تخفیفات ماه رمضان دبی: فرصت طلایی برای سفری مقرون به صرفه

4
تخفیفات ماه رمضان دبی

تخفیفات ماه رمضان دبی بیشتر شامل چه مواردی می باشد؟ چه نوع تخفیف‌هایی در ماه رمضان در دبی ارائه می‌شود؟ دبی، شهر آسمان‌خراش‌ها و تجملات، در ماه رمضان حال و هوای دیگری به خود می‌گیرد. شور و معنویت این ماه مبارک در جای جای شهر حس می‌شود و در کنار آن، فرصتی بی‌نظیر برای سفری اقتصادی به این شهر رویایی فراهم می‌شود.

 در ماه رمضان، بسیاری از هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید دبی تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه می‌کنند. این تخفیف‌ها می‌تواند تا 70% هم برسد و فرصتی عالی برای تجربه سفری باکیفیت و به صرفه به دبی باشد. در مراکز خرید شهر دبی هم در طول ماه مبارک رمضان تا عید فطر فستیوال‌های خرید بسیار زیادی برپا می‌شود تا مردم و گردشگران خارجی این شهر بتوانند از این فرصت برای تهیه اقلام مورد نیاز خود استفاده کنند. اگر به دنبال سفری پربرکت و مقرون به صرفه به دبی هستید، ماه رمضان بهترین زمان برای این سفر است.

فصل حراجی در دبی چه زمانی است؟

معمولا رسم است که در فصل تابستان در حوالی تیر و مرداد و در فصل زمستان در حوالی دی و بهمن، مراکز خرید امارات وارد تخفیف های هیجان انگیز می شوند.همچنین در عید فطر که یکی از اعیاد مهم مسلمان است، فروشگاه ها و مراکز خرید تخفیفات بسیاری بر روی تمام اجناس اعمال می کنند. اما نکته ای که باید حتما از آن مطلع باشید، این است که زمان واقعی تخفیف های مراکز خرید امارات مشخص نیست و سال به سال فرق می کند و علاوه بر این، هر امارتی برای خودش یک زمان متفاوت برای فصل حراجی دارد. در واقع هر سال تقریبا از 6 ماه قبل، زمان دقیق فصل حراجی دبی و فصل حراجی شهرهای دیگر امارات مشخص می شود. 

بیشتر بدانید: راهنمای سفر به دبی در 3 روز

تخفیفات ماه رمضان دبی ( زمان حراج ماه رمضان دبی)

از آنجایی که ترافیک توریستی این شهر در ماه رمضان کاهش پیدا می کند، خیلی از هتل ها، رستوران ها و مراکز گردشگری خدمات خودشان را با تخفیف ارائه می کنند، مراکز خرید دبی همچنین آفرهای متفاوتی برای خریداران در این ماه در نظر می گیرند که چیزی بین ۵ الی ۳۰ درصد خواهد بود، اما اگر شما برنامه خودتان را طوری تنظیم کنید که در عید فطر به این منطقه سفر کنید می توانید در حراج اصلی تر دبی یعنی حراج عید فطر در دبی خریدهای بهتری را تجربه کنید.

تخفیفات ماه رمضان دبی

فستیوال های ماه رمضان دبی

البته در ماه مبارک رمضان و بویژه از افطار تا ساعاتی از بامداد در نقاط مختلف شهر فستیوال های متعددی برگزار می شود، فستیوال شکم گردی دبی پس از افطار در اکثر کافه رستوران های این شهر اجرا می شود که مردم می توانند غذاهای محلی نظیر آش، حلیم و منوهای بین المللی را با تخفیف برای خود سفارش دهند، اما باید بدانید قبل از افطار اکثر مراکز گردشگری شهر دبی بسته هستند و یا به صورت محدود خدماتشان را عرضه می کنند.

همچنین آتش بازی، موزیک های شاد و آواز در سواحل دبی هر شب اجرا می شود که هنرمندان فراوانی از سراسر دنیا از جمله هندوستان و عربستان اجراهای زنده خودشان را برای همگان برگزار می کنند، همچنین مراکز خرید مهمی نظیر دبی مال، مارینا مال، سیتی سنتر دیره و امارات مال پس از افطار تا بامداد فعالیت می کنند و محل خوبی برای خریدهایی ارزان مسافران می باشد.

نحوه فعالیت مرکز خرید دبی در ماه رمضان

قطعا یکی از لذت بخش ترین و محبوب ترین بخش های سفر به دبی، بازدید از بهترین مراکز خرید دبی می باشد که اکثریت گردشگران نگران نحوه فعالیت این فروشگاه ها در ماه مبارک رمضان هستند. باید به شما مژده دهیم که در این ماه علاوه بر برگزاری فستیوال خرید دبی، تخفیفات ماه رمضان در دبی در فروشگاه ها ارائه می شود که لذت سفر شما را دو چندان خواهد کرد. بنابراین در صورتی که قصد دارید از فستیوال های خرید این شهر دیدن کنید، تاریخ برگزاری آن را با زمان سفر خود هماهنگ کنید.

در دبی، کدام مراکز خرید را انتخاب کنیم؟

مراکز خرید دبی همیشه به‌عنوان پرطرف‌دارترین مکان‌های توریستی این شهر محسوب می‌شود. این مراکز تنها مکان‌هایی برای خرید نیستند، آن‌ها مجموعه‌ای از مغازه‌ها، کالاهای شگفت‌انگیز، رستوران‌ها و کافه‌ها، مراکز تفریح و بازی و سرگرمی و… هستند که برای ساعت‌ها مسافران دبی را سرگرم و شگفت‌زده خواهند کرد. مرکز خرید های وافی مال (WAFI Mall)، مرکز خرید ابن‌بطوطه (Ibn Battuta Mall)، امارات مال (Mall of the Emirates)، دبی مال (The Dubai Mall) و نخیل مال (Nakheel Mall) جز معروف ترین مراکز خرید در دبی می باشند.

تخفیفات ماه رمضان دبی

محدودیت های دبی در ماه رمضان

سفر به دبی در ماه رمضان با سایر ماه های سال تفاوت داشته و گردشگران باید به قوانین این شهر احترام بگذارند. در ادامه این مطلب بایدها و نبایدهای دبی در ماه مبارک رمضان را شرح داده ایم:

  • خوردن و آشامیدن در مکان­ های عمومی و در ملا عام ممنوع می باشد.
  • از سیگار کشیدن و آدامس جویدن در طول ماه مبارک رمضان در دبی اجتناب کنید.
  • پوشیدن لباس ­های کوتاه، تنگ و خیلی باز در مکان­ های عمومی ممنوع است.
  • سرو و مصرف نوشیدنی­ های الکلی پس از افطار تنها برای غیر مسلمانان مجاز می باشد.
  • پخش موسیقی با صدای بلند ممنوع است.
  • پخش موسیقی در بارها، کلاب و … تنها با صدای کم امکان پذیر می باشد.
  • رستوران­ های فضای باز تنها پس از افطار باز خواهند بود، اما سایر رستوران­ ها در طول روز پذیرای مهمانان هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب قوانین مطلب دبی در ماه رمضان را مطالعه کنید.

دبی در ماه رمضان

تفریحات دبی در ماه مبارک رمضان

تمامی مراکز گردشگری و تفریحی دبی در ماه مبارک رمضان باز بوده و گردشگران می توانند به راحتی از امکانات رفاهی این شهر بهره مند شوند. یکی از جاذبه های گردشگری بی نظیر این شهر در ماه مبارک رمضان، آبنمای برج خلیفه می باشد که هر روز از ساعت ۷ عصر تا ۱۱ شب نمایش های ویژه ماه رمضان را به اجرا در می آورد.

از دیگر مراکز تفریحی دبی که در این ماه مراسمات متفاوت و جذابی را برگزار می کند، تور دهکده جهانی دبی می باشد که می توانید از آن بازدید نمایید. حضور در خیمه های افطاری، افطار در ریورلند و شرکت در مراسم عید فطر از دیگر کارهایی است که می توانید در این ماه مبارک از آن بهره مند شوید.

بیشتر بدانید: محدودیت های پارک آبی دبی در ماه رمضان

سوالات متداول

خرید در حراج ماه رمضان دبی چه مزایایی دارد؟ به طور کلی خرید کردن در مواقع حراج بسیار مقرون به صرفه می‌باشد، شما در زمان برگزاری این حراج می‌توانید با هزینه‌ای اقتصادی بلیط هواپیما تهیه کنید و به شهر دبی بروید و بهترین کالاها را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید و از تخفیفات ماه رمضان در دبی جز بهرمند شوید.

آیا رستوران‌های دبی در ماه رمضان باز هستند؟ بله، اغلب رستوران‌ها برای ناهار باز هستند و افراد به راحتی می‌توانند غذای خود را سفارش داده و نوش جان کنند.

چه برنامه‌هایی در ماه رمضان در شهر دبی اجرا می‌شود؟ جنگ‌های شادی، مراسم‌های مولودی خوانی سنتی، نمایشگاه‌های هنری و سخنرانی‌های مذهبی از جمله متداول‌ترین برنامه‌های شب‌های رمضان در شهر دبی است که معمولا با استقبال بسیار خوب مردم این کشور برگزار می‌شود.

در آخر

در این مطلب دیدیم که در ماه رمضان، بسیاری از هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید دبی تخفیفات ماه رمضان در دبی را ارائه می‌دهند و یکی از بهترین زمانها برای خرید بلیط هواپیما و سفر به دبی است. فستیوال خرید دبی در این بازه وعده می‌دهد که تجربه‌ای مادام العمر باشد که شما را نه تنها با چمدان‌هایی پر از اجناس مورد علاقه‌تان به خانه می‌فرستد، بلکه ذهنی پر از خاطرات خوش را با خود به همراه خواهید داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *