و رویایی ترین مناطق دبی را پالم جمیرا، داون تاون دبی و محله البرشا معرفی کرد، اما در صورتی که به مناطق تاریخی و سنتی این شهر علاقه دارید، می توانید محله دیره، الفهیدی و بر دبی را انتخاب نمایید. امیدواریم با خواندن این مطلب از سفر مگ، بهترین تصمیم را گرفته و سفری فراموش نشدنی را برای خود و همراهانتان به ارمغان آورید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *