فستیوال آنتولد دبی + آدرس و تاریخ برگزاری ۲۰۲۴

17
فستیوال آنتولد دبی

فستیوال آنتولد یکی از جدیدترین فستیوال های موسیقی آسیا است که در سال 2024 در دبی برگزار می‌شود. اگر برایتان این سوال پیش آمده است که فستیوال چیست باید بگوییم که فستیوال یا همان جشنواره به یک سری رویداد های فرهنگی و هنری اشاره دارد که در یک مکان خاص می تواند هر چند وقت یکبار (معمولا سالانه) برگزار شود. مهمانان از طیف وسیعی از کشورهای اروپایی و همچنین آسیا و آمریکای شمالی می آیند.

آنتولد یکی از بزرگترین فستیوال های موسیقی الکترونیک در دنیا به حساب می آید که این فستیوال بزرگ در تاریخ 15 الی 18 فوریه ی 2024 مصادف با پنجشنبه 26 الی یکشنبه 29 بهمن 1402، در اکسپو سیتی دبی برگزار می شود. در این فستیوال، ارمین ون بورن که یکی از دیجی های معروف جهان حضور دارد.

دیدنی ترین جشنواره های دبی:

سالیانه جشنواره های جذاب و پر طرفداری در دبی برگزار میشود. از جمله جشنواره های دیدنی دبی، میتوان به جشنواره سنسیشن دبی ( Sensation Dubai )، فستیوال خرید دبی ( Dubai Shopping Festival )، فستیوال تومارولند دبی ( Tomorrowland Dubai ) و فستیوال رنگ دبی ( Dubai Colour Run ) اشاره کرد.

بیشتر بدانید: لیست کنسرت های دبی در سال 2024

با فستیوال UNTOLD  بیشتر آشنا شوید:

یکی از جشنواره های معروف در دنیای موسیقی، فستیوال Untold است. این جشنواره به مدت چهار روز در کلوژ – ناپوکا در کشور رومانی برگزار می شود. همانطور که اشاره شد، این فستیوال بزرگ ترین فستیوال سالیانه موزیک الکترونیکی است و هر ساله در کشور رومانی در کلوژ – ناپوکا به مدت چهار روز برگزار می شود. این رویداد موسیقی محبوب هرساله گردشگران و مهمانان بسیار زیادی را به خود جذب می کند. این جشنواره به علت برنامه های شاد و مفرحی که دارد، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. همچنین جالب است بدانید که هر ساله صد ها هنرمند تازه کار و با استعداد در این جشنواره در ژانر های مختلف موسیقی کشف می شوند.

فستیوال آنتولد دبی در 2024

چه کسانی فستیوال Untold را برگزار می کنند؟

فدراسیون شهر کلوژ – ناپوکا جشنواره Untold را برگزار می کند. سازمانی که این جشنواره را برگزار می کند، یک سازمان غیر دولتی است که اصلی ترین هدف از تاسیس آن نیز ترویج فرهنگ این شهر است.

علت اصلی شهرت این جشنواره چیست؟

جشنواره Untold به عنوان بزرگ ترین جشنواره موسیقی الکترونیک در رومانی و یکی از بهترین جشنواره های بزرگ در اروپا شناخته می شود. هر ساله صد ها هزار نفر از سراسر جهان به رومانی می آیند تا در این فستیوال شرکت کنند. برخی از محبوب ترین هنرمندان و دی جی ها در ژانر های مختلف موسیقی نیز در این جشنواره شرکت می کنند. Untold همچنین یک تجربه منحصر به فرد از فرهنگ، تاریخ و طبیعت ترانسیلوانیا ارائه می دهد.

برنامه‌های موسیقی UNTOLD  دبی :

در فستیوال آنتولد دبی، اولین اجراها شامل آرمین ون بورن، هاردول، تیمی ترومپ، الی گولدینگ، جی ایزی، میجر لارز، ببا رکسا، دان دیابلو و پل کالکبرنر برگزار می شود. اسامی بسیاری دیگر از هنرمندان هنوز مشخص نشده است.

فستیوال آنتولد دبی

سن مجاز برای حضور در فستیوال  UNTOLD دبی:

سن حضور در فستیوال آنتولد دبی برای افراد بالای 21 سال آزاد است. افراد 18 تا 20 ساله می‌توانند با همراهی یک بزرگسال بالای 21 سال در فستیوال شرکت کنند. در نظر داشته باشید کودکان زیر 18 سال مجاز به حضور در فستیوال نیستند.

نکات لازم در مورد رفتن به فستیوال UNTOLD  دبی:

  • از قبل بلیط خود را تهیه کنید.
  • لباس و کفش مناسب بپوشید.
  • از کرم ضد آفتاب و کلاه استفاده کنید.
  • آب کافی بنوشید.
  • از مواد مخدر و الکل خودداری کنید.
  • مراقب وسایل شخصی و کیف پول خود باشید.
  • به قوانین و مقررات فستیوال احترام بگذارید.

تاریخ برگزاری فستیوال UNTOD دبی:

تاریخ دقیق برگزاری فستیوال آنتولد دبی، پنجشنبه، 8 فوریه 2024  تا یکشنبه، 11 فوریه 2024 می باشد. برای تهیه بلیط می توانید به سایت: https://untold.ae/ مراجعه نمایید.

جشنواره آنتولد دبی چند روزه است؟

 چهار روز است و انتظار می‌رود که دبی بیش از 280000 نفر را در طی چهار روز به همراه اجراهای بیش از 100 هنرمند شناخته شده در سطح جهانی ببیند.

قیمت بلیط فستیوال چقدر است؟

قیمت بلیط برای فستیوال در سال 2024، 300 درهم می باشد.

آیا می توانیم در فستیوال آنتولد دبی نوشیدنی بنوشیم؟

بله. با ارائه کارت شناسایی و مجاز بودن سن، الکل به شرکت کنندگان ارائه می شود.

در آخر …

این فستیوال بزرگ ترین فستیوال سالیانه موزیک الکترونیکی است و هر ساله در کشور رومانی در کلوژ – ناپوکا به مدت چهار روز برگزار می شود. این رویداد موسیقی محبوب هرساله گردشگران و مهمانان بسیار زیادی را به خود جذب می کند. در سال 2024 این فستیوال در دبی برگزار میشود و انتظار می رود بیش از 280000 نفر تماشاچی در این فستیوال حضور داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *