فعالیت های ماجراجویانه و خاص در دبی 

2
فعالیت های ماجراجویانه و خاص در دبی

آیا به دنبال فعالیت های ماجراجویانه و خاص در دبی هستید؟ از تفریحات پر هیجان استقبال می کنید؟ اگر پاسختان به پرسش های ذکر شده مثبت می باشد، باید بدانید که انتخابتان برای سفر به شهر دبی بسیار هوشمندانه بوده است، زیرا امکان ندارد که با هر بار سفر به این شهر با یک پروژه جدید در دبی مواجه نشوید.

البته دور از انتظار نیست که شهر دبی با لقب ترین ها، خاص ترین فعالیت ها و تفریحات را در دل خود گنجانده باشد، از جمله این تفریحات عبارتند از:

  • شنا در عمیق ترین استخر دنیا
  • سافاری و آفرود در دل صحرای دبی
  • ایکس لاین دبی
  • سقوط آزاد در اسکای دایوینگ دبی 
  • بالن سواری در دبی
  • رستوران دینر این د اسکای
  • فلای بورد
  • تماشای شهر دبی از سکوی بازدید اسکای ویو 
  • اسکی روی ماسه
  • پرواز با تور هلیکوپتر دبی 
  • کشتی سوپر یات لوکس دبی

پس در این مطلب از سفر مگ با ما همراه باشید تا با برخی از فعالیت های ماجراجویانه و خاص در دبی آشنا شوید.

تجربه شنا در عمیق ترین استخر جهان 

بی دلیل نیست که دبی را شهر ترین ها معرفی کرده اند، زیرا در این شهر بلند آوازه، عمیق ترین استخر دنیا ساخته شده و گردشگران را از سراسر جهان ترغیب به غواصی در عمق 60 متری کرده است. پس اگر به دنبال فعالیت های ماجراجویانه و خاص در دبی هستید، تجربه غواصی در عمیق ترین استخر جهان را از دست ندهید. این استخر چهار برابر بزرگ تر از سایر استخرهای بزرگ جهان بوده و فرصتی استثنایی را برای ماجراجویی در دنیای زیر آب فراهم می کند.

تجربه شنا در عمیق ترین استخر جهان 

تجربه ای هیجان انگیز در دل صحراهای چشم نواز دبی 

یکی از پر طرفدارترین تفریحات دبی که به محبوبیت بالایی در میان گردشگران دست یافته است، آفرود سواری در تپه های شنی و صحراهای بکر و زیبای این شهر می باشد. پس اگر شما نیز از سرعت بالا در میان تپه های شنی با ماشین هایی نظیر لندکروز استقبال می کنید، این تفریح پر هیجان را در لیست تفریحات سفر خود به دبی قرار داده و از اسکی روی شن، موتور سواری، شتر سواری و … در صحراهای دبی لذت ببرید. بی شک سفری چند ساعته در دل کویر این شهر، شما را با دنیای متفاوت و خاصی آشنا خواهد کرد که هرگز قادر به فراموش کردن آن نخواهید بود.

تجربه ای هیجان انگیز در دل صحراهای چشم نواز دبی 

بیشتر بدانید: دیسکو های ایرانی در دبی

هیجانی متفاوت و منحصر به فرد در ایکس لاین دبی 

اگر به دنبال فعالیت ماجراجویانه و خاص در دبی هستید، به گونه ای که آدرنالین را به بالاترین حد ممکن ببرد، ایکس لاین دبی را از دست ندهید. با وجود این که امکان تجربه زیپ لاین در بسیاری از شهرها وجود دارد، اما بلندترین ایکس لاین شهری را تنها در شهر دبی خواهید یافت که با سرعتی بالا شما را به اوج هیجان خواهد رساند. شایان به ذکر است که این زیپ لاین از ارتفاع 170 متری یکی از برج های دبی آغاز خواهد شد و طول آن حدودا یک کیلومتر می باشد.

پس اگر ادعای شجاعت دارید، حتما زیپ لاین دبی را امتحان کرده و لذت سفر خود در شهر دبی را دو چندان کنید. بی شک تماشای برج های مسکونی مارینا و دریاچه دبی از ارتفاع بالا، شما را غرق لذت خواهد کرد و تجربه ای فراموش نشدنی را به ارمغان خواهد آورد.

هیجانی متفاوت و منحصر به فرد در ایکس لاین دبی 

سقوط آزاد در اسکای دایوینگ دبی 

فعالیت های ماجراجویانه و خاص در دبی به حدی زیاد است که انتخاب تنها تعدادی از آن ها جهت معرفی به شما عزیزان کار آسانی نمی باشد، اما با این وجود اسکای دایوینگ دبی، از جمله تفریحاتی است که تجربه کردن آن خالی از لطف نمی باشد. البته فراموش نکنید که خیلی ها شجاعت امتحان کردن این تفریح را نخواهند داشت.

چتر بازی سقوط آزاد یا همان اسکای دایوینگ دبی از جمله پرطرفدارترین تفریحات دبی بوده که در طی آن با هلیکوپتری در ارتفاع حدود 120 مایل از سطح زمین، سقوط آزاد را در ایمن ترین حالت ممکن تجربه می کنید. پس از پرش از هلیکوپتر، تجربه 60 ثانیه ای از سقوط آزاد را خواهید داشت و سپس چتر نجات باز شده و از دیدن مناظر زیبای دبی در ارتفاعات بالا، غرق لذت و هیجان خواهید شد. لازم به ذکر است که علاقه مندان می توانند به کمک یک مربی مجرب، این تفریح خاص و بی نظیر را تجربه کنند.

سقوط آزاد در اسکای دایوینگ دبی 

تجربه تماشای طلوع آفتاب بر فراز آسمان با تور بالن سواری در دبی 

از دیگر تفریحات و فعالیت های لوکس و خاص در دبی، تور بالن سواری می باشد که امکان تماشای مناظر زیبای صحرای دبی و طلوع خورشید را فراهم می کند. بی شک در طی بالن سواری و قرار داشتن در ارتفاع 4000 فوتی، زیبایی طلوع خورشید و تپه های شنی دبی به گونه ای دیگر خودنمایی خواهند کرد. پس با قرار دادن بالن سواری در صدر لیست تفریحات خود، تجربه ای منحصر به فرد را در طول این سفر برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

بیشتر بدانید: موزه قهوه دبی

تجربه تماشای طلوع آفتاب بر فراز آسمان با تور بالن سواری در دبی 

پرواز بر فراز آب های خلیج فارس با فلای بورد دبی 

در شهر مدرن و زیبای دبی تفریحات فوق العاده مهیجی وجود دارد که امتحان کردن هر یک از آن ها، تجربه ای بی نظیر خواهد بود. یکی از مهیج ترین این تفریحات، فلای بورد دبی می باشد که به مدت 30 دقیقه شما را تا ارتفاع 10 متری از آب بالا برده و به شما امکان انجام حرکات نمایشی و حتی شیرجه زدن در آب را می دهد. قطعا این تفریح را می توان به عنوان یکی از بهترین فعالیت های ماجراجویانه و خاص در دبی برای افراد ماجراجو دانست.

پرواز بر فراز آب های خلیج فارس با فلای بورد دبی 

تماشای شهر دبی از سکوی بازدید اسکای ویو 

اگر قصد دارید آدرنالین خونتان را با فعالیت های متفاوتی در دبی بالا ببرید، حتما سری به اسکای ویو دبی بزنید، زیرا تفریحات مهیج و هیجان انگیزی در انتظار شما نشسته است. تصور کنید که در ارتفاع 5/219 متری از سطح زمین با یک سرسره شیشه ای از طبقه 53 به طبقه 52 رفته و شهر دبی را در زیر پای خود ببینید. بی شک این تجربه بسیار متفاوت و لذت بخش خواهد بود. البته تجربه متفاوت دیگری که در این جاذبه گردشگری انتظار شما را می کشد، راه رفتن روی لبه Edge Walk می باشد که در آن پیاده روی در ارتفاع  220 متری از زمین را تجربه می کنید.

تماشای شهر دبی از سکوی بازدید اسکای ویو 

اسکی سواری روی ماسه های درخشان کویر دبی 

آیا اسکی سواری از تفریحات مورد علاقه شما است؟ پس یک تخته مخصوص شن سواری تهیه کرده و شن سواری در صحراهای دبی را امتحان کنید و خود را به چالش بکشید. بی اغراق می توان گفت که این تفریح یکی از بهترین و تکرار نشدنی ترین تجربه ها در طی زندگی شما خواهد بود.

اسکی سواری روی ماسه های درخشان کویر دبی 

پرواز با تور هلیکوپتر دبی 

اگر تصور کرده اید که فعالیت های ماجراجویانه و خاص در شهر دبی تنها به موارد ذکر شده در بالا خلاصه می شود، باید بدانید که همچنان تفریحات متعدد دیگری در انتظار شما می باشد که یکی از مهیج ترین آن ها تماشای شهر دبی در فراز آسمان ها با تور هلیکوپتر دبی است. از جذابیت های این تور، می توان تنوع مسیرهای پرواز را نام برد که می توانید نسبت به علایق خود آن را انتخاب کنید. پس اگر اهل تفریحات لوکس و ماجراجویانه هستید، این تفریح بی نظیر را نیز از دست ندهید.

بیشتر بدانید: کارت گردشگری دبی

فعالیت های ماجراجویانه و خاص در دبی

صرف یک وعده غذایی در آسمان دبی

اگر شما نیز با خواندن این عنوان تعجب کرده اید، باید بدانید که پس از تفریح و گشت و گذار در شهر بی مانند دبی، رستورانی متفاوت در انتظار شما است تا در فراز آسمان دبی شما را به یک شام منحصر به فرد دعوت کند و شبی فوق العاده و به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند. رستوران دینر این د اسکای، یکی از متفاوت ترین و در عین حال هیجان انگیزترین رستوران های شهر دبی می باشد که در واقع از یک میز معلق در آسمان تشکیل شده است که محبوبیت بالایی میان گردشگران خصوصا افراد ماجراجو دارد.

صرف یک وعده غذایی در آسمان دبی

بیشتر بدانید: بهترین رستوران ها در دبی

تفریح با تور کشتی سوپر یات دبی 

از تفریحات خاص دبی که همه افراد باید یک بار هم که شده آن را امتحان کنند، سفر دریایی با کشتی سوپر یات لوکس دبی می باشد. این کشتی با 3 عرشه و طول 42 متر، یکی از تفریحات لوکس در دبی بوده که لحظات بی نظیری را برای شما و همراهانتان رقم خواهد زد. تماشای بهترین مناظر دبی، کشف نقاط دیدنی شهر، شنا در استخر، سرو نوشیدنی های متنوع و … از جمله جذابیت های این تور می باشد.

تماشای فیلم در سینما عقیل، مسابقات شتر دوانی، بازی گلف در دبی تاپ گلف، استخر و سالن اپرا را می توان از دیگر فعالیت های ماجراجویانه و خاص در دبی دانست که سفر چند روزه شما به شهر دبی را تکمیل می کند.

تفریح با تور کشتی سوپر یات دبی 

سخن پایانی 

اگر هدف شما از سفر به شهر دبی، بازدید از جاذبه های گردشگری و فعالیت های ماجراجویانه و خاص این شهر می باشد، در این مطلب از سفر مگ جذاب ترین و متفاوت ترین این فعالیت ها را شرح داده ایم تا نسبت به علایق خود، بهترین آن ها را انتخاب کنید. بی شک سفر به شهر دبی و تجربه تفریحات لوکس و متفاوت آن رویاهای شما را به واقعیت تبدیل می کند. شما کدام یک از تفریحات بالا را در سفر خود به دبی انتخاب می کنید؟ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *